1 Januari 2031
Setelah puas aku menghisap dan meramas kuat payudara kanan Kak Izzah dengan kedua belah tangan, dan dengan rakus aku menggoyangkan lidahku keatas dan kebawah dengan laju tidak ubah seperti vibrator. Memberikan sensasi yang luar biasa kepada puting kakakku itu. Kak Izzah kelihatan memgeluh kesedapan sambil menggelengkan kepalanya ke kiri dan ke kanan sambil membelai serta menarik-narik rambutku. Beberapa minit kemudian, aku beralih pula kepada payudaranya yang sebelah kiri. Kak Izzah benar-benar menikmati sensasi yang aku berikan, dengan matanya terpejam rapat serta menggigit bibirnya sendiri. Kendengaran erangan halus dari mulut kecilnya.
Aku benar-benar menikmati sepasang payudara montok milik kakakku itu. Boleh dikatakan, ianya adalah salah satu bahagian tubuh Kak Izzah yang paling aku gemari. Dagingnya yang pejal serta kulit lembut dan mulus membuatkan aku amat geram. Sepasang payudara itu jugalah merupakan bahagian pertama tubuh Kak Izzah yang aku terokai. Dan ianya bermula pada malam itu.
*****
April 2015
Malam itu aku tidak dapat lena. Ini semua gara-gara Naim menunjukkan video blue pada aku petang tadi. Video blue seorang pelajar perempuan yang masih berpakaian sekolah, diraba oleh beberapa pelajar lelaki. Mungkin aku sudah banyak kali melihat video blue bersama Naim, tetapi video yg dia tunjuk tu membuatkan aku lebih tertarik. Dan yang paling aku pelik, aku terbayangkan kakakku didalam video tersebut. Aku sendiri pon tak tahu kenapa. Mungkin sebab aku selalu melancap guna kain sekolah kak Izzah.
Batang aku semakin tegak mengeras didalam seluar. Sejak tadi lagi aku menggosok didalam seluar. Sejak aku pandai melancap dan rasa nikmatnya, hampir setiap hari aku melakukannya. Dan semakin lama skill aku juga semakin maju. Dari melihat gambar-gambar perempuan seksi di majalah, sehinggalah menggunakan pakaian kakak dan sepupu aku. Namun begitu, aku akan cepat bosan jika menggunakan skill yang sama.
Dan kali ini, aku cuba memikirkan skill yang lain pula. Tiba-tiba aku teringatkan cerita Naim. Dia pernah memberitahu aku yang dia pernah meraba kakaknya sewaktu kakaknya itu sedang tidur. Aku yang sedang mengurut batangku itu, terus terhenti seketika.
"Macam best je. Tapi betul ke Naim buat camtu? Ke dia gebang aku je? Patut ke aku try? Tapi kalau kantoi macam mana?" aku berdialog sendiri. Kepala otakku ligat berfikir.
Setelah penat berjuang dengan perasaanku sendiri, akhirnya aku nekad. Aku nak cuba jugak. Perlahan-lahan aku bangun dari tilam dan berjalan menuju ke bilik Kak Izzah.
Aku terjengket-jengket menuju pintu bilik Kak Izzah. Aku tolak pintu bilik itu dan menyelinap masuk. Tidak susah untuk aku masuk sebab pintu bilik itu menang tiada kunci.
Aku lihat keadaan sekeliling bilik. Kak Ida, sepupuku sedang tidur diatas katil, berhampiran dengan pintu bilik manakala Kak Izzah pula tidur dia atas lantai tapi beralaskan tilam sahaja di hujung sana. Aku jenguk keadaan Kak Ida. Dia sedang tidur mengiring menghadap dinding. Bagus. Aku perhatikan tubuhnya juga. Kain batiknya sedikit terselak menampakkan bahagian betis dan lututnya. Namun sedikitpon aku tak rasa apa-apa sebab Kak Ida gemuk. Bukan taste aku. Tak macam Kak Maria yang solid.
Tanpa berlengah, aku berjalan perlahan-lahan kearah Kak Izzah yang sedang nyenyak tidur itu. Kak Izzah hanya memakai seluar trek licin dan baju t lengan pendek. Selimutnya hanya menutupi bahagian bawah kaki sahaja. Mungin panas kot.
Kak Izzah tidur mengiring sambil sebelah kakinya memeluk bantal. Melihat keadaan itu, aku menjadi geram. Jelas kelihatan bentuk punggungnya yang bulat tu. Bajunya juga terselak sedikit mendedahkan bahagian pinggangnya yang ramping dan perutnya yang kempis itu. Agak jarang aku melihat bahagian itu. Ini membuatkan aku bertambah terangsang.
YOU ARE READING
Memoir Seorang Pendosa
Fantasia⚠️🔞 WARNING!!! 🔞⚠️ Mini siri dari cerita Izzah 2.0. Mengisahkan tentang Azwan, yang menjadikan kakaknya sebagai pelempias nafsu. Ikuti kisah Azwan dalam mini siri ini. Enjoy. ⚠️🔞AMARAN!!! 🔞⚠️ Cerita ini mengandungi babak 18sx yang melampau. Tida...