Aïcha 1268
Thomas legt me uit dat Erik zijn beste vriend is , Erik echter heeft heel slecht nieuws te brengen en hij verteld aan Thomas dat hij op zijn broertje moet passen. Wat is daar slecht aan zei Thomas. Maar Erik had de rede waarom niet verteld, je ouders zijn vermoord Thomas door de koning zei Erik. Vanwege hij er achter kwam dat je ouders bovennatuurlijk zijn net als ons zei Erik. Wacht Erik en Thomas zijn net als mij, toen ik dat hoorde kwam er een stem in mijn hoofd die zei : jullie zijn het jullie moeten jullie soort redden jullie zijn de THREE OF THE MAGIC NECKLASS.
Ik schrok toen ik dat hoorde en bleef lijkbleek stilstaan. Erik en Thomas stonden mij verbaasd aan te kijken en Erik vroeg wat er aan de hand was, ik zei letterlijk wat ik net heb gehoord en we stonden daarna zeker elkaar 15 minuten aan te kijken tenminste dat dacht ik daarna zag ik pas dat Thomas die 15 minuten naar de deur van zijn huis keek. Waar keek hij naar? Ik die richting uit en zag dat waar eerst niks lag , lag er nu een boek op de grond. Ik liep erheen en maakte hem open toen ik dat deed zag ik tot mijn verbazing dat het boek nep was en dat het hol vanbinnen was. Er zaten drie kettingen in ze hadden alle drie een ander hangertje één met een zon eraan één met een maan en één met de planeet waar wij op leven de aarde, vanaf dit moment wist ik dat ons leven op zijn kop zou gezet worden.Hallo allemaal sorry dat ik zo lang niks heb gepubliceerd maar ik was op vakantie , ik hoop dat jullie dit hoofdstuk leuk vinden en laat vooral reacties achter wat je ervan vond en ik zou het leuk vinden om tips binnen te krijgen of je kunt zeggen hoe jij denkt dat dit verhaal verder gaat.
Blijf magisch
Furizz