Als Lise die dag thuis komt, is ze weer alleen. Ze gaat naar boven, wat een k*tdag was dit. Ze gaat op het randje van haar bed zitten, pakt het mesje en laat het een paar keer langs haar arm glijden. Het bloed stroomt langs haar arm en valt op de grond. Ze pakt een joggingbroek , een trui en ondergoed uit de kast en loopt naar de badkamer. Nadat ze een halfuur heeft gedouched trekt ze haar kleren aan en gaat op haar bed liggen. Ze kijkt naar het bloed dat nog op de grond ligt, pakt een zakdoekje en probeert het weg te vegen. Ze hoort de voordeur open gaan en gaat naar beneden. Ze begroet haar moeder,pakt dan Amy uit de kinderwagen en gaat dan op de bank zitten met Amy in haar armen. Haar moeder begint alvast met koken, maakt ondertussen een flesje klaar voor Amy en geeft het flesje aan Lise." Hoe was je schooldag?" Vraagt gaar moeder. "Ging wel" reageert Lise zo kort mogelijk.
Als het eten klaar is legt Lise Amy in de box en gaat tegenover haar moeder aan tafel zitten. "Gaat het wel? Je ziet zo bleek!" Zegt haar moeder. "Ik voel me niet zo lekker. Ik heb geen honger, mag ik naar boven?"vraagt Lise. "Ja is goed, wil je als je toch naar boven gaat Amy in bed leggen?" "Ja"
Lise ligt op haar bed als haar telefoon afgaat. "Heey Lise,hoe gaat het nu? Je zei dat je me nog niet alles hebt verteld. Ik hoop dat alles goed is. Liefs Peter!"
Ze stuurt hem een sms terug: "heey Peter, op dit moment niet zo goed. Klopt maar dat doet er ook verder niet toe. Hoe gaat het met u? Gr. Lise"
"Wat is er dan? Moet ik me zorgen maken? Hoezo doet het er niet toe? Met mij gaat het wel ik denk alleen veel aan jou en maak me erg zorgen!"
Lise heeft geen zin meer om erop te reageren en gaat slapen.*DE VOLGENDE OCHTEND
Lise schrikt wakker, ze kijkt op haar telefoon hoelaat het is 09:15. k*t ze is telaat voor school. ook heeft ze een sms van Peter " goedemorgen Lise, ik hoop dat alles goed is! Ik heb je vanmorgen gemist tijdens de les en niemand wist waar je was. Liefs"
Ze doet haar trui aan en gaat naar beneden, ze ziet een briefje liggen op het aanrecht." Goedemorgen lieverd, ik heb je maar niet wakker gemaakt. Ik heb school gebeld om je ziek te melden. Doe lekker rustig aan en als er wat is moet je me bellen. xxx"
Ze loopt naar de bank en gaat tv kijken, na een halfuur gaat de deurbel. Met veel moeite staat ze op en doet de deur open. tot haar grote schrik staat Peter voor de deur. Lise schrikt en weet niet wat ze moet zeggen. " heey Lise, ik maakte me heel erg zorgen dus ik dacht ik ga even bij je kijken. Wat zie je bleek, gaat het wel?" Begint Peter. "Ja het gaat, kom binnen. Wil je wat drinken?" Vraagt Lise. "Nee ik blijf niet lang. Maar vertel nou eens eerlijk hoe gaat het nu echt?" Vraagt Peter. "Slecht, ik voel me echt vreselijk" zegt Lise en begint dan te huilen. Peter gaat dichterbij haar zitten en slaat een arm om haar heen. "Heb je nog gesneden?" Vraagt Peter dan, tijdens dat Peter dat vraagt trekt Lise haar mouw over hand. Peter ziet dit en zegt "laat maar ik weet al genoeg. Maar er was nog iets dat je me niet had verteld, ik ben nu toch best nieuwschrierig.". " oh dat doet er niet toe!" Zegt ze snel. Peter kijkt op zn horloge en moet eigenlijk weer gaan. "Lise alsjeblieft, bel of app me als er iets is of als je het weer wilt doen, want ik wil je graag helpen" zegt hij, geeft Lise een kus op haar voorhoofd en gaat dan weg.