iyi okumalar 🤍
oy ve yorum yapmayı unutmayın.günler geçiyordu...
final haftamız yaklaşmıştı. biraz gergindim ve gergin olmamın sebebi sadece bu değildi. ablam yurtdışından gelecekti. onun arkasından iş çeviriyormuş hissi beni geriyordu. gergin olduğumda midem bulanıyor yemek yemekte zorlanıyordum.
ders çalışmak için idayla kütüphaneye gelmiştik. evde odaklanamıyordum. ona bunu söylediğimde birlikte kütüphaneye gidelim demişti ve gelmiştik. şu anda pek odaklandığım söylenemezdi. aklıma eylül ve ablam geliyordu. eylül, intihara kalkışmış ev arkadaşı fark ettiği için kurtulmuştu. duyduğum kadarıyla midesi yıkanmış hastanede müşahade altındaydı. buna sebep olduğumu düşünmek beni üzüyordu.
"bebeğim," dedi ida kulağıma fısıldayarak.
başımı ona çevirdim. siyah kısa saçlarını dağınık bir topuz yapmış gözünde gözlükleri ile fazlasıyla çekici duruyordu. "efendim," dedim fısıldayarak.
"çalışmıyorsun," dedi ida.
"çalışamıyorum, biraz hava almaya mı çıksak? belki bir sigara kahve beni ayıltır."
"çıkalım. acıkmadın mı? sabahta bir şey yemedin."
"yok aç hissetmiyorum."
üstümüze montlarımızı giydik cüzdanlarımızı alıp okulun kütüphanesinden çıktık. ida kahvelerimizi alıp geldiğinde ben bir banka oturmuştum. kasım ayındaydık yeni yıla az kalmıştı. hava çok soğuktu, keşke kar yağsaydı.
önüme uzatılan sıcak kahve bardağını alıp soğumuş avuçlarımda biraz tuttum.
"üşüyor musun?"
"biraz," dedim.
"konuş benimle."
"ne söyleyeyim?" diye sordum. gergin olduğum zamanlarda içime kapanır pek konuşmazdım.
"aklında neler dönüyor? seni rahatsız eden ne?"
"ablamı düşünüyorum."
"aramızdaki ilişkiyi öğrendiğinde çok kötü bir tepki vereceğini düşünmüyorum," dedi ida. "ablan aşka saygı duyar ve bence çok sevinecek."
"bilmiyorum. senden bahsettiğimde aramızdaki yaş farkından dolayı bana biraz kızdı. yaşıtlarımla takılmamı söyledi."
ida'nın söylediklerim karşısında şaşırdığını gördüm. "kaç yaşında benden bahsettin?"
"on yedi."
"ablan lisenin başında üst sınıflardan bir çocuktan hoşlanmıştı. sosyal medyadan eklemişler birbirlerini daha sonra konuşmaya başladılar. ilk başlarda iyiydiler. çocuk on sekiz oldu. barlara clublara gitmeye başladı ablanında yaşı küçük olduğu için giremedi aralarında bu yüzden kavgalar çıktı. ayrıldılar. ablan o çocuktan sonra hep yaşıtlarımızla takılmamız gerektiğini söylüyordu."
"bundan haberim yoktu," dedim. gerçekten bu yüzden olabilir miydi?
"olayın üstünden kaç sene geçti hâlâ aynı düşündüğünü düşünmüyorum."
biraz daha rahatladığımı hissettim. etraf biraz kalabalıktı eğer kalabalık olmasaydı idayı öperdim. kaç gündür öpüşmek ve sarılmaktan öteye gidememiştik. "eve mi gitsek?"
ida kıstığı mavi gözleri ile yüzüme baktığında beni anlamaya çalışıyordu. ikizler burcuydum. kararsız. kararları çabuk değişen. kulağına yaklaştım. "seni yemek istiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İda (gxg)
Teen Fictiontakıntılı eski sevgilisinden kurtulmak için ablasının en yakın arkadaşı ida ile sevgili numarası yapan dersu uzun zamandır boksla ilgilenen ida'dan hoşlanmaktadır.