Herşey mi üst üste gelir. Kırk yılın başında bi görüşmeye gideceğim ama ne hikmetse ben otobüsten indim kilometrelerce uzakta kahve içiyorum...
Yahu niye bırakmadım ki mal gibi indim peşinden...
Gerçi kızı rahat birakmazlardi ortalık orospu çocuğu kaynıyor..."İyi misin?" Bide ses vermiyor yaa...
"Heyy! İyi misin?"
Mal mısın amına koyim... Hoşta bi kız kafası iyi tabi beni duymuyor ki ne derdi varda kendi başına içti kimbilir..
Gülümsedim bi an...
"Evine gidersen iyi olur dinlenirsin.. hem kusmanıda öneririm"
Gözleri soluk kafasını kaldırdı...
"Evim yok" dedi..
"Nerde içtin bu kadar"
Geç kaldım yaa geç kaldım adam özellikle dedi elemana ihtiyacımız yok diye ve ben yarım saat geciktim...
Sanki kafası gövdesine ağır geliyormuş gibi hafif doğruluyor birde yaa
"Nerden başlayayım şimdi sen beni bi taksiye bindir giderim"
dedi kız zorlanırcasina...
Kafası yerinde değil ki bi evim yok diyo bi gideyim diyo iş zaten kaçtı mal gibi kaldık...
"Cadde çıkınca hemen taksi bulamayız ayakta duramıyorsun.. Arkadaşın yokmu arayalım"
Biraz daha iyi gibiydi, doğruldu...
"Size de zahmet oldu teşekkürler.. ben iyiyim teşekkürler siz gidebilirsiniz.. Midem bulandı o yüzden kötüyüm.. teşekkürler"
"Peki tamam gidiyorum yardım etmek istemiştim sadece"
İyilik ettik işimizden olduk üstüne bi de sapık yerine konduk... Kafasını kaldırmaktan aciz bardaktaki kahveyi zor içiyor...
En iyisi gitmek olmadı eve dönerim artık...
Kapıya doğru hareketlendim ama içim rahat etmedi kıza kartımı bıraktım...
Içtiğimiz iki kahvenin parasını da ödedim...
Dışarısı alabildiğine sıcak ne boktan bi gün böyle...
Kafeden çıkıp caddenin karşısındaki durağa yürüyünceye kadar donum götüme yapıştı terden.. bi kaç dakika bekledikten sonra otobüs geldi...
İçerisi tıklım tıklım... Bi an önce eve gitmek istiyorum...
Telefonum titredi göz ucuyla şöyle bi baktım....
"Özür dilerim güvenemedim size herkes orospu çocuğu olmuş. Yardımcı olduğunuz için teşekkürler. Arkadaşlarla içtik sonrasında kavga ettik yalnız kaldım ama şimdi daha iyiyim... Biraz oyalanip başka bi arkadaşıma gideceğim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARADOX
ParanormalHayat sürprizlerle dolu... Siz hersey den habersiz yaşarken; bir kardeşiniz daha olduğunu öğrenseniz... Ve o size çok yakın birisi olsa... Bunlar olabilir... Peki ya öptüğün dudak, dokunduğun ten kardeşininse... Aşk ne anlam ifade ederdi sizin iç...