Zilele treceau,iar eu fierbeam de emotii sa imi revad ingerul.Dimineata a trecut ca fulgerul,iar eu imi expuneam capacitatea de a lua foc,metaforic vorbind.Mi-am trecut mana prin par,uitandu-ma spre hainele de pe salteaua invelita cu o panza de culoarea cenusei,ce se afla intr-un contrast straniu cu peretii visinii.Niciodata nu mi-a placut ordinarul,asa ca am transformat lucrurile in extraordinar.Nu eram un baiat rau dupa cum spun toti,chiar daca uneori sangele meu dispare,in locul lui aparand venin.Nu ma iubesc si n-o voi face niciodata,pentru ca am gustat pana acum fructul iubirii adevarate si nu am habar sa iubesc,motiv pentru care nu am avut nicio relatie serioasa pana acum.Gandurile mi se impleteau in minte,iar secundele treceau extrem de repede,aducandu-ma mai aproape de momentul in care sper ca o voi reintalni pe H.Dupont.Acum cateva saptamani am auzit de petrecerea care se organizeaza la asa zisii " prieteni " ai fetei,asa ca mi-am bagat nasul de diavol si am aflat tot ce de putea afla despre aceasta petrecere.Usa a scos un scartait urat,facandu-ma sa imi revin din transa si mi-am intors privirea spre barbatul care a intrat in incapere,ochii stralucindu-i cu viclenie.
-Esti sigur ca vrei sa te duci? m-a intrebat indiferent,dandu-mi seama ca el cunostea deja raspunsul.
-Ti-am mai spus ca nu am incotro.
Am ridicat din umeri,tragandu-mi tricoul peste cap si luandu-l pe cel de pe pat.Am fost oprit,insa,de Devil care si-a plasat mana grea pe pielea mea ranita.
-Ce dracu' ai facut?a marait,analizandu-mi rana cu atentie.
-Nimic.
M-am intors la tricoul meu cu care m-am imbracat.Au urmat pantalonii si vechii bocanci din piele.Mi-am luat paltonul pe mine si mi-am intors privirea spre barbatul ce continua sa se holbeze la mine.
-Daca te prind ca faci galagie cu ea cand te intorci,eu voi fi urmatorul care iti da o mama de bataie!a spus,revenindu-si din reverie si uitandu-se incruntat la mine.
Mi-am dat ochii peste cap,lovindu-l in umar.
-Haide cu mine!am ridicat din umeri,cuvintele iesindu-mi din gura fara sa ma gandesc.
-Nu mi-ar strica putina tavaleala cu vreun sac de muschi.mi-a ranjit,facandu-mi cu ochiul.
M-am strambat,amintindu-mi ca e un tip super aratos si cu muschi proeminenti pe corp,dar care ar da orice sa fie impreuna cu un barbat decat cu o femeie.Ma duc sa ma imbrac si ne vedem in garaj,iubitel.
Am ras,fiind obisnuit cu poreclele pe care mi le dadea cand ii ofeream ceva sau il scoteam undeva.Privirea mea se plimba prin camera,oprindu-se pe biroul in care se afla jurnalul in care se aflau gandurile mele.Mi-a trecut prin minte sa il iau cu mine,dar am fost oprit in momentul in care am realizat ca e cea mai stupida idee care mi-a trecut vreodata prin cap.Am coborat in garaj,atentia fiindu-mi furata de barbatul elegant care statea sprijinit de bolidul negru,tunat.Uneori voiam sa arat ca el,chiar daca asta insemna sa fiu gay si mai prost de fel,eu avand deja cateva studii importante pe cand el se ocupa doar cu masinile.De parca as ajunge ceva bun...
Am condus incet,din cauza strazilor aglomerate.Am privit pe geam la panza de paianjen formata din luminile ce conduc orasul,ghidandu-l prin intunericul chinuitor.Dupa cateva minute am ajuns in fata unei case imense,de cateva ori mai mare decat cele in care am stat pana acum.Mi-am facut loc prin multime,alaturi de Devil care se uita dupa toti baietii care treceau pe langa noi,injurand fetele care sunt la bratele lor.S-a oprit brusc,cascand gura si formand un "O" perfect,care m-a facut sa-mi dau ochii peste cap.
-Ce bucatica buna! a spus,vocea lui puternica auzindu-se prin zgomotul produs de muzica ce se auzea in sala.
Mi-am intors privirea spre locul in care privirea lui Devil a fost blocata.Inima mi s-a oprit,fiind sigur ca voi face un infarct din moment in moment.
-Pe pariu ca e putred de bogat?Si chestiuta aia umblatoare de langa el..ugh!si-a inclestat maxilarul,uitandu-se in continuare la barbatul care purta un tricou negru,ca al meu,blugi largi negrii si bocanci.Era imbracat la fel ca mine,iar parul ii era dat pe spate,chinuit de gelul pe care l-a aplicat.Bratul ii era infasurat in jurul ei,iar buzele ii erau plasate pe tampla ei.In urmatorul moment am observat-o pe ea,ridicandu-se pe varfuri si sarutandu-l pasional.Devil si-a pus mana pe umarul meu,iar in secunda urmatoare,ochii ei au facut contact cu ai mei.A tresarit,privindu-mi expresia dura si incruntata.In momentul ala mi-am dat seama ca jocul de poker pe care il faceam cu destinul,s-a incheiat,eu pierzand in fata lui.M-am intors,mergand spre iesirea din casa,nepasandu-mi de barbatul ce incerca sa ma opreasca si ma intreba continuu ce am patit.Nu mai vedeam nimic.Mi-am intors privirea spre ei,observand ca ea inca avea privirea fixata pe mine.In locul ei a aparut mama mea naturala care l-a lasat pe tata doar pentru ca ea credea ca e un nebun care nu stie nimic.Mereu a fugit dupa oameni bogati,dar pana la urma a ajuns o alcoolica si a murit din mana unuia dintre sotii ei,bogat condus de alcool.Am iesit din casa,mergand in partea opusa fata de locul in care se afla masina.Stiam ca s-a terminat totul...~ Zece ani mai tarziu ~
-Povesteste-mi care a fost ultima data cand l-ai vazut in compania acelei femei.
Vocea mea calma rasuna in camera vopsita in culori calde,mobilata cu stil,in culorea zapezii.I-a zambit usor femeii ce statea in fata mea,povestindu-mi despre relatia sa cu probleme,inainte de a-si face aparitia sotul ei,fiind o sedinta de cuplu.Am ascultat-o atent,concentrandu-ma asupra gesturilor ei si analizandu-i cu atentie cuvintele.Meseria de psiholog e oribil de complicata daca nu-i stii tainele.Linistea a fost distrusa de usa care s-a deschis,lasandu-ma cu ochii larg deschisi si cu venele ce aproape imi ieseau de sub piele,din cauza furiei ce m-a cuprins in lanturile ei infricosatoare.
-Styles.
CITEȘTI
Heroină pură
Teen FictionHeroina. Nu vei intelege niciodata ce este iubirea pana nu o vei prinde intre degete ca pe o tigara,o vei baga intre buze,o vei aprinde si ea va patrunde in sangele tau,dominandu-l cu venin.Nu vei cunoaste strainul din fata ta pana ce nu isi va da g...