Imi pare rau ca nu am mai scris de ceva timp la aceasta poveste, dar nu prea am avut timp.Abia acum incepe cu adevarat povestea.Voi incerca sa postez in fiecare saptamana.
-Bo.x
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Telefonul imi vibreaza in buzunarul de la blugi, dar incerc sa nu-l bag in seama. Cu siguranta iar a gresit numarul, avand in vedere ca pe mine nu ma sun foarte multi la ora asta.Dupa cateva minute in care aparatul continua sa scoata un sunet enervant, am bagat mana dupa el si m-am uitat la ecranul luminos.Adierea vantului imi provoaca parul sa danseze pe fruntea mea si sa ma deranjeze. Mi-am trecut mana printre bucle si l-am aranjat, uitandu-ma in telefon, gandindu-ma la usa pe care trebuiau sa iasa banii mei. Am ras la gandul cu niste bani care au picioare si mi-am ridicat privirea spre usa luminata slab de o lampa de deasupra ei.Mi-am bagat telefonul inapoi in buzunar, dupa ce am constatat ca a fost un apel de la un numar necunoscut si am continuat sa astept, in spatele copacului. Minutele treceau si simteam cum banii imi fug din mana. Intr-un tarziu, din spatele usii a venit stapanul banilor ce vor urmau sa fie ai mei. Ochii mei s-au marit si dintii mi-au atras usor buza intre ei, muscand-o, apoi am ranjit cat de puternic am putut.In spatele barbatului statea o micuta fata. Parul ei se asternea perfect pe umerii ei.Mana firava statea pe umarul barbatului care acum se holba inspre locul unde ma aflu eu.Mi-am trecut iar mana prin par si am incercat sa imi iau privirea de la ingerul care tocmai si-a facut aparitia aproape de mine si m-a facut sa iau foc.Probabil ca banii nu vor fi singurul lucru care il vreau de la barbatul imbracat intr-un costum facut cu grija si o cravata albastra la gat. Mi-am intors privirea in alta parte si mi-am bagat mainile in buzunar, incercand sa imi fac prezenta aparitia. In momentul asta chiar vreau sa fiu un vampir sau macar sa am ceva puteri supranaturale ca sa aflu ce vorbeste barbatul cu tanarul inger. Am inceput sa framant pliculetele din buzunarul meu, nerabdator sa il intreb cine e acea fiinta perfecta.
Dupa cateva minute de asteptare, Christian s-a indreptat spre mine si eu mi-am ridicat privirea spre el, trecandu-mi mana peste firisoarele de par abia aparute pe barbia mea. Ochii lui i-au intalnit pe ai mei si a zambit stramb.
-Imi pare rau ca a durat atat, dar fiica mea inca ma roaga sa o las la petrecerea de saptamana viitoare de la nu stiu ce coleg de-al ei.
Si-a dat ochii peste cap si eu am ridicat o spranceana, ascultandu-l cu atentie. Deci tanara frumusete va fi saptamana viitoare la o petrecere. Am ranjit in sinea mea si am scos din buzunar pliculetele ce voiau cu nerabdare sa scape din mainile mele. Banii au stralucit intr-un portofel facut la comanda din piele. Am simtit parfumul lor si atingerea dulce in palma mea, in momentul in care am dat " bomboanele " si am primit ceea ce mi se cuvenea.
-Nici nu stii cat de mult ma ajuti cu prostiile astea,a ras usor si si-a bagat pliculetele in buzunarul de sub sacou,probabil ca daca ea afla ceea ce fac eu, ma va parasi exact ca mama ei.
Oh, usurel.Prea multe informatii pentru o singura noapte.Am aflat in cateva minute ceea ce nu am aflat in aproape un an de cand ii vand " bomboane " .
-Ce s-a intamplat cu mama ei?mi-am dres vocea si m-am leganat de pe un picior pe altul, incercand sa nu dau de inteles ca sunt mai mult decat curios sa aflu ce se intampla cu adevarat in spatele acestui om de afaceri.
Christian e doar un barbat care vrea bani, exact ca mine.In momentul in care ne-am intalnit, eram amandoi intr-un club de noapte si curiozitatea l-a cuprins pe el, asa ca, fara sa ii fie rusine si fara sa ma cunoasca, mi-a cerut droguri. Nu voi uita niciodata cearcanele de sub ochii sai si camasa desfacuta aproape de tot, cravata pusa dezordonat la gat si parul incalcit.Are o companie de publicitate si se poate declara cel mai bogat om de afaceri din Miami.Chiar daca e atat de popular, niciun ziarist nu a reusit sa ajunga acasa la el si sa afle date din viata lui personala,din cauza a sutelor de gorile pe care le are pe post de bodyguarzi. A durat aproape jumatate de an sa aiba incredere in mine si sa imi dea adresa lui pentru a-i aduce drogurile acasa, fara sa afle altii. Abia acum am inteles de cine se ascunde cu adevarat acest neghiob putred de bogat.
-A murit. Ce avea sa faca? a ras fortat, facandu-mi creierul sa se strambe din cauza sunetului ingrozitor scos de el.Daca mai face o singura data asta, raman fara auz si mi se va scurge creierul pe nas, in timp ce trag prafuri.
Am dat din umeri si am continuat sa il privesc, fara sa scot niciun sunet.Imediat, Christian s-a departat si s-a uitat la mine.
-Ne vedem saptamana viitoare, corect?Voi avea nevoie, iar , de tine.
Mi-a facut un semn cu mana si eu am incuviintat din cap, strangand banii in mana, in buzunar. M-am sprijinit de copac in timp ce barbatul isi facea drum spre casa.Usa s-a deschis inainte de a o apuca el.Zambetul ei a aparut pe fata micuta si palida. I-a sarit in brate si a format un botic adorabil cu buzele ei. Christian si-a pus o mana in jurul ei si au intrat in casa, lasandu-ma intr-o stare pe care nu am avut-o niciodata.Cine e defapt acest Christian, omul de afaceri cunoscut de toti?Am continuat sa ma holbez la usa pentru cateva minute, apoi am ocolit copacul si am luat-o pe straduta. Mergeam cu pasi rapizi si incercam sa nu ma mai gandesc la zambetul necunoscutei care mi-a dat imaginatia peste cap.Am continuat sa merg, pana cand am fost intrerupt din ganduri de telefonul din buzunarul meu.L-am scos si am raspuns, fara sa ma mai uit la cine ma suna. Vocea de la celalalt capat al firului m-a facut sa ranjesc.Totul functioneaza mai bine decat ma gandeam, pe zi ce trece.
-Aiden, am gasit marfa proaspata si mai buna decat te gandesti.
CITEȘTI
Heroină pură
Teen FictionHeroina. Nu vei intelege niciodata ce este iubirea pana nu o vei prinde intre degete ca pe o tigara,o vei baga intre buze,o vei aprinde si ea va patrunde in sangele tau,dominandu-l cu venin.Nu vei cunoaste strainul din fata ta pana ce nu isi va da g...