Capitolul 2.

451 36 2
                                    

Mirosul de tutun si alcool m-a lovit direct in fata cand am intrat in incapere.Am strambat din nas si m-am uitat in jur, atentia fiindu-mi furata de un grup familiar de tipi cu trabucuri in mana si cu cate o femeie in cealalta. Mi-am dres vocea, ducandu-mi mana la gura si uitandu-ma incruntat la unul dintre barbati.Ochii lui negrii precum cenusa i-au intalnit pe ai mei si s-a ridicat de pe scaun, facandu-le semn celorlalti sa se opreasca din ras.I-a dat drumul fetei de langa el si a venit langa mine, punandu-si o mana pe umarul meu.M-am uitat la blonda care acum fuma din trabucul barbatului, apoi la brunetul din fata mea si am zambit stramb.

-Mai,mai. Ce mai e nou,Styles?

Am pufnit si mi-am dat ochii peste cap.

-De cate ori ti-am zis sa nu ma mai strigi asa?am spus degustat.

-Iti spun fix cum vreau eu, bine?Sper ca m-am facut inteles.

M-am intors nervos si am iesit din incapere,trantind usa dupa mine.Picaturile de ploaie se razbunau pe parul meu si m-au provocat sa marai.Am descuiat usor usa garajului si am intrat in el, zambind usor la vederea masinii negre.Am chicotit si mi-am trecut o mana prin par,intorcandu-mi privirea spre miile de poze de pe pereti.Toate infatisau masini si tot felul de lucruri ilegale precum " bomboanele " sau armele.M-am apropiat de o alta usa si am deschis-o,ratacindu-mi mana pe perete, in cautarea intrerupatorului.Biroul negru de abanos ma astepta in mijlocul camerei, iar lampa pe care am uitat-o aprinsa statea peste el.M-am aplecat si am luat in mana o foaie mototolita,dandu-mi ochii peste cap.Am aruncat-o in cosul de gunoi acum plin cu hartii si am pasit spre scaunul din spatele biroului,facandu-ma comod in el.Am tras de un sertar si am scos o camera foto din ea.

"Ingerii vin din Rai.Acolo e lumina"

Am ranjit si l-am bagat inapoi in suportul lui,lasandu-ma pe spate in scaun.Am privit printre perdeaua neagra, afara, concentrandu-ma pe un punct neexistent.M-am intors brusc si am luat un pix din suportul de pe birou, scotandu-mi in acelasi timp jurnalul din sertarul al doilea, cel incuiat.Am inceput sa-l rasfoiesc si sa citesc lucrurile pe care le-am scris in zilele trecute.Am inceput sa marai si m-am ridicat din scaun, iesind grabit din camera,cu aparatul dupa mine.In fata mea a aparut Aiden.

-N-am timp.

L-am ocolit si am iesit din garaj, ranjind.Picaturile de ploaie se rasfrangeau pe mine,dar nu imi pasa.Habar nu aveam ce voiam sa fac,doar mergeam prin intuneric.Degetele mele erau impletite in jurul suportului negru al aparatului si eu fugeam spre casa lui Christian.Mi-am aranjat gulerul paltonului si am tras aer adanc in piept,batand la usa casei.O voce groasa de barbat s-a auzit din casa,urmata de o voce subtire de fata.Clanta s-a miscat si in fata mea a aparut ingerul.Mi-am muscat buza in timp ce ea s-a incruntat.

-Da?

Vocea ei precum sunetul corzilor unei harpe la care canta ingerii mi-a invadat mintea.Stateam in prag,holbandu-ma la minunatia de fata din fata mea.Mi-am adunat cuvintele si mi-am dres vocea.

-Ahm...Christian e acasa?

Ea a zambit usor si s-a intors,strigandu-si tatal.

-Oh,eu sunt ...

A fost intrerupta de barbatul in costum care tocmai a ajuns langa ea, uitandu-se cu ura spre mine.

-Ce vrei?

Vocea lui era dura.

-Ahm..stiu ca tu te pricepi cu genul asta de aparate si ma intrebam daca tu mi-l poti repara.Nu mai face poze bune de ceva timp si nu vreau sa-mi iau altul,deoarece tin la el.E de la tatal meu.

Vorbesc uitandu-ma in continuare la fata.Ea se uita timida spre mine si sta incruntata.

-Da.Voi incerca sa il repar.

Mi-a smuncit aparatul din mana si mi-a inchis usa in nas.

-Durule.

Mi-am dat ochii peste cap si am ramas in prag,inca socat de frumusetea ei.

---------------------------------

Soarele imi intra in ochii,facandu-ma sa ma stramb.Scaunul de sub mine a devenit brusc tare si abia ma pot misca.Inca tin pixul in mana si incerc sa imi dau seama in ce lume sunt.Ingerul si-a facut aparitia in visul meu.Am cascat,ridicandu-ma cu greu de pe scaun si uitandu-ma pe birou,la foile aruncate si scrise.Am tras una mai aproape si am inceput sa imi misc mana pe ea,scriind cu atentie.

"Lumina ascunde uneori mai multe pericole decat o face intunericul."

Am ranjit,gandindu-ma la aparatul de ieri si m-am lasat la loc, pe spate in scaun.

Zilele au trecut si peste o saptamana am auzit niste batai in usa.Mi-am luat plictisit tricoul pe mine si am mers spre usa,trecandu-mi mana prin par.Christian statea in prag cu aparatul in mana.A zambit si m-a privit.

-Am reusit sa-l repar.Nu a fost foarte greu.Fiica mea s-a cam jucat cu el,deci sper sa nu te superi.

Un ranjet mi-a aparut pe fata si mi-am tras o palma peste obraz,incercand sa ascund gestul.

-Mustele astea!am pufnit, razand usor si scuturandu-mi mana prin aer.

El a zambit stramb,jenat de situatia in care se afla.Statea in fata unuia in boxeri care prinde muste.Am luat aparatul si i-am multumit.

-As vrea sa nu mai treci pe la mine pe acasa.Fiica mea deja a inceput sa puna intrebari si chiar nu vreau sa-i spun cu ce ma ocup.

-Cum o cheama pe fiica ta?

Telefonul lui a inceput sa sune in buzunar si a raspuns,intorcandu-se.Mi-a facut cu mana si am inchis usa dupa el,oftand.

M-am asezat pe pat si am privit aparatul,mandru de fapta mea.

----------------------------

Lumina rosie din camera ma enerva,dar am reusit sa developez toate pozele si le-am asezat pe pereti.Chipul ingerului statea in toata camera.Le-am luat si am intrat inapoi in camera mea, aruncandu-le pe pat.Am tras dulapul si am luat fiecare poza,asezand-o langa cealalalta.La sfarsit mi-am pus mainile la piept,admirandu-mi capodopera.Am asezat dulapul la loc si m-am aruncat pe pat.Am luat jurnalul in mana si am inceput sa bifez unele chestii,ranjind.

"Unii oameni au mai multe fete decat exista intr-un magazin de masti"

Am scris usor si am continuat sa ma holbez la literele negre de pe albul foii.

-Vei fi a mea.

Heroină purăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum