"Nu poti sa fugi." Mainile mele puternice ii inconjurau trupul de inger care cu fiecare suflare se rasfrange in bratele mele.Modul in care pieptul ei se ridica si revine la loc imi face inima sa bubuie.Diamante cad din ochii ei precum oceanul in care ma scufund de fiecare data si din care incerc sa ies, nevrand sa raman prizonier."Lasa-ma.Esti doar un monstru si stii ca nu te voi iubi niciodata si nu voi fi a ta." tipatul ei precum al pasari ranite mi-a cutreierat urechile.Un marait ca de fiara a iesit din gatul meu,iar aripile ingerului din fata mea s-au deschis, penele de pe ele stralucind in lumina lunii pentru care soarele si-a dat viata, ca s-o lase sa respire.Contactul cu pielea ei s-a rupt si focul iadului m-a cuprins din nou,tragandu-ma mai aproape de nucleul umplut de cenusa.
-
Motorul masinii a marait din garaj,facandu-ma sa ranjesc draceste.Am atins capota cu varful degetelor si mi-am admirat frumusetea.Sunetul scos de pixul care zgarie foaia m-a facut sa stramb din nas si sa ma intorc spre Aiden care deseneaza de zor niste clopotei si incearca sa scrie urari de Craciun.
-Ce rimeaza cu inalt?si-a muscat buza si m-a privit, incruntandu-se.
-Rahat...am soptit si am inceput sa rad fortat, dandu-mi ochii peste cap.Tu chiar vrei sa stai toata ziua aici si sa scrii chestii de copilasi in loc sa ma ajuti cu frumusetea asta? i-am vorbit dur,fara sa regret niciun moment ceea ce spun.
-H,daca tu nu suporti Craciunul,macar lasa-i pe altii sa se bucure de el.
Niciodata nu am reusit sa fiu atat de calm precum el.Mereu am fost gelos pe Aiden.Modul in care se comporta cu toti, fiind bun,dar in acelasi timp un adevarat demon, m-a uluit de fiecare data.Un scartait s-a auzit dinspre usa de la garaj,iar Devil si-a facut aparitia, cu ranjetul lui vesnic pe fata.
-Nu ati scapat inca de domnul " sunt mereu in perioada mea si de aceea port doar rosu si fac prin hornurile oamenilor pentru ca nu am wc acasa"? privirea lui ne-a tintit precum o sageata inveninata,apoi un ras a iesit din el.
Am pufnit in ras si m-am sprijinit de masina.Amandoi s-au uitat urat la mine.
-Indragostitul are chef de ras azi,asa-i?Pumnul meu s-a inclestat si m-am incruntat, incordandu-mi maxilarul.Devil a ridicat mainile in aer in semn de pace si a ras usor.
-Mda.mi-am dat ochii peste cap si am iesit din garaj,urcand scarile spre camera mea.Am deschis usa, trantind-o dupa mine si aruncandu-ma pe scaunul de langa birou.Am deschis sertarul cu o singura miscare,scotand jurnalul din el si rasfoindu-l.Uneori prada vine nesilita la fiara,dar de cele mai multe ori,fiara trebuie sa-si dea suflarea pentru a se hrani din sangele fierbinte al prazii.M-am uitat spre suportul de pixuri si am luat unul la intamplare,deschizandu-i capacul cu dintii.Cand varful pixului a facut contact cu hartia,un bazait s-a auzit din buzunarul de la pantaloni.L-am scos plictisit,deschizand mesajul,iar ochii mei s-au marit.
"Nu stiu cine esti,dar vreau sa aflu ce vrei.9 p.m.,barul Black din centrul orasului. -H.Dupont "
M-am incruntat,fara sa stiu cine mi-a trimis mesajul.Nu cunosteam pe nimeni cu numele Dupont si era ciudat sa ma invite un necunoscut la un bar,la ora aia.Am dat din umeri,continuand sa scriu in carnet.Pixul era arma mea,care ma ajuta sa ma lupt cu gandurile si ideile mele.
-
-
-La dracu'!
Am ridicat usa dulapului,sprijinid-o de acesta.Idiotul de mine a tras prea tare de ea si s-a rupt.Mi-am dat ochii peste cap si mi-am luat un tricou negru,la intamplare,alaturi de o pereche de blugi negri si ciucatele mele maro.Mi-am trecut mana prin par si m-am parfumat,apoi mi-am luat telefonu,portofelul si paltonul,imbracandu-ma cu el.Am coborat in graba scarile,tragand cu privirea din cand in cand spre ceasul de pe mana mea care indica ora 8:30 pm.Am rasuflat usurat,speriat de gandul ca voi intarzia.Chiar daca eram diavolul pe pamant,eram extrem de punctual si ajungeam exact la timp...sau mai devreme. Am intrat in garaj,salutandu-i pe Aiden si Devil care se jucau carti si am urcat in masina,pornind-o.Strada era libera,asa ca mi-am permis sa accelerez pana la 200 km/h,bucurandu-ma de demonul pe patru roti pe care il stapaneam.Am parcat in fata barului,uitandu-ma in jur si incercand sa vad o masina necunoscuta,dar in zadar.Erau aceleasi masini pe care le vedeam de fiecare data cand vin acolo.Nu toti isi iau masinile cu ei,de aceea in parcare sunt doar 20 de masini.Am coborat din automobil si am mers spre intrarea in bar,salutand gardianul.M-am uitat la ceas,obervand ca e 9:00 pm.Mi-am facut loc prin multime si am ajuns la bar,asezandu-ma pe un scaun si asteptand sa ma intalnesc cu necunoscutul.Barmanul mi-a adus un pahar de vodka,pe care l-am luat hapsan,dandu-l peste cap.O voce familiara s-a auzit din spatele meu,voce ce m-a ramas fara suflare.Ochii mei i-au intalnit cristalele,iar buzele ei au format un zambet timid.
-Styles? a spus usor,vocea ei gadilindu-mi timpanele.
Am incuviintat din cap,nefiind capabil sa scot vreun sunet.Era pentru prima oara cand simteam asa si era ciudat pentru mine.Purta o pereche de blugi albastri si un tricou alb,simplu.Ma intreb daca nu ii e frig.Silueta ei perfect conturata s-a asezat pe un scaun de langa mine,ochii ei inca tintindu-ma.
-Dragut loc! a murmurat,iar eu am inghitit in sec.
-Ce cauti aici?mi-am adunat toate puterile si am incercanpt sa vorbesc,incruntandu-ma.Tonul meu era unul dur si din gesturile ei mi-am dat seama ca am cam speriat-o.
-Eu pun intrebarile aici.Ce e cu tine si tata? un marait ca de pisica a iesit din gatul ei,facandu-ma sa chicotesc.V-am vazut acum ceva timp vorbind.Ce vrei de la familia Dupont?
Numele mi-a cazut in cap precum o caramida.Ea mi-a trimis mesajul,iar familia lui Christian se numea Dupont.Totusi,de la ce vine H?
-Avem niste afaceri impreuna!i-am spus,jucandu-ma cu paharul gol si facandu-i semn barmanului sa il reumple.
-Ce afaceri?Apropo,imi pare rau pentru pozele de pe aparat.Doar ma prosteam si am uitat sa le sterg.a oftat,uitandu-se in jos.
Mi-am ridicat umerii,apoi i-am lasat usor in jos,privind-o.Am luat paharul si l-am dat pe gat.
-Nu conteaza.Afaceri de barbati.Nu e treaba ta.
I-am vorbit dur.Eram prea rau cu ea?Nah...
-Cum te cheama?
I-am zambit,intinzandu-i mana,asteptand sa i-o strang politicos.
Un glont a trecut deasupra capului meu,oprindu-se fix in perete din fata mea.Toti au inceput sa se agite si sa paraseasca localul.Fata din fata mea era socata si tremura din toate incheieturile.Mi-am inclestat maxilarul si m-am intors,observandu-l pe un tip imbracat din cap pana in picioare in negru si cu o gluga pe cap.M-am ridicat de pe scaun si m-am indreptat spre el,maraind.I-am prins gulerul si l-am trantit de perete,luandu-i arma.Pumnul lui a facut contact cu obrazul meu,facandu-ma sa ma enervez si mai rau.L-am prins de par si l-am aruncat intr-o masa,el gemand de durere si scuipand sange.M-am aruncat peste el,lovindu-l cu putere in fata.Dupa ce aproape l-am lasat inconstient si cu fata vanata precum pruna,m-am ridicat si m-am uitat in jur,asteptand sa imi vad ingerul.Dar acesta plecase...
CITEȘTI
Heroină pură
Teen FictionHeroina. Nu vei intelege niciodata ce este iubirea pana nu o vei prinde intre degete ca pe o tigara,o vei baga intre buze,o vei aprinde si ea va patrunde in sangele tau,dominandu-l cu venin.Nu vei cunoaste strainul din fata ta pana ce nu isi va da g...