Capitolul 5

130 10 1
                                    

"To die, to sleep -
To sleep, perchance to dream - ay, there's the rub,
For in this sleep of death what dreams may come..."
William Shakespeare, Hamlet

Am injurat in soapta,surprins de aparitia barbatului in costum cenusiu.Simteam cum tot trecutul pune stapanire din nou asupra mea,iar mintea imi este bulversata de tot felul de ganduri legate de persoana pe care am luptat sa o uit atat de mult timp.Culoarea violet a cravatei sale imi atrage privirea,facandu-ma sa ma incrunt usor.Imi mut privirea pe mana care se aseaza pe umarul femeii elegante de pe fotoliul din fata mea si realizelegatura dintre cei doi,aceasta impresie fiindu-mi confirmata in momentul in care barbatul plaseaza un sarut pe obrazul blrunete.Ii fac semn sa ia loc pe celalalt fotoliu si imi incrucisez degetele in poala,peste hartiile pe care notam.Imi inclin capul intr-o parte,simtind brusc cum gulerul camasii ma strange si ma impiedica sa respir.Imi desfac un nasture de la ea,incercand sa par relaxat si calm,mutandu-mi atentia de pe unul pe celalalt.Inghit in sec,cautandu-mi cuvintele.
-Dupont,spun usor,cuvantul sunand nu tocmai cum imi planuisem.Ma bucur sa te revad.
-Pot spune acelasi lucru despre tine.
Zambeste,chipul sau luminandu-se si lasand la iveala dantura sa perfecta la fel cum era acum mult timp.
-Dupa cum mi-a spus sotia ta,aveti cateva probleme in cuplu pe care,banuiesc ca vreti sa le rezolvati.Nu stiam ca esti insurat,incruntatura de pe fata mea se face mai adanca,privirea fiindu-mi fixata in ochii lui.Mintea ma provoaca sa-l intreb de fiica lui,dar ratiunea ma opreste,atentionandu-ma ca nu e o idee inspirata.Buzele mi se intredeschid,iar cuvintele imi zboara din gat,fara sa ma gandesc.
-Spune-mi despre fiica ta.Nu am mai vazut-o de ceva timp si vreau sa ma asigur ca e in regula.
Un chicot vine din partea femeii care ma analizeaza din cal pana in picioare din momentul in care a intrat in salon.Ridic o spranceana,neintelegand gestul ei,iar Christian se foieste in fotoliu,discomfortul punand stapanire pe trupul sau.
-E in regula.
Inghit in sec,dorind sa cer mai multe detali.Aud usa deschizandu-se,iar in camera intra secretara mea.
-Domnule Styles,va cauta urgent cineva la telefon.Nu vrea sa isi dea numele,spunand doar ca vrea sa va informeze cu privire la un anumit subiect despre care stiti doar dumneavoastra.
Strang stiloul in mana,nevenindu-mi sa cred ca pentru a suta oara mi se intampla acelasi lucru.Imi cer scuze de la cei din fata mea,asigurandu-i ca vom putea reprograma sedinta in urmatoarea zi si ies din sala repede,maraind si incheindu-mi toti nasturii la camasa.Prind telefonul in mana si incep sa vorbesc pe un ton dur,facandu-le pe restul persoanelor sa se retraga din jurul meu.
-Aici Styles.
-Stiu ca e Styles,doar nu am gresit numarul.Pune sa ti se faca legatura pe mobilul tau si daca afla cineva de numar ajungi in iad unde iti e locul.
Stau incruntat si ii poruncesc secretarei sa faca ce spune cel de la telefon.Dupa cateva secunde ma aflu inapoi in biroul meu.
-Cine esti?ma asigur caa nu ma aude nimeni si ma asez in fotoliu.
Aud un tiuit,apoi vocea lui se schimba,intr-una familiara.
-Daca mai uiti o singura data sa incui usa,iti bag cheile pe gat.A trecut Sophie pe aici si a spus sa o suni,pentru ca ea nu poate da de tine.
Imi dau o palma peste frunte,amintindu-mi de blonda cu care m-am culcat acum cateva saptamani si care vrea ceva serios din partea mea,dar pe care nu i-l pot oferi.
-Spune-i ca o sun eu,mormai,plictisit deja peste cap de acest subiect.Diseara sunt plecat,asa ca mananca fara mine si ai grija sa nu ma lasi pe dinafara.Nu vreau sa dorm la usa.
-Mi-ai dat o idee.
Nu am mai apucat sa spun nimic,pentru ca Matt mi-a inchis telefonul in nas.Imi dau ochii peste cap,uitandu-ma la ceasul negru de la mana si ma ridic,gandindu-ma la ce am de facut in seara asta.Incep sa ma plimb prin birou,recapituland planul facut acum cateva zile.Ma sprijin de birou,asteptand sa se termine programul pe ziua de azi ca sa nu dau nimic de banuit,apoi ies din camera,ducand in spate un rucsac.Ii salut pe ceilalti si ies din cladire,urcand in masina.Conduc spre padure,indreptandu-ma spre locul unde ma schimb de obicei.Parchez masina in fata constructiei de marime medie,luandu-mi rucsacul si indreptandu-ma spre ea.Descui lacatul de la usa si intru,inchizand-o dupa mine.Ma uit in jur,asigurandu-ma ca totul e la locul lui si incep sa ma dezbrac,schimbandu-ma cu o pereche de blugi negri si un tricou de aceeasi culoare.Imi iau un hanorac deasupra si imi ingramadesc manusile in buzunar.Imi prind cutitul in spate,asezandu-l in suportul lui si imi pun cagula in celalalt buzunar.Ies din cladire si incui usa,indreptandu-ma spre masina.Imi scot telefonul si ma uit la adresa,urcand in masina si incepand sa conduc spre ea.Parchez in fata blocului,alaturi de restul masinilor,aceasta fiind una dintre miscarile de baza ale mele.Am noroc de vremea ploioasa si de ora tarzie,dar mai ales de faptul ca victima inca e la o petrecere in centrul orasului si se va intoarce in cateva minute,dupa calcule.Merg in spatele blocului,urcandu-ma pe schelele de la bloc si ajungand la etajul 3 unde locuieste tanara.Intru pe geam,deschiderea lui e la fel de usoara ca intotdeauna.Apartamentul e infundat in intuneric,de aceea imi scot telefonul si imi luminez calea pana la camera ei.Directia?Dulapul.Intru in el,strambandu-ma cand dau peste hainele sale mult prea parfumate.Dupa cateva minute aud usa de la intrare deschizandu-se si pasii ei rasuna pe hol.Imi bag manusile in maini si imi trag cagula pe cap,incruntandu-ma.Avocata intra in camera,iar eu profit de faptul ca incuie usa dupa ea,certandu-se cu cineva la telefon.Se intoarce cu spatele spre mine si dupa cateva secunde termina conversatia.Nu aprinde lumina,ajutandu-se doar de lumina de la telefon.Isi da jos rochia,probabil neagra si ma provoaca sa pasesc afara din dulap.Imi strang mainile in pumni si merg usor,faransa fac vreun zgomot.Imi pun degetele pe umarul ei,mangaind-o.
-La fel de frumoasa ca intotdeauna,soptesc,facand-o sa se intoarca spre mine si sa tipe.Ii prind gura in palma si o strang,obligand-o sa taca.Ochii ei stralucesc in lumina slaba din camera,iar eu ranjesc,aruncand-o pe pat si urcandu-ma peste ea.Imi plasez mainile pe gatul sau si o strang cat de tare pot.O data,de doua ori,imi intorc mainile in parti opuse,lasandu-i semne vinete pe gat.Ma asigur ca e moarta si ma ridic de pe par,scuturandu-ma si aprizand lumina.O privesc,ridicand din umeri si scotandu-mi manusile.Ma uit in noptiera ei si gasesc ceea ce cautam,adica o oja rosie.Incep sa-i pictez unghiile cu ea.Astept cateva minute,mangaindu-i obrazul si uitandu-ma la gatul sau.O imbrac repede,imi iau lucrurile si ma asigur ca n-am uitat nimic,apoi ies pe unde am venit.Ma urc in masina,ranjetul dracesc aparandu-mi pe fata cand pornesc motorul si parasesc parcarea.Conduc prin intuneric,farurile spargand labirintul din fata mea si calauzindu-ma la locul unde imi voi relua personalitatea de om de afaceri si psiholog,iar cea de criminal va fi ascunsa.Iar....

MULTUMESC @SCABURN PENTRU TRAILER.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 07, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Heroină purăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum