The pain

30 2 0
                                    

Motto : " Dacă nu vorbim , o să ne pierdem . "
Exact asa a fost. Începeam sa nu mai vorbim deloc. Rare ori imi găseam curajul sa intreb ce faci . Chiar daca imi doream foarte mult sa stiu cum o mai duci , nu puteam afla. El deja ma uita. Eu abia începeam sa-i simt lipsa. Ma învăluia sub norii negrii sentimentul de dor. Si imi dădeau lacrimile foarte des. Începeam sa ma schimb. Sa devin o cu totul alta persoana. Mda. Vestile rele continuau sa apare. Una dintre Aplicațiile mele pe care am cont era plină de întrebări legate de el. Acestea i le-am aratat. Țin sa cred ca acesta a fost motivul distantarii noastre. Câte răni mi-am creat cu ajutorul acel întrebări , iar el habar nu are.. Nu putea spera la mai mult , ci doar la ziua in care el se va intoarce. Probabil intr-o alta lume se va întâmpla si asta.
8.03.2015
Ziua in care l-am vazut. Da. Șocant. M-am îndrăgostit de el inevitabil de mult fara sa-l vad vreodata in realitate. Asa-i. Ma îngrozește aceasta veste . Am plâns pentru prima data in viata mea de fata cu prietenii. Pur si simplu nu m-am putut abtine si am izbucnit in lacrimi. De ce ? Ma simțeam sfâșiata. Nu m-a salutat. S-a uitat lung la mine , apoi mi-a zâmbit , apoi a întorc capul , si nu ma m-ai privit. De atunci aștept îngrozitor de mult ziua mea de naștere, timp in care s-au întâmplat multe lucruri. Am aflat in acest timp ca are o noua iubita. in noaptea in care mi-a ajuns la ureche vestea am plâns îngrozitor de mult. Motivul ? Nu ea era motivul. Eu am realizat cat de mult timp am pierdut sperând sa capăt o a 2-a șansa . Pentru ea? Ma bucurăm. Ma bucurăm mult. pentru el? Si mai mult. De ce ? Pentru ca ea era ceva nou pentru el. Era o încercare noua. Era exact ceea ce își dorea. Probabil era exact opusul meu. Si de asta cred ca a ales-o pe ea in locul meu. Apoi ziua copilului. Ziua in care am avut curajul sa scot primele mele cuvinte pe gura in fata lui. Am trecut pe langa el si am început sa tusesc ironic neasteptand aceasta reacție din partea lui. Aceasi tuse ironica plus un ras la fel de ironic. Dumnezeule. Am izbucnit din nou in lacrimi, el m-a vazut, dar nu a avut nici o treaba. Chiar nu i-a pasat chiar daca știa motivul.
O primăvara întreaga am invatat sa urăsc , am invatat sa sufar , am invatat sa accept si vestile rele . Intr-un cuvânt? Am învățat adevăratul sens al cuvântului "rău". (Răulee). Până cand a venit ziua mea de naștere ..

Inimi falite•minți răniteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum