24.12.2014
Povestea noastră continuă alături de cel mai perfect Crăciun. Crăciunul dragostei, al iubirii, al admirației. Multă lume m-a intrebat ce imi doresc , dar nu răspundeam . Știam ce ceea ce aveam nevoie era lângă mine , astfel că îl aveam. Îl aveam pe el. Aveam parte de zâmbetul lui , de grija lui , de iubirea lui.. Aveam. A fost frumos. Alături de el mi-am petrecut toate sărbătorile de iarna , minunate sărbători. Datorită minciunilor sale frumoase , datorită privirii lui grijului si a glasului tremurând am reușit să ma bucur de cea mai frumoasă bucata a vieții mele.
- " Renunți ușor bby . "
- " Pentru tine da bby . "
Eram exact aceleași persoane. Ne comportam exact la fel. Ma făcea fericita . Prezenta lui , tot ceea ce imi oferea , el. Vorbeam seri la rand si ne bucurăm unul de celălat . Nu ne puteam despărți nopțile doar in cazul in care unul adormea. Până in noaptea de revelion .
01.01.2015 , 00:30.
Primesc un mesaj. Cel mai sec mesaj.
- "La mulți ani :*. "
Nu m-am așteptat la asta. Însă m-am calmat in momentul in care am aflat motivul acestor vorbe lipsite de vlaga.
- " Scuzee , am băut si eu ca tot omul de revelion . "
Am zâmbit de una singura la văzul acestor vorbe. Un zâmbet sec , pe care s-ar putea citi multe . L-am iertat si l-am inteles . Plus ca nu vedeam rostul pentru care sa imi stric noaptea dintre ani.
De dimineața am plecat la bunicii mei. Eram cu gândul doar la el , pana cand am căpătat curajul sa-l intreb eu ce faci si am facut-o. M-am calmat. Imi era îngrozitor de frica sa nu vorbeasca la fel de sec ca in noaptea anterioara.Dar nu.. ne-am revenit si am vorbit cu alintaturile noastre.
Prima zi din an a fost intr-o joi. Imi amintesc ca nu vorbisem pana următoare vineri. Scoala deja începuse , iar el si-a cerut scuze ca nu a mai avut timp sa intre pe internet. Ma simțeam flatată de fiecare dată cand el se simtea prost pentru ce mi-a facut. Da. Au fost 4 luni. 4 luni în care eu si el vorbeam de parca eram impreuna. 4 luni in care am cunoscut o persoana unica pe care nu o voi uita niciodata. 4 luni de magie. 4 luni pline de iubire. Lunile infernului !!
CITEȘTI
Inimi falite•minți rănite
RomansaO poveste scurtă , care poate va strârni multe emoții. O poveste care-mi descrie viața , o poveste care-mi descrie inexplicabila iubire. E viața mea in cuvinte.