Merhaba bebeklerrrr nasılsınızzz bakalımmmm, umarımmm iyisinizdirrr hemenn kurguya geçelimmmKeyifli okumalarrr💓
Sus artık yeter bu ne ses sabahtan beri bı susmadın, emre'nin konuşması biter bitmez asaf (şöför)yine konuşmaya başladı
Ya cevap versene, bu adam nasıl yaralandı hiç bişey anlamıyorum
Aras gözlerini aralamış ikisine malmısınız bakışı atarken emre aras'ın uyandığını fark edip
Abi,abi iyimisin,abi su getirimmi,abi yastığını düzeltimmi,canın bisey çekiyor mu,doktoru cagirimmi he,abi bisey istiyormusun,
Ya emre bir sus ya siktin beynimi
Abi kusura bakma abi,çok konuştum ama sen iyisin dimi abi,iyisindir inşallah,dur çağırıyorum doktoru
Koşa koşa odadan çıkan Emre'ye mal görmüş gibi bakan Aras ve asaf'tı."Abi sen bu manyağı hâlâ yanında tutmak istediğine eminmisin ya"
Ben ne ara geldim lan buraya,
En son İstanbul'a gidiyorduk sonrası yok bende, ne oldu hemen anlatAbi bizde mekandaydık, sen tek gidicem demiştin ama içimiz rahat etmeyecek diye gizlice gelmeyi düşündük peşinden,o yüzden sen birazcık ilerleyince bizde arabalara binip peşine gelicektik, murat
Haber verecekti siz sınıra çıkar çıkmaz arkanızda olucaktık. Sonra sen gittikten bir saat sonra emre aramak istedi seni arayınca'da bir kız açtı telefonu,bir doktor oldgunu ve senin yaralı olduğunu bir arasokakta ölmek üzere olduğunu söyledi, bizde direk kendimizi senin yanında bulduk.Sonrasında kız seni bırakmak istemedi,ben iyileştiricem, bana bakışı benden yardım isteyişi içime işledi, eğer ölürse vicdan azabı çekerim dedi, o yüzden ben kurtarıcam onu dedi, sonrasında direk seni Melih'in evine getirdik,hastane olarak kullandığı eve. İşte sonrasında Melih kıza yardım etti kız'da seni ameliyat etti. ameliyat 10 saat sürdü. Değerlerin normalleşene kadar, iyi olduğunu tamamen anlayana kadar gitmedi,hatta baş hekim arayıp fırça attı kız rahatsız olduğunu fln söyledi ama yinede gitmedi. Kansızlık çektin az daha kansızlıktan ölüyormussun, sana kan aradık,seninle uyuşan bir tek o doktorun kanı'ydı. Sana iki torban kan verdi,ve bunu kendi yaptı. Melih'e dokundurtmadı bile. Ayakta zor duruyordu, gitmeden önce' de senin çok iyi beslenmen ve bir iki gün yürümemen gerektiğini söyledi. İyiymişsin ve vücudundan 3 mermi çıkmış,3 defa göğüs kafesine saplanmış ama kalbe ulaşmamış. İlaçlarınıda receteledi ve gitti, karşılığında birşey istemiyormus,bir doktor olduğu için bu onun vazifesiymis, ve o salak emre'ye söyle gidipte onu ispiyonlamayacağım canımı seviyorum dedi ve çıktı gitti.
"Emreeeee"diye bağırdı aras
"Gel laaan buraya emreeee"Emre hemen içeri girdi yanında melihle birlikte, "doktor gitmiş o yüzden melihi getirdim abi, sen bişey mi istedin, bağırdın sanki bı an"
"Bana doktoru bul"
Abi o manyak kızı niye buluyoruz işimiz bitti,ve ağzı sıkı birine benziyor,hem kimseye söyleyemez konuştum ben onunla,hem sen niye istiyosunki doktor bozmasını şey yani doktoru.
Düzgün konuş lan kız hakkında
Aras kızdan etkilenmişti,baya baya etkilenmişti,hoşuna'da gitmişti,daha önce kimse onun icin bu kadar uğraşmamıştı,doktorlar bile...
Buluruz abi,bu şehir'de kız, özel hayal hastanesinde doktor olarak çalışıyor, 26 yaşında kısa saçlı kumral bir kız,iki yıldır doktorluk yapıyor,mesleğinde çok iyi,okulun'da da hep 1.likle tamamlamış, çok fazla hastaneden istek makaleleri almış ama o bu hastaneyi seçmiş,çünkü kardeşi kanserden bu hastanede vefat etmiş. Kadın beyin cerrahı, ayrıca babası polismis,nasıl silah kullanacağını biliyor, eğitim almış babasından,ne kadar istemesede babası otoriter bı adammış ve kızını asker gibi yetiştirmis, annesi kardeşini doğururken ölmüş, ama bu şüpheli birşey çok fazla şüphe var bu konuda,kardeşi öldüğünde 9 yaşında,doktor ise 14 yaşındaymış, babasını doktorluğu aldığı gün yemin töreninde terörist saldırısında şehit olmuş,yani anlayacağın kızının en mutlu ve en görmek istediği günde ölmüş ve bu da şüpheli bir ölüm gibi duruyor, kardeşinin ismi eflal, babasının ismi harun, annesinin ismi Leyla,kendi adıda esin . Şuan çok iyi bir doktor ve devam ediyor hayatına, senin bulduğu yere 10 dakika mesafesi var evine, ve o gece marketten çıkarken seni görmüş ordan yardım etmek istemiş,sen ondan yardım istemişsin, gözleri öyle bir bakıyordu ki dedi senin için, babasını hatırlamış olma ihtimali'de var yoksa bir insan yolda gördüğü bir insana bu kadar çok yardım etmez, bilmiyorum belki bana garip geliyordur ama o çok uğraştı seni kurtarmak için,tamam bu onun görevi doktor belki ama sanki ekstra bir çabası vardı gibi,ya da ben yanlış anladım.
Bu kadar, soracağını bildiğim için araştırdım önceden.
Emre bana o kızı getir...
Bölüm sonuuu.....
Naberr kelebeklerimmmm umarım iyisinizdiirrrr,sonraki bölümde buluşalımmmm❤️❤️❤️❤️
(698 kelime)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERGÜZEŞT
Teen FictionEsin akşam marketten kendi evine dönerken bır ara sokaktan ses geldiğini duyar,sesi duyduğu tarafa doğru yavaş ve emin adımlarla ilerlerken o sesin sahibinin çöp konteynır'ın dibinde yatan yaralı ve çok kan kaybetmiş bir adam olduğunu fark eder; ve...