Egyszerűen nem bírtam ki hogy ne osszam meg Katyékkel azonnal a fejleményeket. Küldtem nekik egy S.O.S sms-t:
Na, mit gondoltok, ki fog randizni a suli leghelyesebb pasijával? ;))
Ashley Durran.
Mi van?? Katy, ezt meg honnan veszed?
Csütörtökön Camareonnal látták a lelátó alatt és elvileg együtt fognak menni Lindsay medencés bulijára.
Fúúúj, annak a lánynak állandóan káposzta szaga van! És amúgy is: Camareon mióta számít a leghelyesebb pasinak?
Mióta tetkót varratot.
Hm... Jogos. Tökmindegy, nem róla van szó. Hanem Tom-ról. És rólam.
BASZKI!!!
AZ ANYJA PARASZTJA!!!!!!!!!!!!!!! KAJAK?!!
A mosdóba, MOST!!!!
Órán ülök, és tudtommal ti is...
Mond a tanárnak hogy alhasi görcsöktől szenvedsz.
Épp Tom ül mellett ülök. Biztos jó ötlet ez? Am is mindjárt ebédszünet.
Jó, akkor ebédszünetben a mosdóba, azonnal!!!
OK...
Sürgősen zsebre vágtam a telót mert mintha a tanár már meglátott volna és így is sok volt már a rovásom nála. Ábrándosan az órára függesztettem a szemeimet. Már csak két és fél óra...
- Nna, még egy picit hadd igazítsak a szemeden... - mondta Nikki miközben egy aranyszemhéjportól csillogó ecsettel közelített felém. Sóhajtva lehunytam a szemem. A lányok már egy órája ügyeskedtek az arcomon lévén hogy közösen ellógtuk az utolsó órát (rajz és művtöri). Mondtam nekik hogy nem szükséges, nehogy őket is bajba sodorjam a randimmal, de finom célzásom süket fülekre talált. Őszintén szólva full ideg voltam és jócskán féltem attól hogy egy órán keresztül "jó tanácsokkal" halmoznak el. Például simán kinézzem Katyből hogy át nyújt egy kotont és a döbbent tekintetemre ennyit válaszolna : "Fő a biztonság." És most egy sima kávézásról beszélünk...
- Ééés, nem parázol? - kérdezte Katy és egy újabb hullámot sütött a hajamba a mini hajsütővasával (??).
- Nem - feleltem szinte hisztérikusan könnyedén. Hazug dög - aggattam magamra ezt a nem túl kedves jelzőt. De komolyan, ki mond ilyet, miközben már tikkel az idegességtől?
- Mert okos vagy, és tudod hogy nincs mitől. Minden tökéletesen fog elsülni- mosolygott Nikki, miközben egy nagy adag szájfényt kent rám.
- Ehhezt meghh ighérehd? - érdeklődtem a szájfény pálcikájától kicsit korlátozva.
- Hát...én mindent megtettem ennek érdekében - kacsintott rám.
- Ahogyan én is - dobott át Katy egy tincset a vállam fölött majd rögtön utána a tükör felé fordított.
Hát woaw... Bár eleve nem úgy jöttem a suliba mint egy mosott rongy mégis az eredmény egyszerűen elképesztő volt. A szemem csillogott a boldogságtól és a szám gyönyörűen ívelté vált.
- Úgy látszik a szerelem megszépíti az embert - suttogta Nikki miközben állát a vállamon pihentette és fél kézzel átkarolt.
Nem bírtam ki, hátra fordultam és mind kettőjüket megöleltem.
YOU ARE READING
Heartbreaker
Teen FictionDeborah Lewis az iskola, sőt, a város fő állású szív össze törője. Csinos, ravasz, és könyörtelen. Hobbiként csavarja el a srácok fejét sorban, majd bájos mosollyal koptatja le őket. Ám mikor egy nap új fiú, Tom érkezik a suliba, Deb életébe bekövet...