7

56 15 56
                                    

Ben:Sen nereden biliyorsun?

05********:Soruma cevap ver.

Ben:Sen benim soruma cevap ver.

05********:Soruma cevap ver.

Ben: Sanane sen kimsin?

05********: Belkide sonunu getirecek kişi.

Ben:Ne?

Ne saçmalık kim ki bu? Ben Berkanın adını öğreneceğimi kimse söylememiştim. Hatta Buse bile bilmiyordu bu bu her kimse nasıl biliyordu?
Hâlâ cevap vermedi. Engelledi mi acaba?

Ben: Cevap versene.

Cevap ver ya.

Engellemiş. Ne yapacağım şimdi. Biri, herhangi biri benim planlarımı biliyor. Her adımımı takip ediyor. Etmeseydi bilemezdi ama ben bu kişiyi nasıl bulucam. Katili bu şekilde bulamazdım. Yaptığım şeyleri birinin bilmesi, şahit olması ah deliricem.

Başım dönmeye başladı kendimi iyi hissetmiyordum. Bilgisayar masasından yavaş yavaş kalktım. Kalkarken sandalyemi düşürdüm bir o sağ tarafa bir sola tarafa duvara çarpa çarpa mutfağa gitmiştim. Masadaki birçok şeyi yere düşürdüm ve dolap kapağını açtım sakinleştirici aldım iki tane içtim ve tekrar çarpa çarpa odama doğru gidiyordum. Odama girdim ve başımın dönmesiyle yere yığıldım. Nefes almakta zorlanıyordum.

...

Başımda bir ağrıyla uyandım sanki heryerim uyuşmuştu. Elimi başıma koydum ve bir kaç dakika bekledim bekledikçe vücudum kendine gelmeye başladı. Yavaş yavaş ayağa kalktım. Yatağa uzandım telefonu açıp saate baktım. Üç saat olmuş tam üç saattir baygın yatıyor muşum.

Kendimi iyi hissetmediğim için erkenden uyudum.

...

Alarm sesiyle uyandım. Çok yorgun hissediyordum bu halde okula nasıl gidecektim? Gitmesem daha mı iyi olurdu? Devamsızlık yapmak istemiyorum ama bu şekilde gitmemem daha iyi.
Adı "Kahve Çekirdeği" olan mükemmel grubuma haber verecektim. Adı kadar mükemmel bir gruptur.

Ben:Kızlar ben bugün gelmiyorum size iyi dersler.

Herkes mesajımı anında gördü. Cevap vermelerini beklemeden telefonu kapattım ve uzandım. Bildirim seslerinin bitmesini bekliyordum. On iki dakika sonra ders başlıyor. On iki dakika sonra uyuyacaktım.
Mutfağa gittim ve sakinleştirici içtim bir tane yetermi?Hayır üç hap içtim ve odama geri döndüm.

Nedense bitmiyor bildirim sesi, gelmeyeceğim için bu kadar mesaj atmaları normal mi? Telefonu alacaktım ki sustu. Çok şükür bitti geri uzandım ve bir bildirim daha geldi. Ders başladı nasıl yazıyor bunlar. Telefonu elime aldım ve mesajlara baktım,

Gizoş:Niye gelmiyorsun?

Busem:İyi mi dersler?

Gizoş:Kız nerdesin??

Nurr:Belki hastadır.

Gizoş:İpek gell.

Busem:Bizi tek mi bırakıyorsun?

Gizoş:Gel gell.

Busem:Beni tek bırakmaa.

182 mesaj var devamını okumaya ömrüm yetmez. Bu kadar sevildiğimi bilseydim giderdim. Bunların dışında bir mesaj daha vardı.

05********: Sanırım ilaç ağır geldi.

Ne diyor bu? Bu haldeyken anlayamıyorum.

Ben: Ne saçmalıyorsun?

05********:Video gönderdi.

Bunu beklemiyordum. Açtım siyah eldiven takmış biri sakinleştirici kutusunu boşaltıp adını bilmediğim bir ilaç koyuyordu.

Ben:Yani?

05********: Anlamadın mı?

Neyi anlamam gerekiyor banane bundan.

Telefonu yatağa koydum.

Bir dakika bir dakika bu bu benim içtiğim ilaç, benim evim.

Telefonu tekrar aldım,

Ben:Evime nasıl girdin? Kimsin sen bunu nasıl yaparsın?

05********:Yerinde olsam bunu düşünmek yerine hastaneye giderdim. 

Ne vardı o kutuda ne içtim ben? Ayağa kalktım başımın dönmesiyle geri oturdum. Tekrar kalktım kapıya doğru ilerlerken yere düştüm. Nefes alamıyordum sanki son nefesimi veriyordum.

Telefonumu aradım yere düştüğümde oda düşmüştü fazla uzakta değildi alabilirdim. Telefona uzanmaya çalıştım az bir mesafe vardı hadi ya.

Hadi hadi...Lütfen.

Ayağımı dolaba yasladım ve kendimi telefona doğru ittim. Tek elimle acil aramlara girdim ve 112'yi aradım.

"112 acil çağrı merkezi buyrun? "Dedi bir kadın.

Kısık bir sesle,

"Konumum açık evime ambulans gönderin lütfen."

Kadının söyledikleri boğuk gelmeye başlıyordu ve hiç duymamaya başladım. Sanırım yavaş yavaş bilincimi kaybediyordum ve gözlerim karardı.

GEÇMİŞİN HATRINAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin