KEZDŐLAP | ÜZENETEK | PROFIL
Jó napot/estét mindenkinek!
Örömmel jelentem be, hogy ma meglettek a District napok győztesei. Aki esetleg nem tudná, mik azok a District napok, máris elmondom. Minden év végén, pontosabban május végén, egy héten keresztül minden szakon, minden osztály részt vesz egy versenyben, miszerint ki a legjobb. Persze, szakokon belül lehet más osztállyal, vagy személlyel együttműködni, csak az a lényeg, hogy összehozzanak a szakuknak megfelelő produkciót. Diákjaink idén is kitettek magukért, tényleg nehéz dolga volt a zsűrinek, ugyanis sok csodás produkció született. Na de, térjünk is át a győztesekre.
Az a-sok (azaz, az informatika szakosok) közül:
1. helyezett: Han Jisung (11/a)
2. helyezett: Seo Changbin (11/a)
3. helyezett Bang Christopher Chan (12/a)A c-sek (tánc szakosok):
1. helyezett: Danceracha (Lee Felix 11/c; Hwang Hyunjin 11/c; Lee Minho 12/c)
2. helyezett: Hwang Yeji (11/c); és Lee Chaeryeong (11/c) csapata
3. helyezett: Nishimura Riki (10/c)A d-sek (ének szakosok):
1. helyezett: Vocalracha (Kim Seungmin 11/d; Yang Jeongin 10/d)
2. helyezett: Lily Jin Park Morrow (10/d)
3. helyezett: Giselle (11/d)A b osztály ugye a sima osztály, ők azért nem léptek fel, a 9.-esek pedig még csak betekintést nyertek ezekbe a napokba.
Mindenkinek gratulálunk, ügyesek voltatok! Azok is nyertek, akik nem értek el helyezést! Ne szomorkodjatok, jövőre (már akinek) lesz még lehetőség!
Igazság szerint június 21.-én kellene vége legyen ennek az évnek, de mi figyelembe vesszük a gyerekeket, és a nagy meleget, így június 14.-én lesz az utolsó tanítási nap. Az egy pénteki nap, és másnap, azaz 15.-én 11 órakor lesz a tanévzáró! Megjelenés ünneplőruhában! Ez mindenkire vonatkozik! A végzősöknek is meg kell jelenni!
Rendben, ennyit szerettem volna. További szép napot/estét mindenkinek!
Tisztelettel:
Park Jinyoung (JYP)
igazgató
KEZDŐLAP | ÜZENETEK | PROFIL
LEE FELIX
LEE MINHO
HWANG HYUNJIN
KIM SEUNGMIN
BAD BITCHES (CSOPORT)
BANG CHAN
SEO CHANGBIN
[SKZOO (CSOPORT)]
PARK JIMIN
HWANG YEJI
MIN YOONGI2 új üzenet innen: SKZOO
SEUNGMIN
KAMU SEDANG MEMBACA
Domino (straykids ff.) BEFEJEZETT
Fiksi Penggemar𝐃𝐎𝐌𝐈𝐍𝐎: egy app, melyben Jisung hét különös fiúval ismerkedik össze. Vajon barátságot köt velük? Vagy talán szerelemre is tesz szert? - chat formátum - boyxboy - 18+-os részek nem lesznek! Első ilyen könyvem, bocsánat ha valami fura benne. A...