Sziasztook! Az az igazság, hogy már egy ideje terveztem köszönetnyilvánítást csinálni, csak mindig kiment a fejemből, illetve most egy kicsit stresszesebb időszakon vagyok majdnem túl (igen, csak majdnem), de ami késik nem múlik, szóval csapjunk a lovak közé!
Szerettem volna kipróbálni magam ilyen fajta téren (hogy chat formátumban írok könyvet), úgyhogy bele is kezdtem ennek a könyvnek a megírásába. Mindent kigondoltam, lejegyzeteltem magamnak mindent, minden szuper volt. Utána kezdődtek a bajok.
Ugye nyolcadik osztályos (mikor írtam akkor 8.-os voltam, mostmár ugye 9.-es, hű de sok, na mindegy xdd) lévén egy kicsit sok dolgunk volt, ugye felvételi, meg ez az amaz, meg utolsó évben én mindent beleadtam a tanulásba, hogy felvegyenek az álom iskolámba, ami meg is lett. És egyre több tanulnivalót kaptunk, ami ugye időt vesz el a szabadidőmből, meg az energiámat is leszívta nagyon, és tényleg szó szerint annyira fáradt voltam néha, hogy épphogy meg tudtam állni a lábaimon. Ne értsetek félre, nem szeretném sajnáltatni magam, Isten mentsen meg ettől, csak szeretném ha megértenétek, hogy miért is történt ami történt.
Menjünk tovább. Ugye sokszor nem volt erőm se kedvem írni, és hiába kértem folyton bocsánatot hogy "bocsánat hogy ilyen későn hoztam részt csak blablabla", és egy idő után NEKEM lett elegem a folytonos megvárakoztatásból, úgyhogy úgy döntöttem, hogy inkább letörlöm, és majd befejezem, és utána kirakom rendesen. Meg is történt, és igaz egy kicsit sokat kellett rá várni (idk hány hónapot) de végre valahára kész lett!
Én büszke vagyok rá, főleg hogy elsőre írtam ilyen fajtát, de megbirkóztam vele! És nagyon büszke vagyok rá! Igaz ez is egy érzelmi hullámvasút, de annyi baj legyen! 😅
Egy hibát azért észrevettem. Ugye ők gimnáziumba járnak, és ott kapnak ösztöndíjat. Nos, a valóságban ez nincs így, gimnáziumban nincs ösztöndíj! Ami elég baj, de mindegy.
Mostmár eleget pofáztam, térjünk át a köszönetnyilvánításra.
Nagyon szépen köszönöm hogy el voltatok képesek olvasni ezt a förtelmet (joke), és hagytatok nekem kommenteket is mellé, amik feldobták a napjaimat! Tényleg nagyon hálás vagyok ezért, imádlak titeket!!!! ❤️❤️❤️❤️❤️
De ne csüggedjetek, mert készülőben van egy Hyunho fan fiction, ami teli lesz meglepetéssel!!
Addig is, byeee! ❤️❤️❤️
ESTÁS LEYENDO
Domino (straykids ff.) BEFEJEZETT
Fanfic𝐃𝐎𝐌𝐈𝐍𝐎: egy app, melyben Jisung hét különös fiúval ismerkedik össze. Vajon barátságot köt velük? Vagy talán szerelemre is tesz szert? - chat formátum - boyxboy - 18+-os részek nem lesznek! Első ilyen könyvem, bocsánat ha valami fura benne. A...