Ehh yuh ama otuza geldikk
Bu bölümü yazamadım bir türlü silip silip baştan başladım 😭
Olmamış olabilir o yüzden
İyi okumalar
Yavrukuşlarımm
Yorum yapmayı unutmayınn¬
Gürültüler, bağırışlar, küfürler okulun spor salonunda yankılanırken Furkanla omuz omuza vermiş bağırıyorduk. Yanımızda Doğu Alp ve onur vardı, onlar ise zıplıyor ve küfürler ediyordu."ANASINI SİKİN ONLARIN!!" Diye bağıran Furkana kahkahalarla cevap verirken karşı tribünde olan rakip okulun öğrencileri de bize aynı şekilde karşılık veriyordu. "Cüce." diye bir ses geldi arkadan, Furkan duyduğu sesle sıçrarken ben de sanki sinirlenmiş gibi yaparak arkamı döndüm. Bizimkiler söylensede bilerek Serkan ve Demir'e yakın bir yere gelmiştim ve bir süre sonra onlarda bizi iyice yaklaştığı için arka arkaya durmaya başlamıştık.
"amına koyarım şimdi senin!" diye tısladım. Serkan benim tepkimle eğleniyordu çünkü numara yaptığımın farkındaydı. Yanındaki Demir ise hiç bana bakmadan sıkılmış bir ifade ile birazdan başlayacak turnuvayı izliyordu.
"Sus lan cüce misin sen?" dedi Serkan bağırırken. "Yanındakiyle konuşuyorum." Furkanın vücudu gerilirken hala neden dönüp karşılık vermediğini merak ediyordum. Ona baktım sorar gibi omuz silkti. "Sırtımı alayım mı seni, görebiliyor musun oradan?" iğneliyici sesiyle iyice kafasını uzatıp sorsa bile hiç tepki alamadı. Gözlerim şaşkınlıkla açılırken Furkan ona gözünün ucuyla bakmış ve bakar bakmaz gözlerini kaçırmıştı. Serkan gözleriyle bana ne oluyor der gibi baktı.
Dudaklarımı oynatarak bilmiyorum dedim. Ardından yavru kuşuma baktım tam olarak bana bakmasa da baktığının farkındayım altta altta gülümsüyordu. Ben de kısacık gülümsedim.
Haftasonuydu ve dönemin başından beri olan basketbol turnuvasında finale kalmıştık. Rakip takım her sene birinci olan özel okullardan biriydi o yüzden mücadele için herkes çok heyecanlıydı bu sene kesinlikle şampiyonluk görmek istiyorduk.
"Selin seninle konuşmak istiyormuş!" yanımda duran onur bağırdığında kaşlarımı çattım. "Neden?"
Omuz silkti. Biraz ileride duran Selin bana el salladığında gülümsedim ve küçük baş selamı verdim.
"Ah-" aniden bir bacağım bükülürken Furkan şaşkınlıkla bana baktı. "Kramp girdi." dedim daha sormadan. Arkamdaki Demir'e dönmemek için kendimi zor tuttum.
Eklem yerine tekme atmıştı ruh hastası.
Dişlerimi sıktım ve bir şey belli etmemeye çalışarak telefonu çıkardım.
Rahat dur!
Canım acıdıGürültünün arasında bana küfür ettiğini duyduğumda gülümsedim. Telefonu cebime geri koyamadan titredi.
Lavobaya gidiyorum
GelSuratsızımın arkamdan ayrılıp insanları yara yara spor salonunun çıkışına gittiğini gördüğümde gülümsedim. Zaten özlemiştim bir de şöyle haşin haşin davranıyordu deliriyordum. "Bacağım çok kötü Lavobaya gidiyorum!" diye yanımdakileri bilgilendirdiğimde Serkan bana gevşekçe gülümsedi ve göz kırptı. Gülmeden edemedim salaktı bu çocuk ama kanım ısınmaya başlamıştı.
Bakışlarımı Serkandan çektiğimde Furkanla göz göze geldik kaş çatıyordu."Kramp fena girdi biraz ovup gelirim." diye açıkladım ve cevabını beklemeden omzunu sıkıp ilerledim.
Spor salonundan çıkışım hızlı oldu ve okulun boş koridorlarını geçtim. Tüm okul salondaydı şu an üstelik haftasonu olduğu için kimsecikler yoktu.
Bizim sınıfa çıktım
Gelen mesajla iyice keyiflendim. Tuvalet gibi yerlerde onu öpmek istemiyorum, Demir hakkında fark ettiğim şeylerden biri de aşırı titiz olmasıydı, ellerini üç kere yıkamadan çıkmıyordu bile. Hızlıca adımlarımı son sınıfların olduğu ve koridorun en sonunda olan Demir'in sınıfına yönlendirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeşil [BxB]
Narrativa generaleKerem ve Demir aynı kıza aşık iki düşmanken sarhoş oldukları bir gün yanlışıkla birlikte olurlar ve işler karmaşık bir hale gelir. Uyarı Cinsellik Argo Küfür Şiddet içerir