Umarım hikayeyi beğenirsiniz arkadaşlar.
Yorum atmayı unutmayın lütfen 💞
🎤"Masal'ın hakını yedirtmem. Spor muhabirliği ne ya? Bu kız gitti İngilterenin en iyi okulunda tam bursla okudu ve senin kızına teşekkürün bu mu? Yılardır bizden ayrı yaşıyor ve senin kızına laik gördün değer bu mu?Spor muhabirliği?" Diye bağırdı annem, ellerini kumaş pantolonunun ceplerine sokmuş tüm ciddiyetiyle onu dinleyen babama.
Babam ve annem ben daha çok küçükken boşandılar, neden diye sormanıza gerek yok bence, şu an ki durumumuzdan az çok tahmin edebiliyorsunuzdur neden boşandıklarını.
"Kimse kimsenin hakkını yemiyor sen merak etme." Dedi Babam, annemden daha sakindi. Zaten her zaman öyleydi, annem bağırır çağırır her yeri birbirine katardı, babam ise sesiz bir şekilde onun delirmesini izlerdi.
"Göreceğiz, o kadının çocukları da büyüyor ve Masaldan farklı bir muamele gördüklerini görür duyursam çok farklı beni göreceksin Kemal Ali demedi deme. Masal muhabirlik yapıyorsa o kadının çocukları da muhabirlik yapacak." Diye tehdit etti annem babamı.
"Başka bir emrin var mı Leyla? Çocuklarıma şirkete hangi işi vereceğime de karar verdin mi? Senin istediğin gibi olmayacak Masal en altdan başlayacak, ben nereden geldiysem oda oradan gelecek, yok öyle hazıra konmak. Tepeye çıkmak için çok çalışmak gerekiyor ve oda çalışacak, sadece Masal değil hepsi çok çalışacak. Masal nasıl en alttan başladıysa Alp ve Alin'de en alttan başlayacak tıpkı ablaları gibi."diyerek son noktayı koydu babam.
Alp ve Alin babamın ikinci evliliğinden dünyaya gelen ikiz kardeşlerim. Daha 19 yaşındalar ve onların bir küçüğü Ali Kann var o daha 12 yaşında.
Babamın aksine annem babamdan sonra kimseyle evlenmedi, evet birkaç sevgilisi oldu ama hiçbiri ile evlenmedi. Şu an en uzun ilişkisinin içindeydi sanırım, 4 yıldır Serkan amca ile birlikte.
"Baba geç kılıyoruz."dedim daha fazla kavga etmelerini istemediğim için.
Babamla birlikte futbol camiasına özel hazırlanmış bir bağış gecesine gideceğiz. Bu gece toplanan tüm paralar hasta çocukların tedavileri için kullanılacak.
Bu gecenin gerçekleşmesi için bizimde, yani daha doğrusu Göktaş Groupun da büyük bir katkısı vardı. Babam büyük bir bağış yaptığımızı ve gecenin sponsorlarından biri olduğumuzu söyledi.
Aslında babam bu geceye eşi Handan abla ile katılacaktı ama Ali Kann hasta olduğu için onu evde yalnız bırakmak istemedi. Babamda yalnız katılmak istemediği için bana teklif etti ve bende iki gün sonra başlayacak oldum işim için, iyi bir fırsat olduğunu düşünerek kabul ettim teklifini.
Alp şu an arkadaşları ile yurtdışında tatilde, Alin ise futboldan nefret ederdi ve bu yüzden de geceye katılmamaya karar verdi.
"Hazırsan çıkalım."
"Ben hazırım, sizin kavganız bitsin diye bekliyorum."diye cevap verdim babama.
"Arabada bekliyorum."diyerek çıktı evden.
Babam'ı bekletmemek için hızla oturduğum yerden kalktım ve annemin yanına gittim.
"Bu konuya karışmanı istemiyorum anne." Dediğimde yüzü düştü.
"Ne yapayım, oturup o kadının çocuklarının babanın parasını nasıl yediğini mi seyredeyim." Diyerek kızdı bana.
"O kadının çocukları dediğin çocuklar benim kardeşlerim. Lütfen bizim aramıza girmeyin, babam bizim için en iyisini bilir." Diyip yanağına ufak bir öpücük kondurdum ve çantamı alıp dış kapıya doğru ilerledim. Annemde peşimden geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sportscaster / Barış Alper Yılmaz +18
FanfictionSportsworld, 2004 yılında yabancı bir iş adamı tarafından kurulan ve 2023 yılında Göktaş Group Media Yönetim kurulu Başkanı Kemal Ali Göktaş tarafından satın alınıp Göktaş Sport olarak değiştirilen bir spor kanalıdır. Göktaş Sport kanalının sahibi K...