3

549 36 8
                                    

Arkadaşlar hayalet gibi takılmayın hikayede, Yorum ve Vote atın lütfen.
...

💞🔥💐

💞🔥💐

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


🎤

3 gün sonra

"Akşam kimseye söz verme, birlikteyiz."dedi Mercan telefonun diğer ucundan.

"Bitlikteyiz derken?"diye sordum memnuniyetsizce.

Bu akşam için başka planlarım var ve Mercan tüm planlarımı altüst ediyor şuan, Barış Alperle görüşmemizin üzerinden 3 gün geçti ve ben çocuğa hala geri dönüş yapamadım.

O gecenin sabahında müsait olmadığıma ve ona geri dönüş yapacağıma dair bir mesaj yazdım ve oda bana cevap olarak bekleyeceğim yazmıştı.

3 gündür babamın bana verdiği ayak işleriyleyle ilgilenmekten çocuğa geri dönüş yapamadım. Hayır beni yanlış anlamasından korkuyorum, onu istemediğimi ve onu oyaladığımı düşünsün istemiyorum.

Babam bu gece beni azad etmişti ve bende bu akşam Barış Alpere görüşmek için yazacaktım ama Mercan şuan planlarımı bozuyor.

"Geri dönüşünün şerefine bir akşam yemeği vermek istiyorum ve bu akşam için her şey hazır. Bizim kızlar gelecek, liseden birkaç kişi ve senin ikiz bozuntuları." Diyerek anlattı Mercan benden habersiz yaptığı planları.

"Onca şey yapmışsın ve ben daha şimdi öğreniyorum Mercan? Belki benim bu akşam işim var?"diye sordum ona.

"Senin bizden başka işin mi var Masal?"

"Mercan."diyerek uyardım onu.

"İtiraz kabul etmiyorum, akşam geliyorsun Masal. Mekanı ben sana konum atacağım."

"Tamam ama ben birkaç kişiyi daha davet edeceğim akşama haberin olsun." Dedim Mercana aklıma gelen muhteşem plan ile.

"Kimi?" Diye sordu Mercan.

"Akşam görürsün, bay." Diyerek kapadım telefonu suratına ve bundan 3 gün önce rehberime yeni kaydettim numarayı bulup mesajlara girdim.

Masal
Merhaba Barış Alper.
Öncelikle kusura bakma lütfen, birkaç gündür babamın bana verdiği işlerle uğraşıyorum ve ancak boş vaktim oldu.

Masal
Bu akşam arkadaşlarım benim için bir gece hazırlamışlar ve eğer müsaitsen senide davet etmek istiyorum. Hem sana verdiğim sözü tutmuş olurum hemde bir özür dilemiş olurum.

Masal
Kimseyi tanımıyorum o yüzden gelmesem daha iyi olacak diye düşünürsen ise yanında birkaç arkadaşınıda getirebilirsen.

Masal
Gelirsen beni çok memnun etmiş olursun.

Art arda mesajları gönderip telefonumu yatağın üzerine fırlattım ve duş almak için banyoya girdim. Yavaştan hazırlanmaya başlasam iyi olacak, anca hazırlanırım.

Sportscaster / Barış Alper Yılmaz +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin