🎤"Abla, bu yaştan sonra ne kardeşi ya... insan içine çıkamayacağım."diye ağlamaya devam ediyordu Alin.
Ne yaptıysak bir türlü sakinleştiremedik
Barış Alper "ben sizi yalnız bırakayım."diyerek gitmek istedi ama gitmesine izin vermedim. Şu an ona ihtiyacım var.
Ben Alini sakinleştirmeye çalışırken onun da beni sakinleştirmesi gerekiyor.
"Alin güzelim bu kadar yıpratma kendini lütfen, hem bu o kadar da kötü bir haber değil."diye yalan attım çünkü bu beraber bir haberdi.
"Ha sen istiyorsun bu bebeği."diye çıkıştı Alin bir anda.
"Güzelim buna karar verecek en son kişiyim galiba. Buna Handan abla ve babam karar verecek, eğer bebeği isterlerse biz karışamayız. Kendini üzme ama Handan abla, babam, Alp ve sen oturup konuşursunuz." Dediğimde kaşları çattı Alin'in.
"O ne demek öyle?" Diye sordu Alin gözlerindeki yaşları silerken.
"Güzelim bu sizin aile sorununuz." Dediğimde sen ciddi misin abla bakışı attı.
"Sende bizim ailedensin, o çocuk seninde kardeşin."
Evet ne aile ama bana söyleme gereği bile duymadılar.
"Sizin aileden olsaydım, kahvaltıya çağırılıp haberi sizinle birlikte duyardım Alin." Dediğimde yüzü düşmüştü.
Babam dün gece Alp'le ikisine sabah kahvaltıya kalmalarını ve ailecek önemli bir şey konuşacaklarını söylemiş. Bu konuşmadan benim haberim olmadığına göre pek aileden sayılmıyorum.
"Üzme artık kendini, olan olmuş. Hem belki kız olur." Dediğimde güldü.
Ali Kann'ın erkek olduğunu öğrendiğinde evi başımıza yıkmıştı küçük hanım.
"Bu haberi 5-6 yıl önceki Alin alsaydı sevinçten havalara uçardı muhtemelen." Diyerek oturduğu yere daha çok sindi.
Bacağını okşayıp ayağa kalktım ve masanın diğer ucunda bize anlamaz gözler ile bakan sevgilimin yanına gittim.
"Sevgilim mi? Sevgili olduğumuzu hatırlamıyorum Masal. Öyle bir teklifte bulunmadı kendisi bize ama bay ateşli,hayvanat herif, yakışıklı, sempatik adamın sevgilimiz olma ihtimali beni yaktı kavurdu haberin olsun."diye hatırlattı hemen kendini iç sesim.
Hem ayrıca ne teklifi ya, lisede miyiz biz?
"Ne demek ne teklifi Masal. Çıkma teklifi. Her şeyi ben mi öğreteceğim sana ya..."
Dün geceden sonra ve bana davranma şekline bakılırsa sevgiliyiz zaten. Bunun başka bir açıklaması yok bence, galiba.
"Dün gece muhteşem ötesi bir gece yaşadık, inanılmazdı inkar edemem ama sana bir soru sence bu adam senden önce başka kadınlarada o muhteşem geceyi yaşatmamış mıdır? Bence dün gece bizi altında inlettiği yatağından binlerce kadın geçmiştir.Sende o kadınlardan mı olmak istiyorsun? Tek gecelik veya sadece öylesine takıldığı bir kadın mı olmak istiyorsun?"
Şöyle şeyler söyleyip durma, aklımı karıştırıyorsun. Ayrıca sevgili olmak için ona yalvarmayacağım, olursa olur olmazsa da olamaz.
"Aptal ben sana yalvar mı değiyorum?"
Ne değiyorsun?"
"Sen değil o sana yalvarsın, hemen onunmuşsun gibi davranma. Ne bileyim senden çok var hayatımda gibi davran."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sportscaster / Barış Alper Yılmaz +18
FanfictionSportsworld, 2004 yılında yabancı bir iş adamı tarafından kurulan ve 2023 yılında Göktaş Group Media Yönetim kurulu Başkanı Kemal Ali Göktaş tarafından satın alınıp Göktaş Sport olarak değiştirilen bir spor kanalıdır. Göktaş Sport kanalının sahibi K...