Buluşma

37 5 10
                                    

Otel~

Herkes yatıyordu Saat 07:00 falandı daha saat 09;00 olmamıştı sonra Lucifer ve Charlie,Vaggie kalktı sonra Charlie ve Vaggie kahvaltıyı hazırladı diğerlerini kaldırdılar ve kahvaltı yapmaya başladılar...

Kahvaltı~

"Charlie: Erkenciyiz?"

"Angel: Saat daha 08.00!"

"Vaggie: Hayır Angel Saat Tam olarak 07.59."

"Husk: Bir kahvaltı edebilir miyiz?"

"Lucifer: Husk'a katılıyorum, ilk kahvaltımızı edelim."

"Charlie: Sir Pentious'a ne oldu acaba?"

"Lucifer: Ne oldu ki ona?"

"Angel: Evrenden silindi"

"Vaggie: Ciddi anlamda."

"Lucifer: Ha?..."

"Charlie: Adem lazeri ile evrenden yok etti."

"Lucifer: Ih, Peki kızım.."

Alastor~

Çoktan kalkmıştım, kahvaltı yapıp duşa girip üstümü değiştirmiştim ve biraz dolaşmaya çıkasım vardı ama kelleme 100.000.00 Cehennem Doları koyulmuştur falan hiç uğraşamam zaten deli gibi arıyorlar neyse 20.53'ü beklemek kalıyor banada...off özledim şu kısa kral'ı    acaba nasıl bir tepki verecek 2 Ay geçti... Bilmiyorum bu gün buluşucağız zaten de ne diyecek ki? Umarım iyiye gider. Ama sebep sorarsa rahatsız oldum diyemem ki mk, ne diyeceğim ki ben? Keyfim esti gittim falan mı! Saçmalama Alastor.

Deliricem ya ne yapacam amk ben... Neyse bir çözüm bulurum heralde aslında sebep belli. Otel bana uygun değil ve ilişkimizi öğrenirlerse aboov... Her neyse bekle lan... Lucifer hamile kalabiliyor mu? Şuan 9. Ayında YOKSA HAMİLE Mİ? HASSİKTİR! NASIL AKLIMA GELMEZ ONUN ÇİFT CİNSİYETİ VAR LAN! OLAMAZ... Neyse en azından ayrı bir evde kalırız ya- neyse düşünmeye gerek yok bu kadar takmayacam. Saat kaç ya? Saat 18:59 civarıdır

35 dakika sonra~

Lucifer hemen giyinmişti hazırlanmıştı tp atacaktı Kafé'ye saat 20:53 gibi ve saat 19:49 du

Buluşma saati gelmişti ikiside tp attı...

Kafe~

Lucifer ve Alastor göz göze gelir

"Lucifer: dinliyorum Alastor..."

"Alastor: Biliyorum kırgınsın ama bir sebebim var..."

"Lucifer: nedir?"

"Alastor: Sen hamilesin ve otel bize uygun değil ama sana söylemeye çalıştım fakat beni dinleyecek vaktin yoktu bende biraz senden ayrı kaldım, kalma sebebim basit biraz kafa dinleyip kendimi toparlamak ve şimdi işler sana bağlı, nerede kalalım?"

"Lucifer: Benim şatom gayet uygun, geniş bir saray gibi ve aşırı yeterli. Ve bana danış diye kaç kere dedim al? 1? 2? 3? 17 kere!"

"Alastor: Haklılığın everesti değil Cennet uçurumunu geçer tamam ama..."

"Lucifer: Ama? Ne aması?"

"Alastor: Zorla yaptım..."

Lucifer şok olmuştu adeta buz kesmişti ama neden diye sormak istiyordu ama çekiniyordu cesaretini topladı ve sordu.

"Lucifer: Neden, Niçin?"

"Alastor: Tehdit edildim. Sonraki imhada kelleme ödül koydular hatta Lilith ulaştırmıştır sana hemen."

"Lucifer: Bana öldüğünü söyledi...ama sapasağlamsın..."

"Alastor: Yani? Lilith koydu bu ödülü ölmem için ve kaçınılmaz görünüyor... Ruhum onda hem... Bir saniye! Bunu söylememem lazımd-"

Lucifer 2 Şoku geçirdi Sevgilisinin ruhu eski karısında mıydı yani? Bu imkansızdı!

"Lucifer: Nasıl yani?"

Alastor'ın ağzındaki dikişler dahada ağzını kesmeye başladı ağzından ufak ufak kan sızıyordu ağzını sildi hemen Alastor

"Alastor: Lilith ile bir anlaşma yapmıştım, o güçlenmem karşılığında ruhumu vermemi istedi o zaman için Kraliçe'ydi reddetmemin sonucu ölmem ile biterdi."

"Lucifer: Haklısın Al... Ama neden başında söylemedin?"

"Alastor: Ağzıma baksana ağzıma attığı dikişler kanatıyor..."

"Lucifer: Al! Kanları siler parmağı ile"

"Alastor: Uğraşma Luci... Alıştım..."

"Lucifer: Seni kurtaracağım Al..."

"Alastor: Yapamazsın... Bu çok zor..."

"Lucifer: Bana zor yoktur."

"Alastor: Haklısın..."

"Lucifer: Pekala Al, oteldekiler ilişkimizi biliyor otele gel eşyalarımızı alıp çıkalım 1 hafta sonra doğumum var."

"Alastor: Onlar ne düşünücek sence?"

"Lucifer: Son söz benimdir."

"Alastor: Tamam gidelim."

İkiside otelin önüne tp atar

"Alastor: Başlıyoruz..."

Alastor başından geçenleri anlatır ve otel üyeleri anlayışla karşılar saat 00:00 gibi herkes odasına geçer

Alastor~

Yüzümü yıkadım duşa girdim ve üstümü değiştirip yatağa yatıp kendimi uykunun rahat kollarına bıraktım

Lucifer~

Yarın büyük gün otelden taşınacağız. Ve doğumuma 6 gün kalacak dinlenip güzel rahat bir uyku çekmem lazım.

Lucifer yatağa uzanır ve kendini uykunun narin güzel rahat kollarına bırakır ve uyumaya çalışır.

__________________

Frosty-kun~

Eh, bölümde biter.. okuduğunuz için teşekkürler.

~609 kelime~

✧ Sende istiyorsun bence~ 📻x🍎 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin