(Fìn)

6 1 1
                                    

Yazar

‘Bu bölüm Final bölümüdür, çünkü kitaba ayıracak pek vaktim yok o yüzden uzun birşey yazıp final yapacağım...Okuduğunuz için teşekkürler...’

___________________________________________

Alastor

"Gözlerimi açtığımda bir mahsen gibi bir yerde uyanmıştım Ah doğru ya bana benzeyen birini otele yollayıp ordan bizimkileri manipüle ettiler(Yazar Notu: Size oyun oynadım desem yanlış olmaz LAEŞKLSEVİL)
Ama bu siktigimin yeri çok kirli paltom battı ve kim kaçırdı lan beni? kim düşmanım şuan?"

Alastor içini yiyip yiyip duruyordu acaba bulabilirler mi diye burası çok ıssızdı.
Onu kimler kaçırdı ? neden kaçırdı ? bunu bilmemesi onu dahada sinir ediyordu.

☆ Flashback ☆↓

Vox Lilith'i ve Roo'yu ofisine çağırmıştı bir plan anlatacaktı... Alastor ile ilgili, evet.
hala bekliyordu 1 saattir bekliyordu en sonda kapı dang etti yani dang değilde tekme yiyerek kırıldı desem daha doğru olur.

"KAPIYI AÇMAK ÇOK MU ZOR AMINA KOYAYIM?!" diye bağırdı Vox

"Evet" diye kıkırdadı Lilith

"Neyse, hadi anlatıyorum planı oturun"

"Anlat TV" dedi ikisi birden (Roo,Lilith)

"Alastor'a benzeyen birini kiraladım şimdi saat 01:00 sularında İlk önce Alastor'u kaçırıcağız ama ilk ona kulaklık ve göz bandı takarak birşey görmemesini,duymamasını sağlamalıyız, sonrasında onu bir mahsene kapatacağız o mahsenden çıkamayacak ve Lucifer dan ayrı kalınca Lucifer onu unutucak, otel dahil."

"Aslında iyi fikir ama Mahsen bulunursa?"

"İşte o zaman sıçmışız demektir, ama korkmayın b planım tabiikide var! Hemen kaçıcağız."

☆ Flashback Ends ☆↑

Lucifer

Lucifer sonunda bir iz keşfetmişti Alastor'un odasında bir göz bandı vardı bu ne anlama geliyordu? yoksa o kaçırıldı mı? Adı gibi Alastor'ın göz bandı kullanmayacağını biliyordu, Alastor'ın zevki yoktu öyle. Bu olaydan çıkarak içindeki parmak izlerini aldı (Yazar Notu: otopside al tam olsun) herneyse Lucifer devam ediyordu bir iz aramaya ama sonuçları meyve verdi! Bir parmak izi çıktı peki bu kimindi? tabiikide Vox, böyle bir sivri parmağa maksimum o sahip olabilir

 Bu olaydan çıkarak içindeki parmak izlerini aldı (Yazar Notu: otopside al tam olsun) herneyse Lucifer devam ediyordu bir iz aramaya ama sonuçları meyve verdi! Bir parmak izi çıktı peki bu kimindi? tabiikide Vox, böyle bir sivri parmağa maksimum o...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evet, o sahipti, ama neyse şuan konumuz o değil Alastor'ı Vox kaçırmış ama nereye? O kan gibi şeyler zaten benzeyen biridir Alastor'a hiç Alastor değildi o adam.

diye diye kendini tatmin etmeye çalışıyordu bay M꙰o꙰R͢nͦI꙰ňg꙰sS꙰T꙰A꙰r꙰... (Yazının mürekkebi akmış gibi düşünün)

Lucifer konumu bulmaya çalışıyordu... hala ve hala....

Gece 02:56

Alastor açlıktan geberiyordu mahsende adeta açlıktan Ö L Ü Y O R D U 2 G Ü N D Ü R B U S İ K T İ Ğ İ M İ N   M A H S E N İ N D E ! Ama biri girdi içeri, Alastor'u çözdü ve ama ona kelepçe taktı bu korumaydı Alastor'ın odasını değiştirme kararı almıştı... Koruma yavaşça Alastor'ı Teknolojik ama Orta boyutta bir odaya getirdi
"Tanrı aşkına! buraya alışabilir miyim ben lan?" Dedi Alastor

"Sana tanıtmam lazım" Dedi Koruma Nazik bir sesle

Koruma Alastor'a teknolojik aletleri gösterdi Alastor azıcık olsada meraklanmıştı Mixer ve Elle Yanan Ocağa ve Tost Makinesi Blah Blah...

"İyi kullanmalar! Bay Radyo İblisi."

Alastor buzdolabını açtı, evet teknolojik bir dolaptı ama bu onu alakadar etmezdi insanken içtiği portakal suyunu özledi anlamsızca... ama şansa bak! dolap meyve sebze et falan dolu aldı portakal ve kapağı kapattı mixere yürümeye başladı... "Ne yani şimdi bu bunun suyunu mu çıkaracak?" Alastor bıçakla portakalı soydu ve içine attı "Sanırım su tuş" dedi ve mixer doğramaya başladı ve suyu çıkınca Alastor durdurdu "Güzel..." dedi ve Bir bardağa doldurdu bardak desem az kalır bira bardağı gibi bardak uzunluğunda bardak seçti ve bir tane buz ve suyu boşalttı "Dur!" Dolaba koştu ve limon alıp tezgahta doğradı ufak bir çeyreğini ve bardağa taktı pipetide koydu ve TA-DA! Enfes Portakal Suyu. "Aslında, o kadarda kötü değilmiş...yani baya kolaylık sağlıyor." Portakal suyunu dikledi susuzluktan "Buz gibi, ama ferah." Alastor diğerlerine bakmak için sabırsızlandı ve Tost Makinesine yöneldi, "Neler yapabiliyor...Hm Tost, denemedim pek faniler dünyasında. bakalım." Hızlıca Bir ekmek aldı ve bıçakla arasını kesti ilk ekmeği ısıttı sonra sucukları dizdi cheddar peyniri sebzelik falanda filan koydu ve tost'u son olarak yumurta ile yağladı ve ortadan böldü. "Hmm güzele benziyor" bir ısırık aldı erimiş cheddar ve sucuğun uyumundan "Tek kelime ile Şahane." Açlıktan tostuda bitirdi... Oh be! ama uyku bastırdı ve bir odadaki yatağa uyudu...

Alastor keyifli keyifli uyurken odaya Vox girdi uyuyan Alastor'a baktı görüldüğü üzere karnını doyurmuş ve yatıyordu Vox şuan kulaklarını mıncırlamamak için zor duruyordu ama içgüdülerine hakim oldu ve odadan çıktı...

Lucifer

Sonunda yeri tespit etti ve gitti ama burası eski mahzendi! kahretsin Vox planını ön görmüş olmalı! neyse bulacaktı yinede kocacığınıCharlie'ye haber verdi, ve bulamadılar hala... ama Alastor teknoloji ile içli dışlıydı... ordan ayrılmak istemiyordu sanki... Otel ona göre çok...nasıl dese...garip ve iğrençti Bazıları yüzünden, inleme sesleri ile uykusunun bölünmesini oda istemiyordu.

Uzun yıllar geçti ve ikisi ayrı kaldı...

꒱࿐♡ ˚.*ೃ HİKAYENİN SONU.... ꒱࿐♡ ˚.*ೃ

.
.
.
.
\/

Hikaye nasıldı? iyi miydi yorumlarda belirtin..

Açıkçası iyi bir final olmadı ya pek beğenmedim...

Neyse Sağlık Olsun kısa bir açıklama yapıp bitireceğim.

|
|
|
\/

S﹕Alastor kısmı yani doğum kısmı sahte miydi?

C﹕Evet, Alastor kılığındaki kişinin tuttuğu nottan ibaretti.

S﹕Neden mutlu son olmadı ?

C﹕Çünkü fazla sıkıcı, değişiklik olsun dedim.

S﹕Hikayeyi ilk başta yazarken ne düşünüyordun?

C﹕Açıkçası aklımdakinin %20'sini anca eklemiş olabilirim denebilir ama 13 bölüm gayet yeter bence.

S﹕Uzatacak olsan kaç bölüm?
C﹕20.

Evet bitti. 823 kelime.

🎉 ✧ Sende istiyorsun bence~ 📻x🍎 (Tamamlandı) hikayesini okumayı bitirdin 🎉
✧ Sende istiyorsun bence~ 📻x🍎 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin