0.1

180 10 46
                                    

"Of heyecandan bayılacağım şimdi!" Derin gerginlikten dediği gibi bayılacakken, Deniz ablasını sakinleştirmek için duvağıyla oynuyordu.

"Abla, bu senin en güzel günün olmalı. Hayalindeki adamla evleniyorsun, panik yapma artık!"

"Panik adamla evlenen panik kadının dramı.." diyerek güldü Ceren. Karşısındaki üç kız da göz devirince, sustu.

"Hadi artık biz çıkalım da, siz birazdan giriş yapacaksınız." diyerek gazı verdi Elvin. En yakın arkadaşının ablasının düğününde, en az gelin kadar gerilmişti.

Üç kız, dışarı çıktıklarında İsmail odaya girdi.

"Hazır mısın güzelim?" diyerek müstakbel eşinin elini tuttu İsmail. Bu Derin'i biraz olsun rahatlatmıştı.

"Sanırım.. Evet. Hadi çıkalım. "

"Bak.. " dedi İsmail, Derin'in heyecanını anlayarak.

"Panik veya telaş gerektiren bir şey yok. Sınava girmiyoruz sevgilim. Sen gelin oluyorsun. Bu en iyi günün olmalı. Ben bile paniğimi yendim, sıra sende." diyerek yanağından öptü sevgilisinin.

Derin de gülümseyerek İsmail'in elinden tuttu ve ilk dans için yürüdüler.

Neredeyse Milli Takım tayfası kaplıyordu sarayı. Saray demişken, İsmail'in sevdiği kadın için her şeyi düşünmesi de bu düğün mekanının örneğiydi.

Çalan şarkının melodisine katılıp tüm gözler onların üzerindeyken, danslarına devam ettiler.

Bu esnada, bu kocaman yerde iki çift göz birbiriyle buluşmayı başarmıştı. Tanıdık bakışlardı bunlar.

Elvin ve Semih.

Elvin, göz göze geldiği kişinin lisedeki eski sevgilisi olduğunu fark edince bakışlarının yönünü değişerek arkadaşı Deniz'e döndü. Deniz bir şeylerin yolunda gitmediğini anlayarak kaşlarını çattı.

"Semih burada.. "

"Sana geleceğini söylediğimi hatırlıyorum?" Elvin, Deniz'den duyduğu cümleyle şaşırdı. Eğer cidden söyleseydi unutmazdı, ama bugün bunu sorun yapmayacaktı.

İkisi daha 2-3 sene önce okullarının gözde çiftiydi. Popüler çocuk ve kız ilişkisi. Son sene Semih futbola odaklanmak istediğini söyleyip yok yere  ayrıldığından beri onu görmüyordu Elvin. Şimdi görmek ise garip gelmişti.

Semih'i damadın çağırdığını tahmin etmek zor değildi. Ama onu görmek şu an gereğinden fazla garip hissettiriyordu Elvin'i. Kalp ritmini değiştirmişti çoktan.

Deniz ise ayaklanıp aile ferdi olduğu için düğündekilerle teker teker ilgilenmeye başladı. Önce futbol tayfanın yanına gitti. Gözleri Semih ile buluştu önce.

"Hoş geldin Semih!"
"Hoş buldum Deno. "

Semih ile dostlukları eskiye dayanıyordu. Daha doğrusu Semih onun abisiydi, mahalleden tanışıyorlardı. Elvin ile Semih'i ayarlayan da oydu.
Tabii Elvin ile yakın olup, Semih de Elvin'den ayrılınca, o eski samimiyet kopup gitmişti.

Sırayla Barış Alper, Merih, Hakan, Mert Hakan ve eşleriyle konuşunca sıra saçlarıyla sakallarının rengi birbirine hiç uymayan Berat Ayberk'e gelmişti.

Onunla arasında daha da yaş farkı vardı ve İsmail eniştesi önceden tanıştırdığı için samimilerdi.

"Bücür, gelinin kız kardeşi sensin demek!"

"Benim canım, beğenmedin mi?"

"Beğendim de.. Benim beğendiğim biri daha var. "

"Kim abi söyle halledeyim?"

wedding day. ✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin