0.3

65 6 34
                                    

Derin-iso ;

"Tatilimiz gayet iyi geçiyor fıstığım, ev ahalisi nasıl? Bizim kızlarda gelişme var mı?"

Derin, eşi İsmail derin uykusundayken kız kardeşini aramış sohbet ediyordu. Balayının ilk haftası bugün bitmişti ve ailesini özlemişti.

"Evdekiler gayet iyi, selamları var. Ben de sınava çalışıyorum falan. Kızlar da Semih Elvin'in, Berat abi Ceren ablanın peşinde işte. "

"Dedikoduları özledim. "

"Şimdilik tatilin tadını çıkar, biz sana anlatırız. İsmail enişte nasıl?"

"İyi o da, biraz yorgun. "

"Artık, dün gece neler yaşandıysa!" diyerek kıkırdadı Deniz.

"Deniz! Oraya gelir valla döverim ki seni!"

"Sen yeter ki gel abla, buralar Yüksek çifti olmadan bir hiç. "

"Çok tatlısın sen."

"Biliyorum, neyse kapatayım. Bu liseli ergenin dersleri var. "

"İyi dersler balım, ben seni yine arayacağım. Görüşürüz. "

Derin, kardeşi ile olan telefon konuşmasını bitirir bitirmez otel odasının balkonundan içeri girdi. İsmail'in hala uyuduğunu görünce, yatakta kenara oturup eşinin saçıyla oynamaya başladı.

Onu izlerken, ona bakarken istemsiz gözlerinin içi parlıyordu. Yine aynı ışıltıyla onu seyrederken, İsmail'in bir anda belinden tutup çekmesiyle şaşırmıştı.

Eşinin burnuna öpücük konduran İsmail, Derin'in bu haline gülerken Derin ise göz devirdi.

"Uyuyor numarası yapman hiç hoş değil!"

"Çok güzel izliyorsun beni ama uyurken.. "

"Uyurken çok muhteşem dehşet iyisin."

"Aşk olsun Derin'im, sadece uyurken mi?"

"Yooo, her zaman!" İsmail gülerek yatakta ayaklarını uzatır dik biçimde oturmuştu, Derini ise omzuna yatırmıştı. Derin'in bacakları, İsmail'in bacakları üstündeydi.

"Seninle tüm ömür böyle durabilirim Derin."

"Ben de seninle ama, oynaman gereken Fenerbahçe maçları var. "

"Derin.. Fenerbahçe mi ben mi?"

Derin, adı gibi derin bir nefes verdi. Zorlayıcı soruya da yüzü gibi güzel cevabı buldu.

"Kadrosunda senin de olduğun bir Fenerbahçe!"Deyip eşinin yanağından öptü. İsmail'in hemen bir kediye döneceğini iyi biliyordu.

Beraber aşağı inip yaptıkları mini kahvaltı sonrası, denize girmek için hazırlanmışlardı. Derin bikinisini giydiği esnada İsmail karşısındaki manzaraya fazlasıyla yükseliyordu.

Bakışlarını karısından çekmeyen İsmail, yatağın ucundan ta karşı masada yüzüne güneş kremi süren Derin'i sırıta sırıta izlemeye devam ediyordu. Durumu fark eden Derin, aynadan eşine baktı.

"Ne sırıtıyorsun sen orada bakalım?"

"Çok güzelsin çok. " Derin utanmayla karışık şımaran gülüşünü İsmail'e gösterdiğinde, panik adam ayağa kalkıp eşinin önce alnından, sonra dudağından nazikçe öptü.

Onunla kurduğu hayaller bu kadar nazik olmasa da, gerçekleştirmek için akşamı bekleyecekti. 1 haftadır her gece olduğu gibi.

Şezlonga geldiklerinde, İsmail eşinin vücudunun geri kalan kısmına güneş kremi sürerken sürmeden önce her yeri öpüyordu . Derin birinin görmesi ihtimalinden utanıp kızardıkça, İsmail daha da abartıyordu öpücüklerini.

wedding day. ✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin