elvin-semih;
"İsmail abi çağırdı, siz de davetliymişsiniz. Bir fikrin var mı?" dedi Semih telefonun öbür ucundaki Elvin'e.
"Bilmiyorum ki ya, Derin de bekliyorum dedi. Ne olabilir ki?"
"Boşanmasınlar!"
"Allah korusun Semih, onlar ayrılmaz. Diyelim oldu, böyle açıklamazlar. "
"Haklısın güzelim. İn bakalım kapının önüne. Birlikte gidiyoruz. "
"İyi alıştın sarışın. "
Elvin, uzun zaman sonra Semih'e sevgiliyken seslendiği lakapla seslenince anlık sessizlik oluşması gayet doğaldı. Semih'in yüzünü Elvin göremiyor olsa da, 32 diş araba camına yansıyordu.
"Kısa bir mola vermiştik, iki yıl sonra devam ediyoruz fıstığım alıştık değil. "
"İniyorum.. " dedi Elvin, utancından yanakları kızarmıştı.
Derinlerin evine gitmeden biraz kendi hallerinde takılacaklardı.
Son zamanlarda aralarında neler olduğunu anlamlandıramayan, pes etmeyen Semih'e bugün Elvin cevabı vermek için verdiği sözü tutmuştu.
Beşiktaş formasını giymişti.
Semih umarım bu sözü unutmamıştır ve neden giydiğimi sorgulamaz diye dualar ede ede aşağı indi Elvin.
Semih arabanın kenarına yaslanmış kolları bağlı şekilde eski mahallesine bakıyordu. Karşısında Elvin'in durduğunu fark edince, önce formaya baktı. Sonra gerçekten Elvin mi diye kontrol etti.
Daha dün Elvin'in söylediği sözü hatırladı.
Elvin onu affedip tekrardan sevgilisi olarak hayatında istediğinde giyecekti bu formayı. Daha 24 saat olmadan da giymişti.
Semih gülümseyerek kıza bakarken, Elvin Semih'in seyre daldığını fark edip gülerek arabaya bindi. Semih de peşinden koştura koştura binince birkaç saniye sessiz kaldılar.
Sessizliği bozan Semih'in sorusu oldu.
"Bu formayla ilgili dün bir söz vermiştin?"
"Evet, fikrim değişirse demiştim. En başından beri istiyordum, yeri de bugü-" Elvin'i susturan yine Semih oldu. Bu sefer öpüşüyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wedding day. ✨
Fanfictionbizim kizlar icindir, tercihen mental sagliginiz icin okumayiniz. 🥰