Sebastian endişeli bakışlarıyla İsmail'e sarıldı.
"Sakin ol, ağlama. Ne olduğunu bana anlatacaksın ama önce ağlamayı bırak. İsmail, ağlama. Ben sana böyle mi öğrettim? Hani başkaları için ağlamak yoktu? Öyle anlaşmadık mı? Sözüne ihanet ettin... İsmail ağlamayı bırakır mısın beni de çaresiz bırakıyorsun?"
Sebastian geri çekilip aynı bakışlarla İsmail'in gözyaşlarını sildi.
"Sarhoş sanmıştım ben seni."
dedi İsmail titreyen sesiyle."Sensizlik içkiden daha çok koydu ne kadar içersem içeyim sarhoş olamadım ben."
İsmail bir süre sessizce karşısındaki çocuğu izledi. Sebastian daha fazla sessizliğe dayanamayıp konuştu.
"Hadi kalk evine bırakayım seni."
İsmail öyle çaresiz bir durumdayki ki, Kerem aklından tamamen çıkmıştı. Sebastian'ı onaylayıp ayağa kalktı.
Sebastian İsmail'i arabasına doğru götürürken İsmail çaresiz bakışlarla etrafı izliyordu. En kötü döneminde yanında olması gereken kişi eski sevgilisi değildi, Barış'tı, ama onu bu döneme sürükleyen de Barış'tı.
Sebastian kafenin birkaç santim uzaklıktaki arabasının başında durup etrafa bakındı.
"Sen arabaya bin beni bekle ben geliyorum."
İsmail nolduğunu anlayamadan Sebastian kafeye girmişti. Sebastian'ı dinleyip arabanın ön koltuğuna oturdu ve beklemeye başladı.
On-on beş dakikalık bi beklemenin sonunda Sebastian sürücü koltuğunda yerini almıştı. Saçları dağılmıştı, terlemişti, çok yorulmuştu ve nefes nefeseydi. Kıyafetinde birkaç damla kan bulunuyordu ama çok fazla değildi. İsmail dehşet içinde arabaya binen adamı süzüyordu ama adamın üzerindeki birkaç damla kan kendisinin umrunda bile değildi.
"Ne yaptın?"
İsmail sakin kalmaya çalışarak soru sorarken Sebastian arabayı çalıştırmaya başlamıştı.
"Şimdi beraber senin eve geçicez, benim bi duş almam lazım. Biliyorum rahatsızlık vericem ama çok kalmam merak etme."
"Evden kovuldun yine dimi?"
Sebastian başını sallayıp tekrar sordu.
"Yunus evde mi?"
"Bilmiyorum, arayıp sormam gerekiyor."
"Tamam ara sor."
İsmail telefonunu açar açmaz karşılaştığı bildirimlerle dudağını ısırdı. Telefonu sessize bıraktığını tamamen unutmuştu.
Yunus'tan 53 cevapsız arama
Yunus'tan 22 cevaplanmamış mesaj
Kerem'den 29 cevapsız arama
Halil'den 16 cevapsız arama
Altay'dan 15 cevapsız arama
Semih'ten 20 cevapsız arama
Kenan'dan 8 cevapsız arama
Arda'dan 11 cevapsız arama
Ferdi'den 7 cevapsız arama
Eve gidince dövüleceğini hesaba katarak Yunus'tan gelen mesajlarını okumaya başladı.
İsmail-Yunus
Yunus
İsmailnoldu
sevgili oldunuz muu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
nefret | baism
Fanfictionbarış alper yılmaz & ismail yüksek •yan shipler• •semih'kenan •altay'kerem •arda'ferdi •yunus'halil