11. Segítő kezek, annyira mégsem vízálló szemcerka és egy queer jótündér

190 23 35
                                    

Jayden

Noah a lakásában kialakított stúdióhelyiségben fogadott engem és Xandert. Mivel telefonon megbeszéltük, hogy hozhatok magammal valakit, a legkevésbé sem lepte meg, hogy nem egyedül érkeztem – és abból ítélve, ahogy mosolygott, a társaságom személye is egyértelmű volt számára talán már jóval azelőtt, minthogy én tudtam volna, kivel érkezem.

Bevezetett minket a stúdióhelyiségbe, ahol az asztalhoz már oda volt készítve két szék és a mikrofonok mindkettőnknek, az egyik falnál pedig egy karosszék állt, mellette kisasztal. Miután megkérdezte, kérünk-e valamit inni, és mindketten elfogadtunk egy pohár vizet, eltűnt a stúdióból. Xander lekuporodott a karosszékbe, én pedig az asztalhoz ültem az egyik székre, és csendben várakoztunk. Noah stúdiója klasszul nézett ki, modern berendezése volt, kicsit olyan, mintha valami katalógus lapjairól lépett volna elő, leszámítva, hogy a falakon voltak különféle díjak, amiket a podcasttel nyert, meg fotók róla és pár vendégéről. Nagyon menő volt, elképesztő emberekkel találkozott. Olyan hírességeket szúrtam ki a fotókon, akikkel minden vágyam lett volna találkozni, de én csak álmodozni tudtam róla, Noah meg ott pózolt velük, mintha tök jó haverok lettek volna. Irigyeltem ezért. Bármennyire is befutottunk a zenekarral, nekünk nehezebb volt a nagy hőseinkkel találkozni, hacsak nem futottunk össze velük valami fesztivál backstage-ében. Noah-nak meg elég volt dobnia egy e-mailt valamelyik híresség menedzserének, hogy vendégül látná xy-t a QueerZone podcastben, aztán már meg is volt a dolog. Mondjuk őt meg lényegesen lekorlátozták a queer témák, nem rángathatott el random hetero hírességeket a műsorba, de még így is rohadt sok lehetősége volt. Bár... random heterókat is elrángathatott éppenséggel, ha azok kiálltak az LMBTQ+ közösségért, vagy tudni lehetett róluk, hogy volt queer rokonuk. Mint az a színész, aki a Galaxis őrzőiben játszotta Draxet, és leszbikus az anyukája. Vagy a színész abból a zombis sorozatból, akinek meg transznemű a testvére. Szóval végül is hetero hírességeket is meghívhatott magához, na.

Mire végiggondoltam ezt az egészet, Noah visszaérkezett a két pohár vízzel. Az egyiket Xandernek adta, a másikat lerakta elém az asztalra, aztán leült velem szemben, és nekiállt a papírjait rendezni, szóval kicsit elidőzött rajta a tekintetem. Egész jól nézett ki. Olyan volt, mint egy kaliforniai szörfös srác, napbarnított, szőke, kicsit izmos, kék szemű. Pech, hogy nem Kaliforniában élt, és vagy fél nap utazás választotta el a legközelebbi tengerparttól.

– Na, Jayden, akkor lassan belevágunk – pillantott fel. – Minden vendégemnek el szoktam mondani, úgyhogy neked is elmondom, ha már a kedves párod a tekintetével gyilkol – mosolygott Xander felé –, hogy ez itt egy biztonságos közeg. Ezt a helyiséget nem hagyja el semmi olyan infó, amihez nem járulsz hozzá. Ha olyan vizekre evezünk, ahonnan minél hamarabb el kéne hajókáznunk, akkor szólsz, és már ott sem vagyunk. Nem az a célom, hogy kényelmetlen helyzetbe hozzalak, és nem hatásvadász vacak adást szeretnék összehozni. Oké?

– Oké – bólintottam. – Akkor te nem fogod megkérdezni, melyik fél vagyok az ágyban, vagy hogy ki a kapcsolatunkban a nő? – kérdeztem félig poénkodva, félig nagyon is komolyan. Baromira untam az ilyen jellegű kérdéseket, és nem akartam újra hallani őket.

– Ha fogalmazhatok kicsit vulgárisabban, amíg nem velem fekszel le, a faszomat sem érdekli, melyik fél vagy az ágyban. És nyilvánvalóan mindketten férfiak vagytok. Akkor csapjunk bele, jó? – kérdezte, és mielőtt válaszolhattam volna, elindította a felvételt. – Szóval Jayden. Itt vagy huszonhárom évesen, egy világhírű pop-punk zenekar gitárosaként, és LMBTQ+ témák lelkes szószólójaként. Sokat hallottunk már arról, mit gondolsz bizonyos témákról, de megosztanád velünk a saját utazásodat, mielőtt kicsit mélyebbre ássuk magunkat a gondolataidban? Mióta tudod, hogy kikhez vonzódsz, milyen volt az eszmélés pillanata, ilyesmik.

And historians will call them close friendsOnde histórias criam vida. Descubra agora