2

145 8 0
                                    

Anam anam ikinci bölüm gelmiss

Umarım keyifle okursunuz😻🌟🎉

    ---

Mert abi abimin sorduğu "Ne o sevgili mi yaptın?" sorusuna sadece tebessüm etti.

İçimdeki kıskançlık hissi tam gitti derken bu onaylar şekilde yapılan tebessüm beni daha da çileden çıkartmıştı.

Abim ise sesli bir şekilde gülmeye başladı "Sonunda be kardeşim yaşlandın artık. Olmadı görücü usulü ben vericektim seni birine." diye de dalga geçmeyi ihmal etmedi.

Abimin kahkahası beni daha da sinirlendirdiğinde "Ne gülüyorsun ya çok mu komik!" diye sert bir şekilde çıktığımda ne yaptığımı anlayıp hatamı "Yani Can uyuyo da çok ses çıkarmayalım diye." diyerek düzeltmeye çalıştım.

"Ne bu sinir ya ters tarafından mı kalktın kızım bugün?" dedi Mert abi.

Onun bu sorusu, içimdeki gerilimi daha da artırmıştı. Duygularımın yüzeye çıkmasına izin vermek istemiyordum.

"Yok, sadece yorgunum." dedim, ama bu sözlerimdeki samimiyetsizlik açıkça ortadaydı. Mert abinin bakışları beni sorguluyor gibiydi. "Senin bu gerginliğin başka bir şeyden kaynaklanıyor ama neyse" dedi, sesi yumuşak ama ısrarcıydı.

Bir an duraksadım. "Gerçekten bir şey yok, sadece bugün her şey üst üste geldi. Biraz rahatlayın." diyerek konuyu değiştirmeye çalıştım. İçimdeki karmaşayı bastırırken, Mert abinin beni anlamasını umuyordum. Yine de kalbimdeki kıskançlık ve belirsizlik duygusu, bir türlü beni terk etmiyordu.

Ben bunları düşünürken araba durdu. Ne olduğunu anlamaya çalışırken eve geldiğimizi fark ettim.

Eve gelişimizin ardından yorgun bedenimi dinlendirmek üzere yatağa çekildim. Zamanın nasıl geçtiğini anlamadan derin bir uykuya daldım. Sabahın erken saatlerinde başlayacak olan okulun yoğun temposu için enerji depolamak zorundaydım.

    ---

Okuldan döndüğümde, Gözde ablanın dışarı çıkmadan yaptığı yemekleri görmemle tabiri caizse ağzım sulandı.

Sofraya oturup Gözde ablanın yaptığı enfes yemekleri yerken bir yandan da video izliyordum.

Üstten gelen bildirim ile odağım bozuldu.

*merthakanyandas bir hikaye paylaştı

@ merthakanyandas
10 saniye önce

10 saniye önce mi? Umarım erken baktığımı fark etmez

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

10 saniye önce mi? Umarım erken baktığımı fark etmez. Sanki o hikaye atsın da bakayım diye bekliyormuşum gibi oldu.

Aynı kareyi tekrar incelemek için 3. kez fotoğrafa geri dönerken yanlışlıkla sağ alttaki beğenme butonuna bastım. İçime doğan dürtü ile hesabını incelemek istedim.

Atlantis~Mert Hakan Yandaş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin