İNTİKAM AYNASI!

1K 57 12
                                    


Günümüzden 4 yıl önce...

Şırnaka 1 yıl önce gelmiş, burada katıldığım Alacan timiyle operasyona çıkmıştım. Aylardır planı kurulan operasyon bu gün gerçekleştirilecek, Selman Karay bu gün kaçtığı ininden çıkarılıp Türkiyeye götürülecekti.

Yıllarca çalışmış, buraya gelene kadar dişimi tırnağıma takmıştım. Ben bunca acıyı çekerken yanımda ne annem, ne de babam vardı. Beni çocukken yanına alıp yetiştiren o adam, babam yerine koyduğum Asaf albay vardı sadece.

Baba demezdim ona ama babamdı işte.

Hareket emriyle timle beraber saatlerdir önünde pusu kurduğumuz evin içine daldık. Çok geçmeden çatışma çıkarken timin komutanı Bora yüzbaşıyla beraber ben ve Selin içeri girdik. Dışarıyı timdeki diğer askerler hallettiğinden içeride işimiz daha da kolaylaşmıştı.

Koridora tek tek içeriden çıkan çakal sürüsünü öldürüp üst kata çıkmaya başladık. Temkinli bir şekilde merdivenleri çıkıp üst kata ulaştık, yukarıda sadece 1-2 adamı vardı Selman denen adamın. Onları da öldürdükten sonra tek tek bu kattaki odaları kontrol ettik. Hepsi boştu, birinden başka. Kapısı kapalı olan o odadan başka.

Uzun zamandır beklediğimiz o an, Selmanın kaçacak, sığınacak bir deliği olmadığı o an gelmişti. Bora yüzbaşının ani bir hareketle tekmeyi kapıya geçirip kapıyı kırması bir olmuştu. Odaya önden Selinle ben dalarken Bora yüzbaşı da hemen arkamızdan elinde silahıyla girmişti içeri.

Selman'ın silahı belinden çıkarmasıyla benim eline ateş edip silahı yere düşürmem bir olmuştu.

"Teslim ol Selman! Kaçacak yerin kalmadı!" Silahını Selman'a doğrultan Bora yüzbaşı teslim olması için işaret verdi.

Selman'sa bunu kale almayarak açık olan camın diğer tarafına geçirdi bacağını.

Kendini öldürecek yürek mi vardı bu adamda?
Hiç bir halt yapamaz, geri inerdi.

"Selman, yol yakınken kendi isteğinle teslim ol. Asaf albaya söz verdim sana bir şey yapmayacağım diye. Beni sözümden döndürme bak. Sonra da ben sözümü tutmuyor oluyorum!"

Bakışlarım Selman'ın üzerinde gezinirken pantolonundan belli olan ıslaklıkla yüzümü buruşturdum.

"Komutanım, altına yapmış bu" sözlerimle Selmanın pantoluna çevirdi bakışlarını. Yüzünü buruştururken eli alnına gitti.

"Ne gerek vardı bu pisliğe? Gel teslim ol diyoruz işte" öne giderek Selmanı yakasından tutup camdan içeri çekti. Dışarıdaki silah sesleride sustuktan sonra timin bir kısmı içeri girmişti.

"Komutanım, helikopter geliyor. 5 dakikaya burada olur"

"Alın şunu" dedi Selmanı göstererek ve çıktı odadan.

Aylar önce 2 askerimizi şehit düşüren, yıllarca uyuşturucu, çocuk kaçakçılığıyla uğraşan pisliğin tekiydi Selman. İyi korunduğunu sanıp evinde rahat rahat gezerken saatler önce elimize geçen bilgilerle öğrenmiştik yerini.

..

Türkiyeye döner dönmez karargaha geçmiştik. Selman karargahta sorguya çekildikten sonra polise teslim edilecekti.

Askeriyeye geçip sivile geçtikten sonra kendimi dışarı attım. Timle dışarıda bir restorana gitmek için sözleşmiştik.

Bir kaç saate işlerimi halledip motoruma atladım. Buluşacağımız restorana kısa sürede ulaşırken kapıda gördüğüm yüzle şaşırdım.

İntikam AynasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin