1. Bölüm ACI GERÇEKLER

665 41 4
                                    

NKBİ-GÜNEŞ
ANDRO- ИНОПЛАНЕТЯНИН
🎼

🖤

Neden bilmiyordum ama içimde kötü bir hiss vardı.

Asaf Albayın zorlamasıyla işlerimi Seline devredip hastaneye gelmiştim. Gereksiz gereksiz işlerdi zaten ilaç atmıştım. Asaf Albay önceden doktorlarla konuştuğu için direkt isim soyisim söyleyip doktorun odasına çıkmıştım. ÖKapıyı tıklatıp içeriden 'gel' diyince kapıyı açıp girdim.

"Merhaba, Hilal Kılıç ben" dedim doktorun masasına yaklaşırken.

"Merhaba hoşgeldiniz. Buyrun geçin" dediğinde oturdum.

"Şiddetli baş ağrısı şikayetiniz varmış?"

"Caner beydi değil mi?" Dediğimde kafasını olumlu şekilde salladı "Caner bey, Asaf baba abartmış. Sadece baş ağrım var o kadar"

"Asaf baba dediğinize göre yakınsınız"

"Evet, babam gibidir. Neden?"

"Hiç"

"Şiddetli baş ağrıları göz ardı edilecek bir şikayet değil maalesef. Görüşünüzde bulanıklaşma falan oldu mu?"

"Çok değil bazen oluyorda o da baş dönmesinden. Arada bir oluyor sadece"

"Bilinç kaybı?"

"Ben askerim, yaralanmalarım bayılmalarım çok oldu"

"Bulantı kusma gibi bir şeyler?"

"Arada. Neden soruyorsunuz tüm bunları? Bir şeyim yok benim. Hastanelerden nefret ederim ve üzerime üzerime gelmeye başladı burası"

"Hilal hanım, detaylı bir müayneden geçmeniz gerek. Asaf Albaya söz verdim, iyi olduğunuzdan emin olmadan sizi bırakamam. Bir kaç saat sürer, sonra eve gide bilirsiniz. Sonuçlar için sizi ararım. Aslında bazı tahminlerim var ama yinede emin olmak gerek"

"Peki ama lütfen, hızlı olun. Asaf baba ısrar etmese gelmezdimde"

"Peki, nasıl isterseniz"

..

Saatler geçen müayne sonucunda hastaneden çıka bilmiştim. Hastaneye geleceğimi kimseye söylememiştim.

Çıkar çıkmaz direkt askeriyeye gittim.

"Selin?" Dedim arkasından yaklaşırken. Bankta oturmuş arkasına yaslanmıştı.

Sesimi duyar duymaz ayaklandı.

"Efendim komutanım?"

"Kusura bakma, işlerde sana kaldı. Bir saat dedim ama işim uzun sürdü"

"Sorun değil komutanım zaten fazla bir şey yoktu. Evrak işleri falan işte"

"Peki. Atlas yüzbaşı nerede gördün mü?"

"Çıktı komutanım. Sinirliydi bide"

"Sinirli miydi?"

"Evet komutanım. Bora yüzbaşıylada kavga etmişler sanırım. Aniden çekip gitti"

İntikam AynasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin