006. 𝓤𝓷𝓹𝓻𝓮𝓭𝓲𝓬𝓽𝓪𝓫𝓵𝓮 𝓛𝓲𝓷𝓴.

𝓓𝓸𝓷𝓪𝓿𝓸𝓷 𝓒𝓵𝓪𝓻𝓴𝓮 17📍Spanish Town Road/ Kingston {November, Saturday} 9:59am

𝓓𝓸𝓷𝓪𝓿𝓸𝓷 𝓒𝓵𝓪𝓻𝓴𝓮 17
📍Spanish Town Road/ Kingston
{November, Saturday} 9:59am

"Bomboclatt! Mek dah road yah suh bloodclatt bad?!" I asked a rhetorical question as the damaged streets of downtown Kingston irritates me.

Everyday dem out yah a dig up dig up and a tlk bout a road dem a fix and all now road cyan fix.

"Hello calm down darling." Danielle says sarcastically causing me to screw at her through the FaceTime we were on.

"Lock chat nuh." I shushed her and she hissed her teeth.

1 don.

Actually two Don but uno know Weh mi mean.

Doh??

"Weh yuh seh yah do today again?" She asks me reminding me of the conversation we were having before the road rage.

"Oh mah guh studio now fi link wid Zade and mi other dj." I told her honestly even though I didn't have to.

It's been two weeks since Sav has been working with us and everything is going well so far.

She lyrically yuh fuck.

As har MANAGER! Mi tell har seh she fi drop eh fuss song next month but make some public appearances with me and Zade to get the crowd familiar with her.

"Eeh which other dj dat?" She asks.

She love gwaan like she can use style pon mn, she done know a who.

"One a mi fren dem Weh name sav a wah?" I frowned down at the FaceTime call as I was stopped by the stoplight.

"A Wah mi cyan question yuh again?" She asks and I knew she took offence to my tone before.

No.

"Neva seh dat but a di way yuh seh it killa."

"Suh mah yuh killa now??" She asks and I simply just sigh.

"My girl is like yuh forget yuh place and mi nuh affi diss yuh suh yuh know wah mah guh come offa yuh phone." I told her honestly right before ending the call.

Daniella, Daniella, Daniella...

Who is Daniella you may be asking..

My lil shi, yuh know like dat?

Well fi now stillz caz she a move shakey and a more money mah pree fi mek now suh mi nave time fi eh relationship issues.