3.bölüm
Gözlerimi zorla açabilmiştim.Yavaşça doğruldum gözlerimi ovup gerildim,ellerimi yüzümü avuçlayıp bir of çektim ve etrafa bakındım.Kris hyung yoktu.
Telefonumu açıp saate baktım,Saat 9'du,telefonuma 2 tane mesaj geldiğini farkettim merakla mesajlara girdim . İlk mesaj Chanyeol'dan gelmişti şaşkınlıkla gözlerim kocaman açılmıştı.Chanyeol bana neden mesaj göndersin ki sonuçta aynı evde yaşıyoruz.Hızlıca gönderdiği mesajı açtım.
''Merhaba baekiiee..Aynı evde yaşayıp sana mesaj yazmam garip ama içimden geldi,neyse senin için endişeleniyorum Baek.Gerçekten son 2 aydır bana karşı neden bu kadar soğuk davrandığını anlayamıyorum yüzüme dahi bakmıyorsun.Önce den çok iyi anlaşırdık,sen benim ruh eşimdin.İstemeden bilmeden sana bir şey mi yaptım yada söyledim?Eğer öyleyse özür dilerim Baekiee..Seni özledim gülümsemeni hiç susmamanı özledim Baekiiee.. İyi geceler..''
yazıyordu gözlerim dolmuştu buruk bir şekilde gülümsedim ''Evet Chanyeol yaptın benim kalbime sormadan girdin.''Chanyeol'un mesajından çıkıp ikinci mesaja girdim bu mesaj da Chen'den gelmişti.Bizim Chen'den troll'den, bu beni Chanyeol'unkinden de fazla şaşırttı.
Mesajı okumaya başladım ''Merhaba gereksiz bücür Baek.Senin bu halin nedir böyle?Nerde eski salak Baek nerde yeni ruhsuz Baek?Neyse yurt böyle hiç eğlenceli değil zaten Chanyeol'da sen olmadan eğlenceli değil.Eskisi gibi gereksiz olup hiç susmasan olmaz mı?Acı bana lan bunların arasında ölüp gideceğim,çok sıkıcılar,neyse fazla uzatmadan eski haline dön.YOKSA MENAPOZA MI GİRDİN?''
diye bitirdiğim de kafamı olumsuz anlamında iki yana sallayıp gözlerimi devirdim ama duygulanmadım da değil. Gülümseyip mesajlardan çıktım ve telefonu yatağa attım ve hızlıca ayağa kalktım.Kalkmanın etkisiyle gözlerim kararmıştı.
Doğruca banyoya gidip hızlıca duş aldım ve dişlerimi fırçaladım..Belime ve saçlarıma bir havlu dolayıp odama girdim.Gardolabımın kapağını açıp ne giyiceğime bakındım.Koyu mavi kalçamı saran kotumla,beyaz kısa kollu penyemde karar kılıp dolabın kapağını kapattım,biraz sağa doğru gidip diğer kapağı açtım ve içinden gri,siyah çizgileri olan baksırımı aldım.
Belimde ki havluyu çözüp vücudumu iyice kuruladım ve seçtiklerimi teker teker üzerime geçirdim. Saçlarımdaki havluyu da çıkardım saçımı kuruladım ve güzelce taradım son olarak telefonumu cebime koyup odadan çıktım.
Chen koltukta uyukluyordu. Koltuğun arkasına doğru sessizce ilerledim ve tam Chen'in arkasında durdum.İki elimi tam kafasını ortaya alacak şekilde tuttum ve aynı anda vurdum.Chen bir çığlıkla ayağa fırladı ve hemen arkasına döndü,sinsice gülüp ''Aptal ben 40 yaşında kadın mıyım menapoza giriyim?''dedim.
Chen sinirle tıslayıp ''Seni öldüreceğim''diyip beni kovalamaya başladı.Son hızla kahkaha atıp kaçıyordum.Mutfağa doğru koştum Kyungsoo her zaman ki gibi kahvaltı hazırlıyordu.Birden ne olduğunu anlamadan korkuyla gözlerini kocaman açtı hemen Kyunsoo'nun arkasına saklandım Chen sağ tarafa yönelince Kyungsoo'yu sağa doğru döndürdüm. ''Yah çık ordan!!''
''Çok beklersin troll kafa''
''Ne oluyor lan sabah sabah?''diye şaşkınlıkla sordu
''Hemen çık ordan sonsuza kadar D.o'nun arkasında saklanamazsın seni salak!!''
''Peki o zaman bu işi erkekçe halledelim..''diyerek Kyungsoo'nun arkasından çıktım ve ellerimi yumruk şekline getirip gözlerimi kıstım Chen'de aynı şekli aldı.
''Yah sizi beyinsizler gidin başka yerde ne halt ediyorsanız edin!!''diye haykırdı.Bir anda mutfağa bütün üyeler hepsi hiç bir şey anlamadan bize bakıyorlardı. Chen ile hiç pozumuzu bozmadan dönmeye başladık ''Hazır mısın?''diye sinsice gülümseyip sordum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fanboy Baekhyun
RandomFanfictionların etkisinde kalan sadece hayranlar mıdır? Peki ya Baek okuduğu fanfictionlar sayesinde aslında kim olduğunu ve ilk aşkını bulursa ? Peki ya diğerleri? Yazar : HANRIS