6. Bölüm

2.3K 196 30
                                    

''Ben seni seviyorum'' Ne? Nasıl yani? Nasıl sevmekten bahsediyor?

 ''B-bende seni seviyorum Kai..''''Hayır öyle sevmek değil,ben senden hoşlanıyorum..''demişti utanarak..Benden hoşlanıyor,benden ah doğru mu duydum?

 ''Bir şey söylemiyecek misin?''dilim tutuldu resmen..Kai beni seviyor.2 yıldır karşılıkız aşkım karşılık buldu.. 

''Biliyordum böyle olacağını,söylememeliydim ,ben üzgünüm..''diyip ayağa kalktı ve kapıya yöneldi,hemen şaşkınlığımı üzerimden atıp ayağa kalktım ve arkasından sarıldım başımı sırtına yaslayıp 

 ''sonunda duygularımın karşılık bulması çok güzel bir şey.''dedim gülümseyerek..Göğünde sarılı olan kollarımı elleriyle çözüp bana döndü.sağ eliyle çenemi kavrayıp,gözleriyle dudaklarıma bakıyordu.Yavaş bir şekilde dudakları dudaklarıma yaklaşıyordu ve en sonunda dudaklarımız birbirini bulmuştu.Gözlerim zevkle kapandı ve dudaklarım Kai'nin dudaklarına karşılık verdi..

 *Chanyeol'un ağzından* 

Ben ne yaptım böyle? Kahretin aptal Chanyeol neden şaka olduğunu döyledin neden? Belki korktum bir daha yüzüme bakmamasından,onun da benden hoşlandığını nerden bilebilirdim ki? Gerçekten bu kadar aptal olmak zorunda mıyım?*20 dk sonra*odamın kapıını birisi tıklatıyordu.Göz yaşlarımı silip kendime çeki düzen verdim boğazımı temizleyip''Gir!!''diye bağırdım.Kapı yavaşca açıldı ve kızarmış yanaklarıyla Kyungsoo içeriye girdi ve karşımda ki sandalyeye oturdu.

 ''Lafı fazla uzatmayacağım Chanyeol,Baekhyun ile ne oldu?''dedi merakla.Ne demem gerekiyor? Ne diyebilirim? Onu öpüp şaka yaptım mı? Ben salağın önde gideniyim mi?

 ''Anlatmaya niyetin yok mu? Neden Baek yaptığın en kötü şakaydı diye bağırdı?''diye sordu sinirli gibi görünüyordu ''Ben,ben aptalın önde gideniyim''dedim ve kendimi tutamadan ağlamaya başladım. 

''Baekhyun'un senden hoşlandığını biliyorum Chanyeol bana dürüstçe neler olduğunu anlat.''dedi güven verici ses tonuyla''Ben onu öptüm''dedim ağlamaktan zor konuşabiliyordum.''Öptün mü? Yani sende ondan hoşlanıyorsun?''dedi merakla''Ben ona aşığım.'' 

''Öptün diye mi Baek ağlayarak çıkıp gitti?''dedi gözlerime bakarak''Öptüm ve daha sonra şaka yaptım dedim..''''Ah cidden aptalsın..''dedi kızgın bir şekilde''Biliyorum.Ben sadece korktuum onun benden kaçmasından.''dedim hıçkırarak..

 ''Ama asıl şimdi kaçıcak..''dedi umutsuzca.''Ben korkuyorum.Eğer onunla birlikte olursak ve bunu öğrenirlerse duyacağımız lafları yaşacaklarımızı bir düşünsene..Ben bunlara hazırım ama ya Baek.Onun bu şeyleri yaşayıp üzülmesini istemiyorum.Benim duygularım yüzünden onun üzülmesine hakaret duymasına katlanamam..''dedim umutsuzca..

 ''Chanyeol ama Baekhyun zaten acı çekiyor seninle olamadığı için ve inan bana Baekhyun seninle olduğu sürece diğerlerinin ne dediği umrunda bileolmayacaktır..''dedi yumuşak ses tonuyla..''Ben bu yaptığımı nasıl düzeltebilirim?''dedim umutla

 ''O da sana kalmış bir şey.''dedi ve destek vermek için elime dokundu. Gözlerime bakıp gülümsedi ve odadan çıkıp kapıyı kapattı..Ah kendime kızmadan yapamıyorum.Başkalarının üzmesinden korktum ama kendim üzdüm.Baek'imi ağlattım.Ben onu haketmiyorum..Telefonumu alıp rehbere girdim ve ''yıldızım''diye kayıtlı olan Baekhyun'un numarasına tıklayıp kulağıma götürdüm.. 

''Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor'' sesini duyduğumda telefonumu kapatıp daha da şiddetli ağlamaya başladım..Yıldızım, Baekhyun benim yıldızım en karanlık gecelerim de bile en tepede bana parlayan yıldızım,gündüzleri ne kadar görünmese de orda olan yıldızım,ama yıldızımı ağlattım ya benden kayıp giderse? Ben buna dayanabileceğimi sanmıyorum..Burda boş boş oturup ağlayamam Baek'imi bulmalıyım.Hızlıca telefonumu aldım ve odadan çıktım. 

''Sen nereye?''dedi Minseok hyung merakla.''Baekhyun'nu bulmalıyım''dedim hızlıca.''Nerde olduğunu biliyor musun?''diye sordu merakla''Hayır aramalıyım''dedim ayakkabılarımı giyerken ''Bekle bende geliyim''diyerek hemen yanıma geldi ve ayakkabılarını aldı''Gerek yok hyung.''dedim onu izlerken''Geliyim işte iki koldan daha kolay buluruz.''dedi ayakkabılarını giyip yüzüme baktı 

''Tamam hadi o zaman..''dedim hızlıca kapıyı açıp dışarı fırladım.Minseok hyung'ta hemen arkamdan kapıyı kapatıp yanıma koştu etrafta ki insanlar bizi izliyordu. ''Nerde olabilir bir fikrin var mı?''diye sordu''Han nehrine gitmiş olabilir mi?''diye heyecanla sordum 

''Doğru Baek ne zaman canı sıkılsa oraya gider orda olabilir büyük ihtimalle.''dedi hafif bir sevinçle.hızlıca yolumuzu Han nehrine çevirdik.''Neler oldu Chanyeol?''dedi sakin bir sesle.''Hyung daha sonra konuşsak olmaz mı?''dedim bıkkın bir ses tonuyla.''Neden sadece ondan hoşlandığını söylemedin?''

Yazar : HANRIS

Fanboy BaekhyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin