Capitolul 1.

147 17 2
                                    

Este o primavara frumoasa, prima primavara de cand sunt mutata in Londra, sunt in parc de doar 2 ore si inca nu m-am plictisit. 

 Ma plimbam linistita uitandu-ma la oamenii care treceau pe langa mine. Erau diferiti cu totii. Barbatii erau imbracati in costume, dar nu toti, doar majoritatea aveau costume. Iar majoritatea femeilor purtau fuste scurte sau rochite colorate. M-am oprit in fata unei vitrine si mi-am privit tinuta. Eram imbracata in niste blugi stramti si un tricou care imi puneau in evidenta bustul si c-o pereche de balerini. Toata dimineata mi-am cautat de lucru, dar nu am gasit nimic. Aproape toate posturile erau luate, si eu cat in disperare un loc de munca, ca sa pot sa fac bani pentru bunica mea, singura persoana draga mie care mai exista in viata mea. 

Mergand mai departe, am vazut un afis in care spunea ca un tip are nevoie de o menajera. Am notat repede adresa, rugandu-ma ca postul sa nu fie luat. Dupa 1 ora de mers pe jos, am ajuns in fata unei vile foarte frumoase. Si tocmai cand am vrut sa bat la usa, o roscata a iesit nervoasa de pe usa, machiata foarte tare si cu o imbracaminte sumbra.

- Buna, eu sunt Harry Styles. Ai venit pentru postul de menajera? zambind si uitandu-se foarte atent la pieptul meu.

- Buna, numele meu este Jessica. Si da, am venit pentru postul de menajera. Trebuie sa dau vreo proba?

- Nu, apropiindu-se de mine mai mult. Cati ani ai?

- 17 ani.

- Hmmm.. tinerica. Dar esti foarte frumoasa. Imi place. Si stii?Deja te-am angajat.

Ciudat, foarte repede m-a angatat. Si totusi, arata atat de bine tipul, are parul carliontat, niste ochi verzi atat de frumosi, de te face sa lesini, nu stiu cum ii voi rezista, dar sper sa reusesc. Fac asta doar pentru bunica mea, deci nu-mi pasa consecintele.

- Esti diferita de restul. Au venit multe astazi pentru a se angaja, dar niciuna nu mi-a placut.

- De asta era nervoasa roscata?

- A, nu. Asta e alta problema. Dar nu te priveste pe tine, zambind iesindu-i la iveala gropitele.

O slabiciune a mea sunt gropitele, si daca ma uit atent la el, ii pot observa si tatuajele care nu prea imi plac, dar nu e treaba mea, eu sunt angajata si el e seful meu.

Lost [H.S. Fan Fiction]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum