Capitolul 3.

68 10 2
                                    

Dimineata urmatoare m-am trezit cu fata la cearsaf. Eram foarte obosita si mai vroiam sa dorm, dar dintr-o data mi-am amintit ca astazi este prima mea zi de munca. M-am ridicat repede din pat , m-am uitat sa vad cat era ora, si mai aveam inca jumate de ora ca sa ajung la casa lui Harry Styles. Mi-am facut patul cat de repede am putut si m-am imbracat in ceva lejer, apoi am plecat cat am putut de repede. In 30 de minute am ajuns, exact la fix. Sper ca nu am facut-o de oaie din prima mea zi, trebuie sa par o fata normal, chiar daca sunt cam rebela si nu-mi convine ca e asa de tanar, si la naiba, arata atat de bine.

Am batut usor la usa, si cam intr-un minut a venit. Era la busul gol ceea ce m-a facut sa ma uit foarte atent la abdomenul lui bine facut. 

- Mm.. buna dimineata. Spun rusinata.

- Buna, intra. Scuze, de abia m-am trezit. 

M-a condus pana in camera in care voi sta, si a spus sa ma fac comoda ca apoi sa-i fac micul dejun. Cred ca o sa-i fac niste clatite..

- Mmm.. iti plac clatitele?

- Sunt preferatele mele. Spune zambind si inchizand usa dupa el.

Mi-am pus hainele intr-un dulap, dulapul nu e asa de mare, dar oricum nu am asa multe haine.. apoi am coborat jos spre bucatarie, sper s-o gasesc, la cat de mare e vila asta. Am inceput sa iau fiecare ingredient care imi trebuie pentru a face minunatele clatite si in timp ce eu ma ocupam de asta, domnul Styles vine si el in bucatarie si se aseaza la masa privindu-ma cum fac clatitele.

- Si.. pentru ce iti trebuie banii?

- Am nevoie pentru operatia bunicii mele. 

- Si e urgenta?

- Da, doar ca pana fac rost de bani va mai dura ceva timp.

- Iti propun ceva.

- Ce? Spun eu uitandu-ma in jos.

- Pai, eu iti dau banii necesari pentru a face operatia bunicii tale. E ca si cum iti dau salariul in fiecare luna, doar ca ti-l dau acum. Amandoi avem de castigat.

- Nu pot accepta pentru ca...

- Sa nu mai aud nimic, intrerupandu-ma. O sa-ti dau banii maine iar bunica ta o sa faca operatia.

- Bine.

In 15 minute am terminat de facut toate clatitele, si i le-am pus pe masa lui Styles. I le-am umplut si cu nutella si cu dulceata, pentru ca din cate am inteles, ii plac amandoua, asa ca nu am stiut pe care sa aleg si am umplut clatitele cu ambele. Am vrut sa plec din bucatarie, dar simt cum cineva ma prinde de brat si ma trage inapoi. Era el.

- Ce s-a intamplat? Spun eu.

- Tu nu mananci?

- Nu vreau.

Am vrut sa plec, dar ma intoarce inapoi si ma hraneste el, apoi ma sterge cu degetul mare la gura. Mda.. ce sa zic. Bun inceput dintre o menajera si un sef. I-am zambit si am fugit repede in camera in care voi sta de acum, apoi m-am gandit sa o sun pe matusa mea s-o intreb ce face bunica si cum a decurs inceputul primele mele zi de munca. 



Lost [H.S. Fan Fiction]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum