Capitolul 7.

50 6 2
                                    

Jessica's POV

Dupa 30 minute in care am stat si m-am gandit ce sa fac cu viata mea, am iesit din camera si am decis sa-mi fac ceva de mancare. E de abia ora 12. Si nu am mancat nimic, nu conteaza, mananc acum. Dar spre ghinionul meu, in sufragerie era Harry, si ca sa ajung in bucatarie trebuie sa trec prin sufragerie. Trec ca fulgerul prin sufragerie si ma bucur ca nu s-a tinut de mine. 

Cand am iesit din bucatarie, l-am vazut pe Harry cu o poza in mana asa ca m-am gandit sa-l sperii putin. Merg incet si imi pun mainile pe soldurile lui, el s-a cam speriat si a scapat rama si erau numai cioburi. Cand s-a intors cu fata spre mine, a ramas socat, dar a zambit.

 - Ce-ti fac..

- Nu-mi faci nimic, scotand limba.

Ma aplec si incep sa strang cioburile, iar cand am vrut sa iau si ultimul ciob, mana mea a intalnit-o pe a lui, si am simtit acel curent electric, sau poate dorinta, dar apare doar la o persoana indragostita. Sper sa nu se intample asta. Eu il urasc, nu pot sa ma indragostesc de el.

- La ce te gandesti? spune el curios.

- O sa-ti cumpar o alta rama.

Incepe sa rada, apoi isi pune mainile pe talia mea tragandu-ma spre el.

- Fii serioasa. Chiar nu e nevoie.

- Ei sunt parintii tai?

- Da.. Dar nu conteaza.

Se indeparteaza de mine si vrea sa iese pe usa. Dar vad ca si-a uitat telefonul..

- Harry..

- Da? spune el intorcandu-se avand un zambet pe buze.

- Telefonul..

- A, da. Mersi.

S-a intors spre mine luandu-si telefonul si mi-a dat un pup pe obraz. Huh. Ce a fost asta? Nu e bine. Nu trebuie sa ma apropii atat de tare de el, vrea doar sa-si bata joc de mine si cu toate astea, ii permit sa ma atinga, si acum cateva ore l-am sarutat doar ca sa ma lase in pace, chiar ca nu e ceva bine cu mine. Nu inteleg de ce simt acel curent de fiecare data cand se apropie de mine sau se uita la mine atent. Uneori imi doresc sa-l sarut, sa nu-l mai las, dar alteori imi vine sa-l omor. Si cu toate astea, sunt doar menajera lui, care de maine isi incepe munca din nou. Asa ca din momentul asta inchei subiectul Harry Styles. 

M-am dus in camera mea pentru ca nu vreau sa o deranjez pe Gemma si am incercat sa adorm pentru ca sunt obosita. Dar nu puteam dormi nici cum. Cred ca mi-am pus picioarele si pe pereti, dar tot nu puteam adormi. Cand m-am uitat sa vad cat e ceasul ,era 20:30. Mi-am luat o rochita de noapte si am coborat in bucatarie sa beau un ceai. 

In timp ce-mi beam ceaiul, stand in picioare, simt doua maini pe talia mea, apoi saruturi scurte pe gatul meu sugandu-l usor. Pot sa jur ca e Harry.

- Harry, stai cuminte, intorcandu-ma cu fata spre el.

- De unde stiai ca sunt eu? spune el ridicand o spranceana.

- Pentru ca... stiam.

- O, deja imi stii atingerile. 

Am rosit si am aplecat capul, el atinzandu-mi barbia cu un deget si fortandu-ma sa ma uit in ochii lui. 

- Imi pui si mie ceai, te rog?

- Bine.

I-am pus ceai intr-o cana ca a mea si ne-am asezat la masa. Era liniste, o liniste chiar apasatoare, ma uitam la peretii care acum pareau interesanti, gandul meu despre pereti fiind naruit de cuvintele lui Harry.

Lost [H.S. Fan Fiction]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum