Capitolul 6.

68 5 3
                                    

Jessica's POV 

M-am trezit dimineata mai obosita ca niciodata. Mi-am facut un dus si m-am imbracat intr-o rochita si mi-am luat niste balerini, apoi am mancat ceva si am iesit din casa in liniste, vad ca nimeni nu s-a trezit. Am luat un taxi si am plecat spre spital cu tot cu banii care mi i-a dat Styles pentru operatia bunicii.

Stateam pe scaun cu matusa mea si asteptam ca operatia sa se termine si sa o vad pe bunica din nou plina de viata, imi doresc asta din tot sufletul meu. Ma ridic de pe scaun si incep sa ma misc de la dreapta la stanga cand il vad pe Styles. Ce cauta asta aici? Apoi, o vad si pe Gemma. Huh, ma simt mai bine. Ma duc la ea si o imbratisez si ii fulger o privire urata lui Styles, apoi el imi face din ochi. 

Ne-am dus toti si ne-am asezat pe scaune, eu nu mai am rabdare, astept de 2 ore. Nu mai pot! Dar asteptarea mea a luat sfarsit, il vad pe doctor venind spre noi ,fericit, cred. 

- Operatia s-a terminat! Acum se odihneste! Puteti s-o vizitati!

Eram atat de fericita, imbratisam pe toti pe care ii vedeam, inclusiv si pe Styles. Stiam eu ca va fi bine ,am presimtit! M-am dus la ea in salon si am privit-o cum dormea, acum arata mult mai bine, o iubesc! E totul pentru mine si mi-as da si viata pentru ea! I-am soptit un ''Te iubesc'' , am pupat-o pe frunte, apoi am iesit.

- Poti veni la noi in seara asta, te rog? Spune Gemma zambind.

- Pai, ar trebui sa fiu acasa,dar..

- Du-te, Jessica, ,ma intrerupe matusa mea, Xonia. Nu mai ai de ce sa-ti faci griji, sunt eu cu ea.

Harry m-a luat de mana si ma uitam cand la el, cand la Gemma. Oare s-au impacat? Si de ce sa merg la ei? Sambata si duminica parca trebuia sa stau acasa. Am iesit din spital si am urcat in BMW-ul lui Harry. 

Am ajuns acasa in 5 minute si au spus sa astept putin afara. Asta e ciudat, ma cheama la ei dar zice sa astept afara. Ce se intampla aici? Iese Harry si se uita la mine foarte atent, din cap pana in picioare.

- Inchide ochii!

- De ce as face asta?

- Inchide ochii si nu trisa.

Am inchis ochii si el mi-a pus mana la ochi, nu vedeam nimic, el doar imi spunea cand sa ridic piciorul sa am grija sa nu ma impiedic. Am simtit cand am iesit inapoi afara, era aer curat.

- Poti sa-i deschizi!

Cand i-am deschid, avea sa lesin. Pur si simplu, nu-mi venea sa cred. Era o piscina cu o pancarda deasupra care scria ''La multi ani, Jessica!'' si erau niste prieteni de ai mei, de fapt, toti prietenii mei din liceu si, omg, fostul meu iubit. De unde stiu ei de prietenii mei? Harry parca mi-a citit gandurile si mi-a raspuns.

- De la Xonia stim.

Nu i-am mai spus nimic, m-am dus la fiecare si i-am imbratisat, spunandu-i ca mi-a fost dor de ei. Si mi-au dat si cadouri, nici nu imi trebuiau cadouri, ei sunt cadoul meu. Dupa ce am vorbit cu ei, a venit Gemma la mine si mi-a spus aproape un roman, imi venea sa rad, ne cunoastem doar de o zi si are atat de mult de spus! Am imbratisat-o de avea sa ii iau aerul, apoi a venit Harry la mine, eu nemiscandu-ma, si m-a imbratisat si m-a pupat pe obraz.

- Happy Birthday, bad girl! Facandu-mi din ochi jucaus.

Dintr-o data, o vad pe matusa mea, sarindu-i in brate. Nu mi-a spus prea multe , mi-a urat la multi ani si mi-a spus ca, cadoul meu este in fata casei. Hmm.

Pe la ora 5, dupa ce au plecat toti acasa, am decis sa-mi vad si cadoul de la Xonia. Nu pot sa cred! E o masina cu fundita albastra pe ea, o,Doamne! Nici nu stiu sa conduc. E un Porche Panamera, mereu am iubit masina asta! De unde a avut atatia bani sa o cumpere? Nu inteleg. 

Lost [H.S. Fan Fiction]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum