M-am trezit foarte buimaca, auzinde de jos tipete, ce se intampla? E 2 dimineata. Cobor in graba jos si ma sperii cand vad ca Gemma plange si Harry inca tipa la ea. Ma duc repede la ea sa o linistesc.
- Ce naiba s-a intamplat aici ?
- De parca te-ai interesa pe tine. Spune Harry nervos.
- Nu vorbi asa cu ea, ea e o fata atat de draguta, nu stiu cine te crezi tu ca sa angajezi o fata doar de 17 ani. Sa nu crezi ca te voi lasa sa-ti bati joc de ea.
Ce? Sa-si bata joc de mine? Sunt doar o menajera. O las balta. Nu inteleg. Am ajutat-o sa se ridice de pe scaun si am urcat cu ea in camera intreband-o ce s-a intamplat. Nu-mi vine sa cred. Harry mai mult m-a angajat doar ca sa fiu sclava lui sexuala, si mi-a dat banii pentru operatia bunicii doar ca sa ma apropii de el, Doamne, ce dement. Si tot veni vorba de bunica, maine va fi operata. Trebuie sa ies din casa asta, oh, dar maine pot pleca acasa,
- Ce? Doamne. Imi pare rau ca trebuie sa rezisti din cauza dementului asta.
- Eu? Dement? si a inceput sa rada.
Am ajutat-o sa se ridice si am urcat in camera ei, ajutand-o sa se urce in pat. Era slabita. Zici ca era secata de lacrimi. Numai sa vezi ce-i fac lui Styles.
- Va fi bine! i-am soptit.
Am lasat-o sa doarma, pupand-o pe frunte apoi am coborat cu cea mai mare viteza in sufragerie.
- Styles! am tipat.
- Da, domnisoara!
- Sa te ia dracu! si am dat o palma peste fata.
- Oh.. Cum iti..
- Nu mai spune nimic! Esti un dement! Nu stiu cum naiba te-ai putut gandi ca eu iti voi fi sclava sexuala. Nici macar daca as fi drogata nu ti-as fi sclava. Mi se face scarba numai cand aud.
Se apropie incet de mine, iar eu il imping.
- Sa nu indraznesti sa te apropii de mine. Stai cat mai departe posibil. Oricum, voi pleca din casa asta cu prima ocazie.
Venea si mai aproape de mine.. Apropierea asta ma distruge.
- Nu o vei lasa singura pe Gemma. Vrei sa planga din nou?
- Plec cu ea. Daca ea pleaca, plec si eu.. si l-am impins.
L-am lasat acolo singur si am urcat in camera mea cu lacrimi in ochi. Doamne, cum nu am putut sa ma gandesc la asta? E normal sa fi vrut asta. Sunt o proasta. Of, sunt asa de naiva. Trebuia sa ma gandesc ca el de la o fata de 17 ani vrea mai mult. De ce nu m-am gandit la asta? La naiba. Si eu care credeam ca ne vom intelege bine, mi s-a parut atat de comunicabil, dar m-am inselat. E doar un nemernic in care nu poti avea incredere, nu merita bagata mana in foc pentru un obsedat din asta. Si imi pare rau pentru Gemma, o fi ea mai mare, dar Styles nu are simt deloc,cum naiba sa tipe asa la ea incat s-o faca sa planga in ultimul hal? Nu are inima? E sora lui. Ce e cu atatea secrete? Nu inteleg. Sunt atat de multe intrebari. Le las pe altadata,acum ma culc.. sunt prea obosita ca sa mai rezist.
Harry's POV
Vai, ce-i fac la razgaiata. Cum isi permite sa-mi dea ea cu palma peste fata? Crede ca e superioara fata de mine? Crede ca daca am lasat-o, asta inseamna ca poate oricand, lasa ca ii arat eu ei, nici nu vroiam sa incep jocul, dar m-a enervat prea mult, ea m-a provocat. De nu o fac sa ma implore sa o las, sa nu-mi zica ea mie Harry Styles. Iar, Gemma, m-a dezamagit, ce s-au apropiat asa? De abia se cunosc de o zi? Nu inteleg fetele astea care se cunosc de o zi sau doua si zic ca sunt cele mai bune prietene. Ele n-au zis asta, inca, dar se prea apara, trebuie sa o fac cumva pe Gemma sa ramane, daca imi strica si al doilea joc, atunci o scot din casa si poate sa uite ca sunt fratele ei .
Sunt obosit psihic si mintal, nu mai stiu ce sa fac.. Ma mut dintr-o parte in alta pe patul asta, nu pot dormi deloc. Mai bine m-as plimba prin casa, poate imi vine somnul. Ma duc in camera la Gemma, doarme atat de profund si sincer sa spun.. doarme frumos. Are parul acela pe care il ador, sincer sa zic, chiar o iubesc, e sora mea, singura persoana pe care o mai am dar.. acum sunt foarte suparat pe ea. Dar va trebui sa ma impac cu ea doar ca sa ii fac pe plac razgaiatei si s-o fac sa mai ramana. Ca daca nu era idioata asta mica, nu mai trebuia eu sa imi cer iertare. Doamne, daca m-ar auzi prietenii mei ca eu imi cer iertare, s-ar rade 1 luna. Sincer, si mie imi vine sa rad. Dar va trebui sa incerc, doar ca sa pot sa-mi fac jocul asta odata.
Am iesit usor din camera Gemmei si m-am oprit in fata camerei lui Jessica, am pus mana pe clanta s-o deschid, dar am renuntat. Simt ca daca intru in camera ei, se va lasa cu cearta, asa ca ma duc in camera mea si ma culc .
CITEȘTI
Lost [H.S. Fan Fiction]
FanfictionJessica Lockwood este o fata de 17 ani, careia i-a murit parintii intr-un accident la varsta de 9 ani. Bunica ei este singura persoana care o mai are si lupta pentru ea ca fie sanatoasa pentru ca are o boala foarte grava. Are nevoie de o slujba pent...