ARTIK ÇOK DÜŞÜNDÜMDE SINIR YOK YANİ PEK SEVMEM BÖYLE ŞEYLERİ NEYSE
İYİ OKUMALAR:
Serenay'ın Ağızından:
Hilmicem beni öpmüştü,öptü beni ya nasıl öper biz kardeşiz.
Bi düzgün konuşacağım bak çocuk seni kardeşi değil sevdiceği görüyo hazır öpüyorken karşılık ver kurtar.
Ama,ben onu sevmiyorum biz kardeşten ötesi olamayız.
Serenay senin sorunun ne yazıkki bu.Sen insanlara hakedilenden daha az veriyorsun ve Hilmicem senin verdiğin değerden daha fazlasını hakediyor,o olmasa Anıl sana neler yapacaktı?Belki işi bittikten sonra geberte bilirdi.
Haklısın,haklısın,haklısın.
Sadece anın tadını çıkar bebeğim.
Yavaş ve ani bir hareketle karşılık vermeye başlayınca sırıttığını bile anlıyordum.Bu gerizekalı bunu nasıl becerebiliyordu ?
Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi ?
Neyse sizide ağlattım iğrenç esprimle.
Hızlandığında dudaklarım kopacak gibi hissettim gerizekalı çok acıtıyo dudağımı yavaşça eli bacağıma doğru ilerlediğini farkedince o elini hızlıca çektim ve dudaklarından ayrıldım.Bana garip bir bakış attığında hızlıca odama doğru koştum ve geldiğim gibi kapıyı kilitledim.
Al işte onun evinde onun kapısını kilitliyorum saçmalık!
Kapının oraya doğru gelince Hilmicem iki vuruşta kapıyı açtı.
Ona sinirli gözlerle bakınca oda normal ve boş gözler ile bana bakıyordu böyle yaklaşık 2 dakikadan fazla bakıştığımızdan sonra,hızlıca yerimden kalkarak telefonumu almaya gittim.Hala odada aynı şekilde duruyordu korku filmi olsa bu kadar korkmazdım sanırım.
Elektrikler kesilse kafayı yerim Tanrım.
LAN! Elektrikler yok ampul açılmıyo. He tamam açıldı yanlış tuşa basmışım.
Gerizekalı
Sanane Kızım
Peki Mal
Telefonu elime aldım bildirim yoktu çünkü kimin internet paketi yok ? BENİM.
Neyse Hilmicem malından ben nasıl kurtulacağım şimdi bu iş merak mes-
Konuşmamı kesen şey Hilmicem'in bana bağırması olsa gerek ama o değil elektrikler gitti.
Telefonumu aramaya koyuldum bütün odayı aradıktan sonra cebimde buldum.Hızlıca feneri açarak evde Hilmicem'i aramaya başladım.
Tövbe Tövbe ya Allah'ım sen beni koru.
H: ''Hey Sero! Neredesin Kızım ?!''
S: ''Burdayım Hilmi!''
H: ''Doğru Bende Görebiliyorum Ya Seni''
S: ''Tamam Anladık Sus''
Ona ihtiyacım vardı ama biz kardeştik fazlası bize zarar azı bize zarardı.O bana fazlası ile bakarken ben ona orta bir değer veriyordum.Onla biz sevgili olamazdık.Biz kardeştik ve kardeşler sevgilimi olur ?
Saçmalıktan başka birşey değil.Öpüşmekle,koklaşmakla sevgili falan olunabileceğini sanan insanlar varken o böyle birisi değildi sadece isteği için beni öptü beni sevdiğinden öptü of bunları düşünmek saçmalıktan başka birşey değildi.Ben onu sevmiyordum o beni seviyordu bundan fazlası olamaz zaten.
Etrafımda elimle Hilmicem'i ararken onu bulamıyordum aptal ya kimbilir şimdi nerelere gitti of ya.Telefonumu çıkartıp Hilmicem'e çağrı gönderdim.Sesi duyduğumda o tarafa doğru giderken kafama çarptığım şeyin etkisiyle yere düştüm oha ya neye çarptım ben telefonun fenerini açıp bakarken bunu kapıyı açmadan içeri girmenin zararlarından biri olduğunu anlamış oldum.
Olduğum yerde gülerken saçmalık olduğunu anlayıp yerden kalkarak su aramaya gittim.Evet elektrikler gittiğinde bile su için mutfağı aramaya giden bir gerizekalıyım.
Telefonumun fenerini açarak mutfağı bulduğumda ordakinin Hilmicem olduğunu farkettim birisiyle konuşuyordu onu dinliyordum.
'Saçmalık!' 'Ona zarar veremem' 'Ben Onu Seviyorum' 'Ha-hayır OLAMAZ!' bunları duyabildiğimde tam kalkacakken ses çıkarmam ile Hilmicem arkasını döndü bende emekliyerek direk mutfağın yanındaki tuvalete girdim.
Farketmemesi için dualar ederken yeniden mutfağa girip adamla konuşmaya başladı.Bende hızlıca koşarak oradan uzaklaştım.
Biraz koltuğa oturdum ve Hilmicem'in yanıma gelmesini bekledim ama o başka birşeyle meşguldü.
Oturduğum yerde 'Hilmicem!' diye bağırdığımda yerini şaşırmadan bana doğru gelen Hilmicem'i gördüm.
S: ''Hilmicem,Lütfen Gidelim,Lütfen.''
H: ''Serenay Elektrikler Birazdan Gelir Zorlama Beni.'' diyerek odaya gitti bende tam yerimden kalkacakken kafama vurulan sert şey ile bayıldım.Gördüğüm son şey ise maskeli bir adam olmasıydı.
ZA BÖLÜM BİTTİ SKLDFSMDFMÖSFMÖS
SİZCE KİM YAPMIŞ OLABİLİR
ASLA BULAMAYACAKSINIZ AHHAHAHAHAA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN ARDINDAKI AYDINLIK.. (SurvivorAllStar) #Wattys2015
AdventureDikkat Edin ! Bağımlısı Olabilirsiniz...