ARKADAŞLAR İLK ÖNCE ÇOK TEŞEKKÜRLER! 1K OLMUŞUZ ŞUAN ÇOK MUTLUYUM!
Merve Oflaz'ın Ağızından:
Turabi,benim mutlu olmam için gereken en iyi şeydi ben ona aşık olmuştum ama aşk bu bazenleri arkadaşlarını bunun için satabilmen normaldir.Yada onla arkadaşlığını bitirmen ama ben Serenay'da çok yıprandım ve kaç kere özür mesajı attım,ama hiçbirisine bile bakmayı düşünmemiş.Ama artık taşlar yerini değiştirdi,sen göreceksin Serenay hanım.
Serenay'ın Ağızından:
Sadece durduğum yerde 'Gamze' diye bağırıyordum.Ama oda yoktu sadece ben ve Hilmicem vardı...
Hilmicem bana aşık olmuş ama normal yani mükemmel olduğum doğrudur
Egoist.
Sen sus lan herşeye karışıyon
Karışmam normal.
Nokta koymasan mutlu olurum cnm
nokto koymoson motlo olorom cnm
S: Hilmicem?
H: Ne ?
S: O ne değil efendim kibar ol biraz
H: Kibarlığı sana soracak değilim
S: Peki,neyse Gamze nerde?
H: Nerden biliyim ben Serenay Gamze'nin nerde olduğunu OF.
Dedi ve çıktı gitti ya lan ben bugün taburcu olacağım kimse yok.Tek bir kişi kalıyor.Telefonumu hızlıca çıkarıp A tarafına girip onu aradım.(Tatlı Küçük Yalancılar geldi aklıma neden sdömfsdfsdmf)
S: Şey beni ****** hastanesinden alırmısın kimse yok yanımda ve ben tek kaldım.
X: Tabiki direk geliyorum.(Telefonda A harfini gösterip burda X yazma sebebimi bilmiyorum)
S: Teşekkürler.
Dediğimde telefonu kapattı.Şimdi diyeceksiniz Begüm nerde ? Begüm'ün işi çıkmış geldi anlattı bende tamam dedim gitti.
Ağrılarım ile ayağı kalkıp odadan çıkmaya çalışırken kapının önündeki Hilmicem'i gördüm. LAN! Bunun burda ne işi var!
H: Bak Serenay bu aralar sadece biraz sinirim artıyor ve iyi değilim lütfen hadi gel şu şeyleri imzalada gidelim.
S: Ben senle gelmem Hilmicem ne yaptığını unuttun sanırım !
H: Özür diliyoruz Serenay
S: Hem zaten arkadaşım beni almaya geliyor
H: Kızmı Erkekmi ?
S: Erkek!
H: Ben bırakırım gel Serenay.
S: Hayır ya zorlamı ?
H: Evet zorla
S: Oof! Yettin Sende Hilmicem! Anıl geliyor! Sorunmu ! Sen benim neyimsinki ! Sevgilimmi ? Annemmi ? Babammı ! Birşey bilmeden konuşma ve bi zahmet birdaha arama senle artık konuşmak istemiyorum yetti BE!
Lan özürlü naptın
Hakedileni
Çok kırdın ama çocuğu be
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN ARDINDAKI AYDINLIK.. (SurvivorAllStar) #Wattys2015
PrzygodoweDikkat Edin ! Bağımlısı Olabilirsiniz...