Serenay'ın Ağızından:
Otele Girince ''Sonunda Be'' diyerek rahatladım.Heryerim ağrıyordu tam uyuyacakken kapının sesi ile yerimden kalktım.Kadın bana bakıp ''Akşam yemeği vakti efendim en alt katta yiyeceksiniz yemeğinizi'' biraz tedirgin oldum. ''Herkeslemi ?'' diye sorduğumda kadım gülümseyerek ''Evet efendim'' dedi.Lanet olsun ben insan içinde pek yemek yemeyi sevmem başımı ''Tamam'' anlamında sallayınca kadın gülümseyerek çıktı.
Arkasından bende en alt kata yemek yemeğe indim. OHA ne ararsan var tanrım....
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Yemek bittikten sonra küçük bir selfie paylaştım,bu arada selfie çekilmeyi çok severim. [Multimedia]
Hızlıca merdivenlerden odama girdim.Tek gecelik bence çok iyi ben yarın çıkıyım iğrenç yer burası...
Ama gidecek yerim yok yanlış kalmıştım buralarda.Gidecek yerim yoktu ne yapabilirdim ? Merve'yi arayamam Murat'ıda aramam yani onun annesi falan kalıyo yanlış anlarlar, geriye birtek seçenek kalıyor oda: Hilmicem...
Mesaj: Hilmicem beni burdan alırmısın bu oteli sevmedim..
iki dakikaya mesaj geldi
GELEN MESAJ: Tamamdır prenses 5 dakikaya ordayım sende eşyalarını topla
Mesaj: Teşekkürler :)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bavulumu topladıktan sonra aşağıya inip parayı ödedim ve dışarı çıktım.Etrafıma bakınıyordum,bu nerede? AHA! orada duruyor yanına gelirken beni gördü ve gülümsedi.Arabadan çıktı bavulumu aldı ve bagaja koyup kapağını kapatıp arabaya geri girdi.
S: Ne diyebilirimki ? Çok teşekkürler Hilmicem ne istersem yaptın çok iyi bir dost,çok iyi bir arkadaşsın sen.
H: Lafımı olur kardeşim sen yeterki iste.
S: (Gülümser)
H: Serenay sen nerede kalacaksın ? Evine bırakayımmı ?
S: Hayır asla,oranın sokağından bile geçmek istemiyordum.
AHA! Aklıma Begüm geldi o çok tatlı bir kızdır ve tek kalıyor umarım izin verir.
S: Hilmicem beni Begümlere bırak
H: Peki prenses gidiyoruz. Dedi gülümseyerek.
S: (Gülümser)
GÖNDERİLEN MESAJ (BEGÜM): Begüm ben ailemle tartıştım eğer müsaitsen bir kaç gün sende kalabilirmiyim ?
10 saniye geçmeden mesajıma cevap geldi.
GELEN MESAJ: Tabiki kardeşim müsaitim istediğin kadar kalabilirsin
GÖNDERİLEN MESAJ: Teşekkür Ederim Kardeşim ♥
GELEN MESAJ: Lafı Bile Olmaz.;)
H: Geldik Prenses
S: Çok teşekkürler Hilmicem
onun yanağına bir öpücük kondurup sarıldım,sarılmam bittikten sonra Begüm'ün kapısına kadar bavulla gidip zile bastım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN ARDINDAKI AYDINLIK.. (SurvivorAllStar) #Wattys2015
PrzygodoweDikkat Edin ! Bağımlısı Olabilirsiniz...