Serenay'ın Ağızından:
Gözümü açtığımda etrafıma bakmaya başladım bana ne olmuştu ? İyice kendime geldikten sonra dilimi hızlıca kullanarak ağızımdaki bantı çıkarmaya çalışıyordum.Tanrım kaç kat bant var böyle?! Daha'da hızlıca ittirdiğimde yırtılma sesini duyduğumda sevinçle gülümse bu aptal kimse böyle elimi ağzıma yakın yapmaması gerektiğini unuttunu ipi hızlıca ısırırken birinin geldiği farkettiğim anda ipide koparıp ellerime ayağımı çözüp arkadaki kutuların arkasında saklandım.Maskeli ikili görülmüyordu büyük ihtimalle bana birşey yapacaklardı ki Serenay kurtuldu! HAHAHAH
X: ''Kim Var Orada!''
X2: ''O Seste Neydi Öyle''
Bir anda buraya doğru koşan adamı gördüğümde kutulara tırmanıp üsteki demirliklere çıkmaya başladım farkettiklerin de bağırmaya başladılar aferim Serenay! Adamlarıda delirtin şimdide geberdin.Hızlıca demirlerden tırmandıktan sonra 2. kattaydım.Kapıya doğru koştuklarını gördüğüm anda merdivenlerden hızlıca üst kata koştum en azından onlar 2. katta aramaya uğraşırlarken ben 3. kattan 1. kata koşacaktım.Sonra dışarıdaki motorsikleti alıp kaçacaktım! Süper fikir! Ne?
Motorsiklet mi?
Al işte ben nerden biliyim nasıl sürüldüğünü bunun of.
Neyse orda onları izlerken çok ilerlediklerini gördükten sonra sessiz ve hızlı adımlarla aşağıya indim.
Motorsikletin anahtarını bulduktan sonra hızlıca çalıştırdım ve hiçbilmediğim sürüş tarzıyla sürmeye çalıştım.Arkamdan bağırdıklarını gördüğümde dil çıkararak sürmeye devam ettim neyseki hep tek yol vardı.
Önüme çıkan taşa bakın çok güzel. Ne! Taş mı? Lan kocaman bu.Nasıl döneceğim ben sağ dönüp tam kurtuldum diyecekken yere düştüm.Kolum! Kırıldı herhalde çok ağrıyor of! Arkamdan arabayla gelen 2 kişi beni bayıltıp arabaya bindirdiler.
---------------------------------------
Uyandığımda birisi fenerle yüzüme bakarken diğeride eliyle kırılan tarafıma bastırıyordu.Bu bir işkenceydi sanırım...Baktığımda onların o adamla kadın olduğunu farkettim. Aslında pek şaşırmadım değil bu ormanlıkta başka kim olabilirdiki.
Kızgın bir surat ile onlara bakarken kız beni bıraktı ve erkeğin yanına giderek konuşmaya başladılar sadece oturuyordum.Çünkü kaçsaydım kırık kolum ile çokçabuk yakalanabilirdim ve hava çok soğuk dışarıdan daha iyidir burası her iddiasına varım.Maskelerini çıkarma niyetiyle yüzlerine bakarken onlar hala maskeleriyle konuşmaya devam ediyordu.
Bir mazeret bulup şunların maskelerini çıkarmam lazımdı.
Adam ''Yatıyoruz!'' diye bağırıp ışıkları tamamen kapattığında bunu avantaj bilerek 1-2 saat uykusuz durdum.Yavaşca yerimden kalkıp adama doğru yaklaştım adamın maskesini çıkaramazdım sadece kaldırıp bakacaktım.Yavaş ve sessiz adımlarla giderken çarptığım orta boyda taş parçasına çıkan ses ile gözlerini açıcaktıki kendimi yattığı yerin arkasına koştum. Kolumun ağrısı ile zar zor duruyordum,durabiliyordum.
Neyse pes etmek yok şimdi buda uyanır falan ben bekliyim yine.Böyle bir yarım saat geçtikten sonra yerimden kalkıp maskesini kaldırdım.Gördüğüm yüz ile şaşırma korku ve nefret bakışları çeken yüzümü farkedince koşarak ordan kaçmaya karar verdim.Ama tabi gerizekalı nasıl kaçacaksın;Kolun kırık,ehliyetin bile yok.Ama şansımı denemekte faydam vardı.Koşarak geri dönüp arabanın anahtarlarını aramaya başladım.Kızın cebinde duruyodu bunlar hangi ara değiştirdi lan? Neyse Serenay.Dikkat ettiğin şeye bak kız maskesi açık yatmıştı.Yanına gidip anahtarı alırken onuda gördüğümde gözümden bir damla yaşın düştüğünü gördüm.
Ben bunları haketmiyordum,neden ben?neden o ya şu ya bu değilde BEN! Hepinizden nefret ediyorum keşke hiç olmasaydınız.Anahtarı alıp yürüyerek oradan çıktım.Arabayı nasıl süreceğimi bilmiyordum.Artık hiçbirşey umrumda değildiki.Yaşayamayacağım herkötü şeyi yaşadım ölsem ne olacak.
Arabayı çalıştırırken sakin olup babamın nasıl sürdüğünü hatırlayarak sürmeye başladım ve oluyordu.İyi gidebiliyordum Allah'ım sürüyorum!Şu durumda,bulunduğumuz yerde sevindiğim şeye bakabiliyormusunuz ? Neyse İlerlemek Var Şimdi!
ZA BÖLÜM BİTTİ
BU ARTIK EFSO KAPATIŞ OLDU
TATİLE GİTTİM GELDİĞİM İÇİN YAZAMADIM HİÇ K.B.
NEYSE
SİZCE;
ONLAR KİMDİ?
SERENAY EVE DÖNEBİLECEKMİ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN ARDINDAKI AYDINLIK.. (SurvivorAllStar) #Wattys2015
AventuraDikkat Edin ! Bağımlısı Olabilirsiniz...