Serenay'ın Ağızından:
Hepsi evden çıktıktan sonra yavaşça yerimden kalkıp etrafı iyice temizleyip sildim.Heryer berbat kokuyordu. Sağ elim ile burnumu kapatarak zar zor etrafı temizliyordum.Hilmicem kaç tane bira getirmişse hepsiyle birlikte çöpe gittiler.Biraz sonra televizyonu açıp film izledim film saçmalamaya başlayınca yerimden kalkıp kumandayı alıp kırmızı tuşa basarak televizyonu kapattım. Ve abim Turabi'ye mesaj attım: ''Nerde Kaldın Abi'' 5-10 dakika sonra mesajıma cevap geldi:''Tamda eve geliyordum kapının önündeyim aç kapıyı'' dedikten sonra zil sesi geldi.Telefonu kapatıp kapıya doğru gittim.Ama gelen abim değil annemlerdi.''Turabi nerede?'' diye sorduklarına zorlanarak.''Dışarı çıktı birazdan gelir.''dedim.Annemle babam kafalarıyla onayladıklarından sonra Boz amca'nın bebeği Gemma ile odama geçip oyun oynadım.Allah herkesten almış bu bebeğe vermiş.Çok tatlı bir bebek bu....
Hilmicem'in Ağızından:
Serenay'ın evinden çıktıktan sonra Turabi'yi aradım.
H: ''Kanki Murat'ta yanımda gezelim biraz canımız çok sıkıldı sokaklarda dörttür dönüyoruz...''
T: ''Tamam ben ....... cafedeyim gelin bişeyler yiyip içeriz sonra evli evine köylü köyüne tamammı ?''
H: ''Tamam Kardeş.''
Serenay'ın Ağızından:
Gemma ile oynadıktan sonra Amy Teyze yatırabileceğimi sordu bende işim olmadığından dolayı başımla onayladım.Onayladıktan sonra yerimden doğrulup ışıkları kapattım ve Gemma'yı yanıma aldım.Yatağım daki yastığı alıp yere uzandım,yastığı bacağıma koyduktan sonra Gemma'yıda alıp yastığa doğru yatırdım ve ''eeee'' diye söyleyerek uyutmaya başladım.Telefon'a mesaj geldi.Ama Gemma daha uyumadı bakamayacağım...
Merve Oflaz'ın Ağızından:
Serenay'a ''Dışarı çıkıp biraz gezelim'' diye mesaj attım ve yaklaşık 5-10 dakika bekledim. Cevap gelmedikten sonra sanırım yattı düşüncesiyle Murat'ı aradım Murat'ta iki saatte anca telefonuma cevap verdi zaten.
M.O:''Alo nerdesin ?''
M.C:''Dışarıdayız Turabi ve Hilmicem'le bişeyler atıştırıyorduk şuan herkes evine gidiyordu neden ?''
M.O:''Biraz gezelimmi diyecektim çok sıkıldım Serenay'ada mesaj attım bakmıyor mesajlarıma yattı herhalde oda.''
M.C: ''Kusura bakma işlerim var belki başka bir gün görüşürüz....''
M.O: ''Pekala görüşürüz...''
Serenay'ın Ağızından:
Gemma ne kadar çok zor uyuyan bir bebekmiş 2 saat oldu anca uyudu.Gemma'yı kucağımı alıp aşağıya indim Amy teyzeme verdim. Oda ''Teşekkürler'' dedi.
Bende ''Önemli Değil'' dedim.Ve hızlı adımlar ile odama girip telefonumu aldım.Mesajlara bastım Merve Mesaj Atmış: ''Dışarı çıkıp biraz gezelim''
CEVAP: ''Merve kanki mesajlara bakamadım Gemma'yı yatırıyordum saatte çok geç oldu kusura bakma çok üzgünüm kanki.''
Mesajı attıktan sonra aşağıya inip birkaç şey atıştırdım Limonata suyu alıp dolaptan bir bardak çıkardım.Limonata suyunun kapağını açıp bardağa doldurmaya odaklandım. Bardak dolduktan sonra Limonata'yı buzdolabına bıraktım.
Odama gittikten sonra yatmaya çalıştım boş boş yukarıya bakıyordum.Yerimden kalkıp tam bilgisayara oturacakken kapı tıklandı kapı deliğinden baktım.Turabi geldi sonunda kapıyı sessizce açıp ''Geldim diyodun kaç saat oldu nerdesin abi ?'' Turabi cevap olarak ''Tam eve gidecekken Merve Murat'a mesaj atmış banada mesaj attı onla biraz gezdim bu kadar.'' diyerek cevap verdi. Bende başımla onayladıktan sonra tekrar hızlı adımlarla kapı kolunu çevirip içeri girdim bilgisayar koltuğunun yüksekliğini en üste çektikten sonra parmağımla bilgisayarın açılma tuşuna bastım.1-2 dakika bekledikten sonra bilgisayar açıldı ilk işim bilgisayarda 'Facebook'a bakmak oldu 'Mouse' yardımı ile 'Google'ye tıkladım 2-3 saniye sonra açıldığında arama yerine hızlıca 'Facebook' yazdım.Ve Enter'a bastım.Yarım saniyede arama bittikten sonra mouse ile Facebook yazan tarafa tıkladım.E-postamı ve şifremi hızla girdikten sonra hiçbir mesajın isteğin veya bildirimin gelmediğini görünce hayal kırıklığına uğrayarak 'Facebook' u kapattım. 'X' Tuşuna basıp sekmeyi kapattım. Ve bilgisayar'ın kapatma tuşuna basıp Bilgisayar'ı kapattım.Canım çok sıkılıyordu evde boş boş dolaşıyordum.Yatak odasına girip hızlı bir şekilde elimle çekmeceyi açtım ve annemin uyku hapını aldım.1 tane attıktan sonra çekmeceye geri bırakıp.Odama gittim ve kendimi yatağa bıraktım.
|SABAH|
Sabah erkenden kalktım ve mutfağa girip dolaptan tavayı alıp 2 yumurta kırdım ve ocakta pişirmeye koydum 10 dakika sonra ekmek alıp yemek masasına yumurta ile ekmeği koydum sandalye çekip oturdum ve ekmeği koparıp yumurtaya bandırıp ağızıma attım.
****************
Yumurtayı bitirdikten sonra ekmeğin kalan tarafını masada bıraktım yumurtalı tavayı yıkayıp Mavi bir tişörtün altına Siyah bir pantolon giydim.Banyoya girip makyaj çantamı aldım ve açıp biraz ruj ve başka makyajlar kullanarak işimi bitirdim. Makyajları tekrar çantaya koyup odama gidip dolabıma koydum.Sonra Merve Oflaz'a mesaj attım
G.M [GÖNDERİLECEK MESAJ]: Merve kanki dışarı çıkıp gezelim biraz ben çok sıkıldım ;)))
5-10 dakika bekledim ve mesajıma cevap gelmeyince tembelin yattığını anladım.Adımlarımı abimin odasına doğru attığımda kapıyı açıp içeri girdim. VE OHA ! abim uyanmış :O kusura bakmayın abim ve erken uyanmak birbirine uzak ve zıt kelimelerdir.....
S:Abi gurur duyuyorum! sonunda,erken uyandın mutlu ölebilirim artık.
T:Bende gurur duyuyorumda bu makyajlar kime yeni sevgilin kim ?
S:Ne saçmalıyorsun ben kimseyle sevgili değilim Merve'ye dışarı çıkalım diye mesaj attım ve mesaj atmadan önce süslenmiştim ama mesajıma cevap vermeyince bende böyle kaldım ve bu makyajı silmeye kıyamıyorum.
T:''Peki neyse abin buldu kendine bitane onla buluşucağız bugün.''
S:''Al işte çocuk benden önce buldu kim peki bu şanslı bayan ?''
T:''Bekle biraz sonra cevap veririm süpriz olsun eve çağırdım bu şanslı bayanı.''
S:''Peki umarım eski sevgilinki gibi olmaz.''
Eski sevgilisi çok garip bir kızdı....
T:''Hayır asla birdaha öyle bir kız bulmayacağım.''
Peki diyerek cevap verdim...
|20 Dakika Sonra|
Kapıya ''tık tık'' sesi gelince abim kapıyı açana kadar erkenden dalıp kapıyı açtım.Ve önüme çıkan kişiyi görünce büyük bir şok yaşadım.
T:''İşte Serenay bu benim sevgilim.......''
ARKADAŞLAR BİR BÖLÜMÜN DAHA SONUNA GELDİK YORUMLARINIZI VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM
Not: Bu Arada Hikayem Hakkındaki Düşüncelerinizi Belirtirken Kötü Sözler Kullanmayınız...
Twitter: serenaymybae
SORULARINIZI HİKAYENİN ALTINA YAZABİLİRSİNİZ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN ARDINDAKI AYDINLIK.. (SurvivorAllStar) #Wattys2015
AventuraDikkat Edin ! Bağımlısı Olabilirsiniz...