"Jur ca daca mai faci ceva aseamanator vreodata, eu.. o sa.. o.." Harry se opreste, mana lui fiind in jurul bratului meu. Inspira adanc inainte de a continua. "Nu stiu ce as face."
"Daca nu ai fi tipat la mine nu as fi fugit." Glumesc. "Aveam nevoie sa imi vad mama, inca am. A facut un infarct, Harry. Nu am nici o idee ce face acum."
"Un infarct?" Sprancenele i s-au apropiat.
"Da, ti-am spus. Dar erai prea suparat pe mine ca sa asculti." Ma uitam in fata, rupand contactul viziual cu el. Supararea mea pentru ce a facut era inca acolo.
"Nu imi venea sa cred ca l-ai lasat pe tipul ala inautru. Ti-am zis ca nu imi plac strainii in casa mea." Spune. "Este iubitul tau?"
"ConteazA?" Pufnesc. Cum poate sa fie enervat de asta cand sunt atatea lucruri importante care se petrec? "A fost destul de grijului sa mearga pana acolo sa ma anunte de mama mea."
"O sa te duc la mama ta." A spus si m-a acoperit cu o jacheta neagra. Nu i-am spus despre cum am fost urmarita de un grup de oameni puck, si despre fata aia care il cunostea. Asta l-ar fi facut doar mai stresat. Era atat de implicat in asta si,in ciuda lucrurilor pe care le-a facut ca sa ma raneasca, stiam ca ii pasa de mine. Nu voiam sa las nimic sa-l distraga sa ma duca la mama mea.
"Este la Spitalul Sf. John." il informez.
"O sa fie o calatorie lunga, suntem foarte departe." Imi spune si reaprinde motorul. "Te-ai dus in directia opusa. Sensul tau de orientare e oribil." Zambeste.
Aproape ca imi vine si mie sa zambesc, prea obosita. Ploaia s-a transformat in burnita. M-am lasat pe spatele scaunului cand un sentiment de siguranta m-a lovit, ochii mei inchizandu-se usor.
Am simtit cum masina s-a zdruncinat cand am inceput sa mergem pe soseaua plina de gropi. Era ultimul loc in care un Mercedes ar trebui sa se afle. Harry parea sa realizeze si el asta, dupa expresia de pe fata lui. Stiam ca iubirea pentru masinile lui nu se compara cu nimic altceva.
Momente mai tarziu, am oprit intr-un popas. Mi-am dat seama ca Harry nu isi putea lasa Mercedesul sa treaca prin aceasta experienta. A iesit din masina, ploaia puternica neavand vreun efect asupra lui. Mi-am lasat starea de somnolenta cand m-am ridicat in fund si incercam sa vad ce facea Harry.
"S-a blocat anelopa." Stiga. "O piesa de metal s-a blocat aici."
Sperantele mele s-au scufundat si am oftat. Eram sigura ca se va intampla ceva de genul. Cred ca am fost blestemata de cineva care chiar ma uraste. Harry s-a intors si a trantit usa. Parea si el iritat.
"Ma urasti?" Intreaba. Asta chiar a fost neasteptat.
"Ce?"
"Uite, eram doar suparat pentru ca am stat toata dimineata intr-un loc pe care chiar il urasc incercand sa te scot din mizeria asta si cand am venit acasa te-am vazut iubindu-te cu nu stiu ce tip in gradina mea. " spune, apoi sopteste incet "Si acum asta.."
"Tu..ce?"
"M-ai auzit." Latra inainte de a-si astupa fata in maini. Geme. "Imi pare rau. Imi-"
"Chiar ai..?" Nu imi puteam crede urechilor.
Ofteaza. "Nu mai faci parte din asta, Lia. Esti... libera."
"Eu..Credeam ca contractul nu mai poate fi schimbat-"
"Tatal meu e un mincinos. Nu crede nimic din ce spune." Spune inainte de a se intinde in spate, mainile lui cautand ceva.
"Eu.. Nu stiu ce sa spun." Murmur, chiar nestiind ce sa spun.
Se aseaza anapoi cu o cutie rosie in mainile sale. "Am luat asta acum cateva zile." Studiaza obiectul mic inainte de a mi-l da mie. "Uite."
Il iau incet din mainile lui, putin ezitanta si confuza. Ma uit la el inainte de desface panglica ce invelea cutiuta. Cand am ridicat capacul, am fost atat de socata la vederea obiectului, nestiind ce inseamna.
CITEȘTI
Baby doll(tradusa)
FanfictionIntr-o comunitate corupta, fetele tinere sunt vandute barbatilor ca pe niste obiecte menite sa le ofere placere si sunt detinute de acestia cat de mult timp vor . Dar lucrurile se schimba cand fiul unui bogat om de afaceri se intalneste cu una dintr...