Capitolul 17-Deranjat

9.2K 636 27
                                    

Parul ui blond inchis a fost taiat, dar are un zambet pe buze. Pare ca totul s-a schimbat, inafara de ochii lui albastrii.

"Darren, esti chiar tu?" Am zambit cand am ajuns langa poarta. " De unde ai stiut unde ma aflu ?"

"Ma subestimezi."  Vocea lui a devenit mai groasa de cand l-am vazut ultima oara,

"Esti mai inalt." am comentat.

"Te-ai micsorat tu." zambeste.

Am ras si m-am abtinut sa nu-l iau in brate. Absenta lui imi sfasie inima. Urasc poarta asta pentru ca ne desparte acum.

"Am venit sa te vad, avand in vedere ca nu ai putut sa ne scri. Cum te simti, Lia?" Darren si-a dus mana catre a mea, si ne-am tinut de mana prin barele de fier . " Ce ti-au facut?

"Sunt bine, Darred. Cateva urcusuri si coborasuri, dar nu s-a intamplat nimic interesant."

"Nimic interesant? Vrei sa spui ca nu te-au facut sa... " se opreste.

"Nu." il asigur.

"Este cineva acasa acum ?" A venit mai aprope, vocea lui fiind mai de graba o soapta in timp ce privea ctre casa.

"Nu, doar eu si menajera." ii spun.

"Acel bastard nu te-a facut sa te culci cu el, nu? " a revenit la pozitia lui initiala.

M-am incrutat la cuvintele lui. " E complicat, dar este bine. Este ceva de care nu trebuie sa ma ingrijorez."

" Nu inteleg. Asta e minunat, Lia. Dar atunci de ce nu te lasa sa pleci?" se incrunda.

"Pai, se pare ca el nu este ca restul persoanelor de langa el." ridic din umeri.

"Atunci de ce te pastreaza aici? " imi strange mana mai tare.

"Contractul, este inca intact. "

"Asta nu e corect. " Darrec concluzineaza. " Putea sa-l incheie daca voia."

"Nu e usor. Harry are niste probleme de familie complicate si-"

"Si ce legatura au problemele lui de familia cu tine? Vrei sa spui ca intr-un fel... tu il ajuti? " ma intreaba. " Nu stiu ce ti-a spun dar doar tine minte ca nu meriti curva aia masculina in niciun fel ."

"Nu spune asta despre el. Stiu ce fac." am spus fara sa ma gandesc.

"De ce il protejezi?" vocea lui Derren este mai usoara, la fel si stransoarea mainii lui. " Este ce este."

"Eu.. eu nu... Nu intelegi! " imi las capul pe o bara de fier.

"Ce nu inteleg? Imi poti spune orice, Lia." Mainile lui Derren s-au dus la buzunarele pantalonilor lui.

"Ai fost plecat, Darren. Pentru mult timp. Stiu ca incerci sa ajuti si apreciez asta, dar te rog nu iti asuma lucruri. Multe lucruri s-au schimbat si-"

"Si tu." da din cap putin. "Asta vrei sa-mi spui, nu? Lia... Tipul asta Harry cu care traiesti.. este un monstru. Toti sunt. Nu te increde in ei, nu fii usor de manipulat. Si te rog nu imi spune ca ai sentimente fata de el."

"Eu.. eu nu" incerc sa spun, dar vocea ma tradeaza. Ce imi spune Darren este adevarat, doar ca este greu sa cred asta despe Harry. " Stiu cum sunt acesti oameni. Nu sunt o idioata."

"Atunci inceteaza sa te comporti ca una. " a scuipat.

Ce spune este adevarat. Nu fost o idioata. Am incercat sa infrunt toata situatia asta, dar adevarul este ca oarecum imi place de Harry. Si acum ca Darren m-a readus cu picioare pe pamant, simt vina. Ma urasc pentru ce am simtit .

Baby doll(tradusa)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum