Beni Kendinden Sakın(1.bölüm)

183 8 0
                                    

İnsan en güzel neyle kandırılır?
para mı? hayır.
yeminle? hayır.
Âşkla.

İyi Okumalar.

Hayriye kapıyı açtığında, polislerle göz göze gelir. Yavuzu beklerken neden polisler karşısına çıkmıştı? Ne suçu işlemişti derken içinden, polis konuşmaya başladı. "Hayriye Bayraktar siz misiniz?" Hayriye cevap verdi. "buyrun benim." "Bizimle karakola kadar gelmeniz gerekiyor hakkınızda kara para aklama ve dolandırıcılık şikayetleri var." Hayriye olduğu yerde dona kalmıştı arkasındaki Songül ve Medine de bi hayli şaşkındı.Kim ihbar etmişti ki Hayriyeyi? Oysa kara para akladığı da yoktu bir şirketi vardı evet ama onu Yavuz idare ediyordu. Derken daha fazla düşünmemek için polislere cevap verdi. "Tabii geliyorum" dedi Hayriye neler olduğunu düşünürken arabaya bindi ve gözünü yola verdi.

Yavuz'dan

Şirketten çıktığım sırada Seyfinin adamlarının önümde durduğunu gördüm. Arkamdaki Ademe baktım,Ademe bir daha güvenmeme konusunda kendimle bir anlaşma yaptım. Seyfinin adamları beni arabaya aldı ve Ellerimi ve gözlerimi kapattılar. Depo gibi bir yere gittiğimizi tahmin ediyordum, araba çakıllı yollardan geçerken yolun bittiğini hissettim. Seyfi'nin adamları beni arabadan indirip yürüttüler daha sonra depo kapısı açılma sesi geldi.Tahmin etmiştim Seyfi beni depodan başka bir yere getirmezdi depoya girdiğimizde, ensemde bir acı hissettim ve yere düştüm.

Yazarın Anlatımıyla

Yavuz yere düştükten sonra ellerini zincirlere bağladılar. Ayaktaydı ama elleri havada ve bacak bileklerinden bağlı bir şekilde duruyordu. Bir müddet sonra Yavuz uyandı başındaki ağrıyı hisetmiş olacak ki gözlerini yumup açtığında ensesindeki darbenin acısını unutmaya çalıştığını anladı Adamlar deponun kapısı açıldı. İçeri giren tabii ki Seyfi ve yanındaki iki adamıydı Yavuzun yanına yaklaştığında, "Ee Yavuz nasıl iyi vurabilmişler mi çocuklar hala acıyor mu" Yavuz sinirli bir sesle Seyfiye cevap verdi "Ulan Seyfi burdan çıktığımda ilk işim seni öldürmek olucak." Seyfi güldü. "Yoo yo yo senin burdan çıktığında ilk işin Hayriyeyi kurtarmak olucağını ikimizde biliyoruz Yavuz." Yavuz anlamaz gözlerle baktı.

Yavuz'dan

Anlamaz gözlerle bakarken, aklıma Seyfinin Hayriyeye bir şey yapabileceği düşüncesi geldi. "Seyfi eğer Hayriyenin saçının bir teline zarar geldiğini görürsem seni yaşatmam Seyfii!" Seyfinin yine güldüğünü gördüm. "Hahaha ben birşey yapmadım ki Yavuz Devletimiz sağ olsun Hayriye Hanımı tutukladılar." Seyfi bunu derken büyük bir zevk havuzunun içinde yüzüyormuş gibiydi. Sinirlendim yerimden oynayarak Seyfiye bağırmaya başladım. "Seyfi! Ölümlerden en güzelini seçtim sana! Seni yaşatırsam nağmerdim" dedim.
Seyfi arkadaki adamını çağırdı çok konuşuyor gerekeni yapın dedi ve ağzımı bantladılar. Hala konuşmaya çalışıyordum çok sinirlendiğim için Seyfiye sövmeye başladım Seyfi gülerek giderken bağırdı. "Yavuz! Çok ayıp sana bu kelimeleri hiç yakıştıramıyorum!" dedi. Sonrasında gözlerimi bağladılar ve beni çözdüler. ellerimi bu sefer aşağıdan bağlayıp bir sandalyeye oturttular yanımdaki adamlardan biri elektro şokun ayarlamasını yapıyordu ayaklarımı ve ellerimi bağladıktan sonra arkamdaki tele ucunda elektirik olan kabloyu hızlıca sürtünce kıvılcımlar ortaya saçıldı. gömleğim üstümde olduğu için bir şey hissetmedim, ama adam anlamış olacak ki gömleğimi yırtıp işkenceye devam etmek üzere yanındaki adamdan izini alıp tellere ucunda elektirik olan kabloyu sürttüğünde kıvılcımlar sırtıma geldi ve sırtım yanmaya başladı acıyla inledim "Ahh!" Ama bu bana sökmezdi ne kadar acı çeksemde burdan kurtulup hayriyeyi polislerin elinden almam gerekiyordu. belkide hapise bile girmişti. kaç günün geçtiğini anlamadan elimeki ip gevşemiş ve bana elimi açmak için pay vermişti planımı hızlı bir şekilde kurup burdan kurtulmam lazımdı sağ tarafımda uyuklayan bir adam vardı onu devirip belindeki silahı alıp, Cebindeki cep telefonunu almayı başarırsam. Güvendiğim adamlarımdan birini arayabilirdim ama güvendiğim adamım yoktu çünkü bana ihanet etmişti. Aklıma o an Sercan geldi yakın dostum. Planı işleyişe koydum, ilk önce sessizce ellerimi çözdüm uyuyan adama bakarak ses çıkarmadan ayaklarımı da çözdüm. Sonrasında el bileğimdeki saati sağ elime takıp iyice sıktırdım adama doğru yavaşca yürüdüm sonra onu uyandırdım "pişt bak" Adam tam bağıracakken sağ elime taktığım saatimi yumruk yapıp yüzüne geçirdim sanırım bayılmıştı. Hemen belinden silahını ve cep telefonunu aldım şifre koymamıştı salak. Hemen Sercanı aradım ve olayların ufak bi yerini ona anlattıktan sonra konum attım. Seyfinin burda olmadığında emindim şarjörün içindeki mermiye baktım bana yetecek kadar vardı gömlemi hızla omuzuma doğru yukarı çekerken sırtımdaki acıyla yavaş yavaş çekip gömleğimin 4 tane kalan düğmesini ilikledim etrafımdaki adamları silahın kabzasıyla bayılttıktan sonra bir tanesinden susturucu buldum işime yarayacağını biliyordum ve hemen silaha taktım. Kapının yanındaki adamlara yaklaşırken dışardan çatışma sesleri geliyordu. kapının önündeki adamlar hızla dışarı çıktı bende hızlıca kapıya doğru yönledim sesler sustu. Kapıdan can dostum Sercan girdi elindeki silahı yana tutarak sarılma pozisyonuna geçti Sercan konuştu "Kardeşim!" bende can dostuma sarılmak için ona doğru yürüdüm. "Bak Sercan sakın sıkı sarılma sırtım kötü halde ben sana sarılıyım kardeşim ama sen bana sarılma" Sercan endişeli ses tonuyla cevap verdi bana "Noldu lan sırtına ayrıca bu gömleğin hali ne" Cevap verdim."İşkence uyguladılar kardeşim" Gömleğin 4 tane düğmesini açtıktan sonra yavaşca sırtımdan çıkardım. Sırtımın o halini gören Sercan sinirledi "Nerde lan o Seyfi iti. Yedi sülalesi gelse elimden alamaz onu" dedi bende sakinleştirmek üzere dışarı çıkardım onu "Benim acilen Hayriyeyi hapisten çıkarmam lazım.Üstümü değiştiriyim sonra hemen ifade verip kenimin suçlu olduğunu söyleyip suçu üzerime almam lazım" Sercan konuşmaya başladı "Yavuz ayıptır sorması Hayriye kim kardeşim" Hızlıca konuşmaya başladım. "Yolda anlatırım şu seninle kaldığımız villaya bırak sen beni" dedim ve neyi nasıl yapıcağımı düşünmeye başladım.

Evett. Nasıl bölümü beğendiniz mi benim için yorumlarınız çok önemli şu şöyle olsa daha güzel olur dediğiniz şeyler varsa yorumlara yazabilirsiniz bir de beğendiyseniz alttaki yıldıza basabilirsiniz.
Bu bölüm genellikle yavuzun üzerinden yürüdüm.Yakında gelecek olan bölüm için ufak spoilderler vermemi istiyorsanız yorumlarda belirtin lütfen.

Bir de şunu söylemek istiyorum ilk bölüm olduğu için size ufak bir jest. Küçük bir ters köşe yiyebilirsiniz benden söylemesii🤭 Yeni bölümde görüşmek üzeree🫶🏻


BENİ DÜŞÜNME/YAVHAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin