سلام خوشگلم به دومین تجربه نویسندگی من خوش اومدی ( ꈍᴗꈍ)
ژانر فیکشن امگاورسه و خب همونطور که از کاور فیکشن مشخصه تاریخیه با کاپل ویکوک ( ورژن کوکوی هم گذاشته شده)...
با دنیای امگاورس صد درصد آشنا هستید و اگر نیستید توی واتپد توضیحات زیادی از این ژانر وجود داره...
در دنیای جدیدی که قراره خلق بشه هم امگاورس به همون صورتیه که اکثریت میدونید..
امگا ها در این فیکشن بشدت جزو قشر ضعیف جامعه محسوب میشن...
هیچ آزادی و هیچ اختیاری ندارن...
هر کدومشون به نحوی به بردگی گرفته میشه یکسری به خاطر غنیمت جنگی و یکسری هم توسط پیوند های اجباری برای به دست آوردن قدرت...
و البته که بودند آلفا و امگاهایی که خیلی هم رو دوست داشتنند ولی باز هم امگاها مقام خاصی رو به خود اختصاص نداده بودنقدرت دسته الفاهاس
آلفا هاهم دسته بندی های خودشون رو داشتن آلفاهای حکومتی خون سلطنتی داشتند
الفاهای رییس پک بیشتر خون خالص و آلفاهای عادی هم رایحه های معمولی که بسته به پکی که درش هستند قدرتاشون متمایزهبتا ها هم نقش خدمه و سرباز و حالا هر چی، ینعی خلاصه بیشتر زیر دستن و قشر خدمتگزارن و رایحه خاصی ندارن...
امگاها هم بر اساس رایحشون دسته بندی میشن مثلا یکی که رایحه شیرین و شهوت بر انگیزی داشت بالاتر از اونی بود ک رایحه معمولی داشت!
بیشتر تولید مثل و خاموش کردن شهوت آلفاها یا بتا ها و مراقبت توله ها هم کارشون بود..امگاهای پسر و آلفاهای زن هم توانایی بارداری رو دارن...
در داستان میت و جفت میتونه متفاوت باشه مثلا یکی امگاش هم جفتشه هم میتشه ولی یکی هم که جفت داره در کنارش یه میتم داره یعنی مقاماتشون رسمیه و از یه صیغه عادی بالا تر محسوب میشن..
متوجه شدین چی گفتم؟😂
امیدوارم این کارم نتیجه بهتر و مورد رضایت تری رو به همراه داشته باشه 🥲
اوه راستی من هیچ قصد توهینی به اعضای بی تی اس ندارم، دنیای فیکشن هیچ ربطی به دنیای واقعی نداره لطفا حواستون باشه
اگر در قسمت نظرات توهینی به عضوی شد منظور شخصیت خیالی در فیکشنه نه خود ایدلای عزیزمون 🤦🏻♀️♥️
YOU ARE READING
✯𝐾𝑖𝑛𝑔✯| 𝑉𝑘𝑜𝑜𝑘|
Actionپادشاه👑 خون زاده ایی اصیل از دله نفرت و حقارت... گرگ وحشی بی انصاف ناآشنا با رحم و احساس... و عسل تلخی در حال له شدن از پیوندی اجباری... --------------------------------------------------------- روایتی پر فراز و نشیب و ناعادلانه~~ داستان از اونجای...