sabahın 9'unda oğuzun arabasının içinde ısınmaya çalışıyordum. antreman olduğu için erkenden dikilmiştik. daha dün çölde gibi hissederken bugün dışarda götüm donuyordu. Gene yıllardır giydiğim siyah montumu giymiştim, altımda ise kırmızı bir eşofman vardı.
Oğuzun aşağı inmesini beklerken soğuktan titriyordum. Araba yavaşça ısınırken bende onunla birlikte ısınıyordum. arabası son model bir Mercedes'di. içinde bir sürü Fenerbahçeli süsler vardı. Koyu fenerli olduğununu zaten küçüklükten beri biliyordum.
bende fenerliydim, maç olunca hep birlikte izlerdik. tabi bi keresinde sinirden televizyona yumruk attığı için bir daha birlikte maç izleyemedik. Ama söz vermişti bir daha ki maçta birlikte canlı izlemeye gidecektik.
ben onun arabasını incelemek ile meşgul olurken, oğuzun bir anda arabaya binmesi ile sıçradım. "Nasıl geçti bakalım dün günün?" dedi hemen. üzerimdeki huzursuzluğu oda farketmiş olacak ki daha evden çıkmadan öncede sormuştu. "Hiç" dedim kısık çıkan sesimle.
"Biri bir şey mi dedi? senin canını sıkanın canını sıkarım biliyorsun." demesiyle başımı hafifçe kaldırdım ve göz göze geldik. oğuz bir şey söylememi beklerken ben tekrardan başımı eğdim.
Fakat oğuzun aniden beni havaya kaldırması ile aniden sıçradım. "oyy oyy nazlı gülüm benim" diyerek bağırıyordu.
"Lan, oğuz dur" Bu davranışı ile gülme patlaması yaşamıştım. "hadi söyle bakayım, kim sıktı canını gideyim kulağını çekeyim." Oğuz sonunda beni koltuğa bırakınca rahat bir nefes aldım."Bişey olmadı ya sadece uykum var , iyiyim." Diyerk geçiştirdim. "Kıyamam lan sana , hadi eve gidelim de seni uyutayım koynumda." Demesiyle hemen "evet!" Diyerek bağırdım. Fakat sevincim kısa surdu çünkü söylediğini çevirmişti. "dermişim tabikide hayır, hadi emniyet kemerini tak." Sinirle of çekerek hızlıca kemeri taktım ve dışarıyı izlemeye başladım.
"Şimdi söylemiyon ama öğreniriz birkan bey. " bahame inanmamıştı. zaten oğuz kolay kolay Kandırabileceğim birisi değildi. arabayı sürmeye başladığında kısa bir sessizlik oluştu. üşümem yavaş yavaş geçiyordu ortamın sıcaklığı ile.
Ortamdaki sessizliği oğuz bozmuştu. "Dün teyzenin yanına gittin, onlar mı bir şey dedi?" oğuz onlarla olan münasebetimi bildiği için rahat olamıyordu bu konuda. gerçekten onu ailemden biriymiş gibi hissediyordum bazen.
"Yok, teyzemle konuşmasakta bir düşmanlığımız yok." diyerek geçiştirmeye çalışıyorum konuyu. çünkü bu benim meselemdi. annemin arkasında dimdik durmam gerekiyordu.
"senin her zaman arkanda olduğumu biliyorsun, değil mi? sana kimsenin kötü davranmasına izin vermem." oğuzun söylediklerine karşı iyiki varsın diyerek üstüne atlayasım gelmişti. fakat "biliyorum, iyiki varsın." demekle yetindim.
telefonuma gelen mesajlar ile dikkatimi oraya verdim yine bizim gruptan geliyordu. oğuz kaçamak bakışları ile telefonuma bakmaya çalışıyordu. bir anda telefonu ona çevirdim. "bizim grup" dedim.
Oğuz bu hareketime karşılık "estağfurullah canım, gözüm kaymış sadece" dedi yalandan öksürerek. "aynen kesin öyledir" dedim ve grupu açtım.
Güney sikildi 👅
Mert
lan
bu akşam gidiyoruz dimi içmeyeKaan
ben gelemem
abim agzima sicarMert
Of sende ne abici oldun
zaten kimse bilmeyecek
adam gibi içicez dozunu kaçırmadan
Sonra gelicez amk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Viraha | {bxb}
Teen FictionKick boks şampiyonu ve mahalle abisi olan Oğuzun dikkati sadece kendisine emanet edilen birkandaydı. bxb!