Pov jake
Vandaag is dan eindelijk de laatste schooldag! Ik hoef pas om 12 uur naar school omdat dan het uitduiken begint. Daarna gaan we naar huis en gaan we vrijdag nacht weg naar Italïe! Omdat me ouders werken zijn heb ik het rijk voor mij alleen. Britt is bij een vriendin en chris zit op school. Me ouders hebben om 13 uur even vrij gekregen zodat ze bij konden gaan kijken. Britt zou ook komen en broertjes en zusjes mochten uit de klas worden gehaald."Hier komt Jake Wolfs" zegt mijn juf door de microfoon. Ik loop over de lange rij tafels totdat ik bij de laatste aankom. Aangezien ik best lenig ben, ben ik van plan om gewoon een salto te doen. Ik spring van de tafels met een salto en land met beide voeten op de dikke mat. Er word geklapt en me ouders maken foto's. Nu moeten we wachten totdat iedereen gesprongen is en dan doen we een groepsfoto en dan mag iedereen gaan.
Ik kom thuis en plof meteen naast britt op de bank. "Jake, wil je met mij even mee naar stad?" Vraagt me zus. "waarvoor?" Vraag ik. "ik moet even een leuke tas kopen voor mijn handbagage voor in de auto" zegt ze. "oh dat is wel handig, want de koffers en tassen worden in de dakkoffer en kattenbak gepropt" zeg ik. "ja daarom" zegt ze. "oke, ik ga mee en dan koop ik ook ff meteen een rugzak voor mij als handbagage" zeg ik. Zo fietsen britt en ik niet veel later naar de stad.
Als we al ongeveer twee uur door de stad lopen terwijl we allebei al een tas hebben wil ik nu eigenlijk wel naar huis. "wacht jake, zullen we een ijsje halen" vraagt britt. "altijd" zeg ik lachend. We halen een ijsje en fietsen daarna weer terug naar huis. We laten onze nieuwe tassen aan onze ouders zien aangezien die alweer thuis zijn van hun werk. Ze vinden ze erg mooi. Ik had voor chris ook een tas gekocht anders begon hij natuurlijk ook weer vervelend te doen. Nu ga ik snel naar boven om mijn koffer in te pakken. We gaan een maand dus ik moet wel genoeg van alles hebben. "jongens, er is in ons huisje een wasmachine dus als je voor ondergoed gewoon uit gaat van een week is dat genoeg dan heb ik tijd om alles daar te wassen" roept me moeder naar boven aangezien britt ook naar boven is gelopen. "okee" schreeuwen britt en ik terug. Ik zit al een tijdje naar mijn spullen te staren maar ik weet gewoon niet wat ik mee moet nemen. "mam!" Roep ik naar beneden. "jaa" roept ze terug. "kun je even helpen" roep ik weer terug. Ik krijg geen antwoord maar hoor dat ze de trap op kom. "waar moet ik mee helpen" vraagt ze als ze mijn kamer in komt lopen. "met mijn koffer inpakken, ik weet niet wat ik mee moet nemen" zeg ik.
Ik heb samen met mijn moeder mijn koffer ingepakt. Mijn vader is chris aan het helpen en mama is nu bij britt om te zorgen dat ze niet haar hele kledingkast mee neemt. Ik loop naar beneden waar ik mijn telefoon had laten liggen. Allemaal berichten van Luuk. Ik lees zijn berichten en wat ik eruit kan opmaken is dat hij vanaaf met mij naar de bios wil. Ik app hem terug en stuur dat het goed is. Niet veel later krijg ik weer een reactie dat er nog wat jongens uit onze klas meegaan. Morgen eindelijk op vakantie ik heb er echt super veel zin in!
JE LEEST
Problems (flikken maastricht)
FanfictionEva woont samen met Wolfs en hun kinderen Britt (15) Jake (12) en Chris (8) in maastricht. Wolfs en eva werken beide bij de recherse. Eva en Wolfs zijn getrouwd, dus eva en alle kinderen heten ook Wolfs. De 3 kinderen zijn allemaal van Wolfs en Eva...